klusbabes 19!!!!!!!

Hey buufje, volgens mij kan ik donderdag wel volgende week. Kijk maar ff, sms of bel je nog wel.....slaap lekker meis !!!!!!!       Ooooooo, wil shoppen hahaha

hihi, we zijn telepatisch! Ik vond het ook echt heel leuk! Nou ik ga nu naar boven!

Slaap lekker iedereen!

XX

Volgens mij moet ik donderdag ook wel kunnen.
Zetten we die dag alvast vast, mocht er wat tussen komen hoor je het wel, kom ik gezellig bij je op de koffie
[

Ik ga nu echt naar me mandje....

Truste!

Liefs Phoebe

Is goed, zetten we die iig vast haha heb mn mannetje al gezegd dat ie moet gaan biljarten volgende week donderdag

kusssssssss

Ga ook mn bedje in lieverds. Tot morgen .....Kruimeltje slaap lekker

Liefs happy

goeiemorgen meidne

de date van kruimels en pip is voor herhaling vatbaar las ik, helemaal top meiden, ik ben blij dat jullie het gezellig hebben gehad

Happy: je pa ik nog niet naar de wc geweest, jeetje balen meid, hopelijk gaat het vandaag wel goed, haha en je viste aan het wegkijken hahahaah, nee hoor grapje

phoebe: je hebt het druk druk las ik, neem maar lekker een paar dagen vrij als dat kan, kan je inderdaad je batterij weer een beetje opladen

bambi: alles goed bij de vk, maar toen je vertelde dat je zo moe was en je klachten, heb je er toen ook bij verteld dat je aan het verven en weet ik het allemaal bezig bent,?? want ik denk dat ze dan wel anders had gereageerd haaha doe rustig aan meid

meiden ik ben het alweer kwijt sorry, maar ik ga me klaar maken voor me werk, en oja ik snap niks van me temperatuur, nou had ik vrijdag een temp van 36,3, zaterdag en zondag 36,5 en maandag 36,5 dinsdag 36,7 en vanmorgen in ene weer 36,3 en gisteren niet geklust dus vananvond maar weer aan de klus, pffff we zijn nu alweer een aantal dagen bezig zeg met af en toe 1 dag niet, maar goed alles voor het goede doel

meiden iedereen een fijne dag en tot vanmddag

xxxx linda

Goedemorgen iedereen!

Hebben jullie allemaal ook zo lekker geslapen?! Ik ben helemaal fit, joehoe!
Kruimels, onweerde het bij jullie rond half 12 ook even? Onze rode kater (storm) kwam heeeeel haar naar ons toegerend, de bangerik! hihi

Het was echt ontzettend gezellig gister. Als het aan mij ligt gaan we zeker vaker afspreken want heb wel het gevoel dat we nog heeeel veel te kletsen hebben.

Hoe staat het er eigenlijk mee? nog geen bloed te zien? Ik duim voor je.

Hier komen er af en toe wat buikkruimpjes voorbij, hoop dat ik snel ongesteld word!

Ik ga werken dames, vanavond ga ik alles bijlezen!

Toedels!

X Pip

Terug
Bovenaan