klusbabes 19!!!!!!!

KRUIMELS WAT LEES IK NU?!??!?! ZWANGER!!!!!!
Gefeliciteerd! Wat onwijs geweldig voor jullie!!!
jippie de pippie!!!!!
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, onze tijd komt nog wel! Wat fijn zeg voor jullie! En leuk dat je je mannetje zo hebt verrast! hihi

Meiden ik kom vanavond nog even buurten, moet nog even weg.

Liefs Jacqy

Kruimels.. Meid GEFELICITEERD!! Het zat er ook echt aan te komen.. met die test van vanochtend.. Heb je de hele dag gevolgd.. en ben ik eerder vrij vandaag en 3 min later zet jij je berichtje neer!!..

Ow ben echt zo blij voor je!!

Ow ben gelijk happy.. Eindelijk weer iemand zwanger.. Iemand die het ook echt verdient heeft..

Alleen kijk ik wanneer ze is uitgerekend.. 19 november.. das de verjaardag van mijn overleden vader..

Meid geniet ervan!! Ben echt  super blij voor je!!  xxxxx Mamoetje

Kruimels: VAN HARTE GEFELICITEERD, ik ben zo blij voor je meid, en voel je niet schuldig hoor want wij raken ook zwanger, haha ik raak ook deze maand zwanger (was het maar waar haha) nee hoor lieverd ga er heerlijk van genieten
en heeft je man er een beetje rust bijgekregen nadat jullie naar het kerkhof zijn geweest??

ik ben helemaal blij helemaal top,

Happy: je pa zal gerust 1 deze dagen naar de wc moeten en vooral nu ie weer aan lekker eten zit hahah

sterretje: o jee een beetje melk uit je tepels vandaan, dat kan , kijk maar uit met lekken meid, wil je trouwens borstvoeding   gaan geven

xxx linda

@kruimels: Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, was er trouwens voor jou niet gependeld voor maart? En volgens mij was jij niet de enige. Ik ben blij dat er weer een zwangere klusbabe is, want ook als zwangere begin je je af en toe toch opgelaten te voelen als het een maand niet lukt.
Zoals Happy zei: positief denken allemaal en stuur vooral veel positiviteit de lucht in. Nog niemand die aan de 12 rondes zit en hopelijk dat iedereen binnen deze tijd zit.

ik ga maar puffen, dus zal hier niet meer zijn vanavond.

Sterretje de vrachtwagen komt eraan hoor hahaha. Meiden, ga foetsie, ff bijm mn ouders langs en dan feyenoord kijken in de kroeg !!!! Lekker ff avondje niks ....heerlijk. Linnie, wij gaan ervoor he deze maand !!!! Jacq, hoe gaat het meisje ? Tot later .........hihi zwanger kruimeltje, fijne avond

Liefs happy

@linda: ik wil idd borstvoeding geven. Gelukkig lek ik niet uit mezelf. Het kwam door mijn gefrommel, dus borsten wisten het even niet meer. Toen ik het vandaag kort nog eens deed was er niets aan de hand. Gelukkig. Nu al lekken lijkt me rot.

Terug
Bovenaan