klusbabes 19!!!!!!!

Goeiemorgen meiden,

Jippie, paps mag naar huis !!! Hij is nog niet naar de wc geweest maar, de dokter vind dat het nu beter is dat hij nar huis gaat omdat dit anders een obsessie wordt !!! Hij heeft thuis oom wel eens dat hij 5 dagen niet naar de wc gaat en als hij op vakantie is ( heb ikook ) gaat hij gerust 10 dagen niet haha. Hij krijgt nu wel 2 pillen mee en moet morgen om negen uur de dokter bellen hoe het gaat !!!

Linnie, tjonge alweer druk aan de klus he ....die temperatuur weet wat haha. Ik heb nog een paar daagjes rust en dan mag ik ook weer !!! Heb je een leuke dag gehad gisteren ?

Pip, helemaal fit....das mooi !!! Ga ik ook maar naar kruimels, ben ik ook weer helemaal fit haha. Hoop dat je ongie snel komt meisje

Kruimeltje, nog geen bloed ???????? Spannend he .......

Reneetje, hoe gaat het met je vader en met jou lieverd ??

Kus happy

Hallo Meisjes

Wat lief dat jullie zo aan me denken.

Mijn vader ligt nog in het ziekenhuis en is aangemeld voor een revalidatiekliniek. Zijn linker been en arm kan hij maar een beetje bewegen. Zijn spraak en verstand en denken zijn gelukkig nog allemaal in orde. Wel heeft hij een beetje een dikke tong.
HEt is op het moment erg zwaar en emotioneel voor ons allemaal. Wat de oorzaak is geweest hebben ze  ondanks de onderzoeken niet kunnen achterhalen.
Ik ben lichamelijk en emotioneel op maar we moeten verder.
Hij moet het lichamelijke zelf doen en daar kunnen wij hem niet bij helpen. Wel kunnen we daar voor hem zijn om hem een hart onder de riem te steken en hem te stimuleren om te blijven oefenen. Soms ziet hij het niet zitten om zoveel moeite te doen en niet te weten wat het resultaat ervan is. Ook schaamt hij zich ontzettend voor wat er is gebeurd. Hij weet dat het niet hoeft, maar hij voelt het zo.

Vandaag ben ik ook bij de ha geweest en heb de verwijzing binnen. Moet nog een afspraak maken.

Ik heb even de rest gescand. En zag dat pip en kruimels het ontezettend gezellig hebben gehad, de vader van happy weer nar huis mag maar wel even goed op de wc moet hebben gezeten, en er een aantal eitjes staan te springen.

Ik ben nu bij mijn moeder dus ga ervandoor.

Nogmaals bedankt voor jullie medeleven! Doet me ontzettend goed om te lezen!

XX

renee, wat vervelend zeg dat je vader toch nog wat uitval verschijnselen heeft.
hopen dat hij doormiddel van de revalidatie weer al z'n functies terug krijgt.
even volhouden meid, en sterk zijn voor je vader he.
en als je je verhaal kwijt wil, we zijn er hier altijd voor je he!!!!

happy, voor jou wel goed nieuws met je vader, lekker naar huis, super joh!!!!
geniet er maar van met z'n allen.

linda, drukke verjaardag achter de rug meid.
vanochtend even werken en dan weer heerlijk rust meid.

pip, wwwwwaaaaaaaa jjaaaaaaaa bij ons was om 23:15 een enorme klap en toen stond in 1 wip kruimel boven, die is zo bang voor onweer en toen heb ik haar maar even in bed genomen.(roelof boos toen hij thuis kwam, haha)
ik vond het ook voor herhaling fatbaar, zeker weten en heb voor jou ook nog een heleboel vragen, we doen het gauw nog een keertje over! en dan kom ik bij jou.

meiden, ik heb toch iets raars, haha ik weer......
nog steeds geen ongi, dus ik vanochtend met de digitale clearblue test aan de gang.
heb ik hem door de zenuwen helemaal verkeerd gedaan. had eerst dat ding in de houder moeten steken en toen eroverheen piesen.
ik eerst eroverheen gepiest en toen verkeerd erin gestoken.
hij gaf dus geen goed tekentje af dat hij aan het zou doen.
toen ik de strip waar ik overheen heb geplast eruit haalde, stonden daar TWEE streepjes op, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat betekent dit nou?
zou ik nou zwanger zijn?????
lijkt mij wel, maar dit was mijn laatste clearblue test, dus ga nu naar de stad om een nieuw te kopen. ik moet het gewoon weten.
zit me al helemaal blij te maken, en is het straks helemaal niet zo.
HELP   wie kan me zekerheid geven?

ik ga nu naar de stad, ook nog even andere boodschapjes doen.
heb er zelf toch op de een of andere manier ene heeel goed gevoel over, je kan toch niet zomaar twee streepjes hebben? dan moet het toch haast wel zo zijn.......

had een leuk idee om het mijn vriendje te gaan vertellen.
hij weet dus niet dat ik vanmorgen die test heb gedaan en wil in de stad een rompertje gaan kopen met "papa is the best" erop. dan laat ik die mooi in pakken en stop ik de test erbij in. en dan maar kijken hoe hij reageert.
kijk mocht het nou toch niet zijn dat ik zwanger ben, dan bewaar ik dat cadeautje gewoon voor als het wel zover is.
bbbrrrrr ben helemaal nerveus.......
meiden, ik ga nu dus naar de stad, kan wel later worden dat ik er pas weer ben.
maar ik kom het jullie vertellen hoor zodra ik er weer ben, beloofd!!!!!
zou toch geweldig zijn, eindelijk weer eens een klusbabe zwanger, had alleen nooit durven dromen dat ik dat misschien wel eens zou kunnen zijn.
meiden, tot vanmiddag.
ps: de auto is echt geweldig!!!!
dag lieverds,
xxxx kruimels

Hey hallo,

Heb me ziek gemeld op mijn werk (heb even een kleine  terugval > veel kotsen) en had dus even tijd om het een en ander te lezen.

KRUIMELS: Wat spannend! Tja, je zou toch denken dat je zwanger bent! Maar aangezien je de test verkeerd hebt gedaan, zou ik voor de zekerheid nog maar een doen. Laat het weten als je weer terug bent uit de stad! Duim voor je!!!!
LINDA: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
KRUIMELS & PIP: Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad samen.
RENEE: Dat is schrikken van je vader! Sterkte meid!
HAPPY: Fijn dat jouw vader naar huis mag.
BIEB: Gaaf, een trouwjurk uitgezocht! Wij hebben het verzet naar sept. 2009. Hebben we een jaartje rust na de geboorte van de kleine beeb.

Voor de meiden die ik vergeten ben, sorry, kon niet alles onthouden!
Volgende week donderdag krijg ik 15-weken echo + bloedonderzoek + kruisverhoor over eventuele ziekten en afwijkingen binnen de familie.

Kom vandaag nog een keer lezen, ben zo benieuwd naar KRUIMELS!

xx

meiden, ik ben terug van de stad, heb weer wat testen gekocht (digitaal clearblue), maar het domme ik heb net bij de autogarage, daar moest ik nog even heen voor vergeten cd in onze oude auto, geplast omdat ik zo nodig moest. en nou krijg ik er dus geen druppel uit, haha.
ga eerst nog even naar m'n moeder denk ik, daar wou ik toch nog even heen deze week.
als ik dan terug kom, doe ik nog een keer een test.
heb wel een rompertje gevonden met, papa's kanjer erop, heel leuk.
weet zeker als ik zwanger blijk te zijn, dat m'n mannetje helemaal uit z'n dak gaat.
vreemd genoeg heeft hij ook nog niet aan me gevraagd vandaag hoe ik me voel.
zou hij het door hebben?
meestal vraagd hij rond deze dagen altijd: heb je buikpijn, of wat voel je allemaal....
en nu vandaag nog geen woord, haha.
hoop zo dat ik hem vanavond goed nieuws kan brengen!
meiden jullie horen van me zodra ik wat weet.
dikke kus kruimels

hey meiden

PIp: hopelijk wordt je snel ongi en kan je aan de gezellige clomid haha

Happy: wat een goed nieuws dat je pa evengoed naar huis toe mag, heerlijk meid,

renee; je pa naar een revalidatiecentrum, hij is daar wel in goede handen meid, en dat je lichamelijk en emotioneel op bent is heel logisch, probeer sterk te blijven voor je vader meid, en als je je verhaal kwijt wilt zijn wij er voor je meis. heel veel sterkte

Kruimels; wowwwww wat lees ik nou ik ben helemaal zenuwachtig voor je zometeen nog een keerjte testen meid, het is je zo gigantisch gegund ik ga heel hard duimen draaien en zometeen willen we hier goed nieuws lezen

xxxx linda

lin, ben je e nog?
ik voel alweer een plasje aankomen, maar durf niet whaha. erg he.

Terug
Bovenaan