klusbabes 19!!!!!!!

@renee: Heel veel sterkte meid. Wat vervelend dat je vader zich schaamt. Hij kan er toch niks aan doen. Wel een opluchting dat zijn spraakcentrum niet beschadigd is geraakt, dat moet namelijk ook heel frustrerend zijn. Heeft hij uitval links? Ik neem aan dat hij rechtshandig is of niet?
Nou, ik kan me voorstellen dat het een zware tijd is. Maar ik hoop dat jullie daarnaast ook bewust kunnen genieten van de momenten samen. Komt er alsnog een vervolgonderzoek om te achterhalen wat het was of blijft het bij dit eerste onderzoek?

@happy: wat fijn dat je vader naar huis mag. Ik hoop dat het thuiszijn en de pillen ervoor zorgen dat hij weer naar het toilet mag.

@jacqy: hoe is het nu met jou en je familie?

Goh, veel klusbabes waarbij iemand in de eigen familie of de familie van de partner iets heeft. In ieder geval nogmaals veel sterkte.

@phoebe: 2 japanners, zelfs. En bij jullie ook niet stuk te krijgen? Het boek is misschien juist wel goed om te lezen. Je man is dan voorbereid op het feit dat hij beter tijdens dan na de zwangerschap kan vrijen. Hij weet dat hij maar 2 manieren heeft van reageren om rust in de tent te houden. En het boek van Kluun eindigde heel positief, dus misschien krijgt hij alleen maar meer klus-zin.
@bambi: 12 kilo al erbij. Ach, zo te horen zitten we voor de bevalling alle drie boven het gemiddelde van 12 kilo. Je voelt je net een koe, whahahaha, als we onze uiers straks goed laten werken zijn we voor we het weten alweer veranderd in raspaardjes
Ik dacht trouwens gisteren dat ik een wit stofje op mijn "tepel" had, dus ik wil het er vanaf halen. Vervolgens kneep ik erin en kwam er wit vocht uit, andere kant ook, whahahaha, ik ben echt een koe.
Maar even zonder gekheid, ik draag ook van voren en heb idd achter ook iets erbij gekregen en mijn benen zijn iets flinker. Ik heb nu ook zichtbaar last van cellulitus. En ik moet zeggen dat die H&M-broeken het er niet mooier op maken.
@kruimels en pip: dat klinkt als een gezellige avond, gelukkig. Maar wat stom dat jullie via, via elkaars vrienden kennen. Wonen jullie in een dorp?

@happy: kom neem die buuf van je mee shoppen, want volgens mij springt ze als ze donderdag niet geshopt heeft, hihi.
Trouwens over die baby-info: als je een vrachtwagentje stuurt wil ik hem wel voor je vullen. Ik kreeg van iemand tijdschriften. Heel lief natuurlijk, maar ik weet niet wanneer, ik weet niet wanneer. (nav liedje: ik weet niet hoe, ik weet niet hoe.)

@pip: Oh ja, voordat ik het vergeet. Ik heb die collega er zelf op aan gesproken en ze besefte nu dat ze het inderdaad had kunnen doorgeven. Ze ziet nu ook in dat ze zichzelf in de vingers heeft gesneden.

@happy: ik heb het topic gelezen. Zou al die dommigheid erfelijk zijn? Arme kinderen.
@kruimels: ik ben er, ik ben er....... En heb je getest meid??

lieve lieve meiden,

ik heb getest en  ........... ZWANGER!!!!!!!!!
ik kan het gewoon niet geloven!
had vanochtend echt al zo'n gevoel toen er die twee streepjes stonden op die mislukte test, was zo vreselijk zenuwachtig om nog een test te doen!
heb hem alleen gedaan, en vrijwel meteen stond er zwanger.
ik heb mijn vriend het cadeautje ( het rompertje met papa's kanjer) erop gegeven, toen begon hij al te stralen en meteen daar achteraan de test laten zien en hij ging helemaal uit z'n dak! zoooo leuk om te zien.
hij heeft ook nog even een traantje gelaten toen hij daarna naar de foto van z'n overleden vader keek, dat vond hij even erg moeilijk.
maar ik heb hem gezegd dat z'n vader de eerste (behalve ons) is die het nu weet, hij hoort alles! (dat geloof ik heilig)
de afspraak bij de fertiliteitsarts blijft gewoon staan voor vrijdag de 21ste, en dan krijgen we een inwendige echo, ik ben dan ongeveer 5,5/6 week zwanger.
onvoorstelbaar dat we dan al iets kunnen zien, ook al is het nog zooooo klein.

meiden, ik vind het ontzettend moeilijk voor jullie, die niet zwanger zijn om dit zo te vertellen, ik weet dat ik gewoon blij moet zijn, maar denk ook aan jullie gevoel.
ik wil jullie bedanken voor al jullie steun tijdens de lange periode dat het maar steeds niet lukte, en blijf absoluut bij jullie hoor, om jullie te steunen totdat we allemaal zwanger zijn en dan gaan we met z'n allen naar een zwangerbabe forum.
ik gun het jullie ook zo allemaal!!!!!!

hier de vele glitters voor jullie allemaal die nog niet zwanger zijn, meiden blijf proberen en hopen, ik weet nu dat hoe lang je ook probeert op een dag is het ook jullie dag!

***************************************, hoop dat het er genoeg zijn voor jullie allemaal!
dikke kus kruimels

ooh kruimels vind het zo ontzettend leuk dat je zwanger bent,, en je moet je niet schamen om het vertellen want ik ben juist heel blij dat je zwanger bent vooral omdat je zo lang bezig bent geweest en ik vind dat je heel veel hoop geeft tenminste aan mij dat het zeker langer kan duren zonder dat er iets ernstigs aan de hand is.....

heel veel geluk en plezier met je zwangerschap en heel leuk gedaan met je vriend.....

liefs anoeska

dank je lieve anoeska,

ik weet ook wel dat de tijd voor jullie ook komt, maar weet ook hoe moeilijk het is om weer iemand zwanger te zien, ondanks dat het iemand is die al lang bezig is.
dank je wel voor je lieve berichtje,
we zijn er ontzettend blij mee!!!!!!
dikke kus kruimels

HAPPY: wat fijn dat je vader naar huis mag en ook fijn dat je van de maand weer lekker kan gaan klussen...... hoop dat het je net zo verloopt als met kruimels..

LINDA: volop aan de klus......

RENEE: meisje hoe gaat het,, weet precies wat je mee maakt heb het al eerder geschreven maar mijn moeder heeft het ook gehad ze heeft er wel wat aan overgehouden maar gelukkig niet echt geestelijk en da vond ik heel fijn weet niet hoe jij daarover denkt, nu gaat ze 2 x per week naar de fysio voor haar been, maar dat zal wel niet helemaal meer goed komen maar als dat het ergste is, het belangrijkste is dat hij er nog is want het kan ook verkeerd aflopen he... veel sterkte meid en als je misschien nog vragen hebt dan wil ik ze best beantwoorden maar ga er maar vannuit dat je vader nog een lange weg te gaan heeft......
mijn moeder had trouwens wel veel factoren die mee spelen met een infarct ze rookt drinkt veel zwarte koffie had een verhoogd cholesterol en veel stress ( ivm. eerder ook overspannen geweest) had jou vader ook veel factoren?

BAMBI: vervelend he strai probeer zo goed mogelijk te smeren maar op een gegeven moment helpt niks meer.

voor de rest ben ik het ff kwijt.....
ooh willen jullie aub ff stemmen op keano dat is het zoontje van mijn vriendin op www.babyplaats.nl onder fotowedstrijd is heel belangrijk want hij staat achter op het moment...

liefs anoeska

Terug
Bovenaan