klusbabes 19!!!!!!!

jaq, mamoetje en linda,
dank jullie wel voor de felicitaties, ontzettend lief van jullie!!!!!
ben stiekum al een beetje aan het snuffelen naar spulletjes die we straks allemaal nodig zijn.
hier in de buurt zit ook een hele mooie babaywinkel en ben vast van plan om daar binnenkort eens te gaan neuzen.
vanmiddag hebben we hoofdzakelijk gepraat over hoe we het onze ouders gaan vertellen en wanneer!
nou, onze ouders komen het dus rond de 6 weken te weten, we vonden het wel mooi om het met de pasen te vertellen, dan ben ik bijna 6 weken zwanger.
en dan de rest van de vrienden, familie en kennissen met 12 weken, dat zal net voor mijn vriendjes verjaardag op 10 Mei zijn.
dan hoeven we ons op zijn verjaardag ook niet in te houden of bang te zijn dat we ons verspreken of dat ze misschien iets merken.

m'n mannetje is nu weg, die had een belangrijke vergadering vanavond, hij baalde best wel dat hij net vanavond weg moet, maar ja, tis nie anders.

ik ben afgelopen zondag wel naar de sauna geweest, en kon de aufguss al niet zo best volhouden. het zal toch geen kwaad gekunt hebben?

happy, lekker even naar de kroeg straks meid, er even tussenuit heel goed!
dus voor jou is ook Maart gependeld?
voor mij ook, ik weet alleen niet meer wie Maart voor mij gependeld heeft, rimke of sharina2. en pip zou ook in Maart zwanger worden, maar vrees dat dat niet meer gaat lukken, alhoewel..... even rekenen. als ze nu ongi word en dan een cyclus van 28 dagen heeft, neeeee dan kan het nog niet. maar laten we dan hopen dat het voor haar april raak is en natuurlijk voor ieder andere niet zwangere hier op het forum.
dan worden het allemaal kerstkindjes, haha.

sterretje, he meisie. ja nu zitten we in hetzelfde schuitje, haha. raar idee.
jij bent alleen al iets meer op dreef dan mij, haha.
vanavond naar de pufcursus, succes meid!

Kruimels; maak je geen zorgen over dat je naar de sauna bent geweest meid, och heerlijk meid, lekker snuffelen naar baby dingentjes haha ga heerlijk genieten lieverd

sterretje; ik zit in ronde 12, ik ben vorig jaar februari gestopt met de pil, en vanaf augustus aan het ziekenhuizen, maar goed dat maakt niet uit misschien is bij mij 12x scheepsrecht hahaahah, ik blijf lachen

happy; voor jouw was er ook voor maart gependeld, nou dan bij je volgende zwangere klusbabe , ik ga ook voor jouw harstikke duimen want voor jullie kan er nou ook wel weer eens goed nieuws komen

xxx linda

hihi, toen ik het las wilde ik je eigenlijk ook bellen. Bedacht me toen dat ik ging sms'en en toen ik het smsje klaar had bedacht ik me dat misschien andere mensen je telefoon ook wel eens lezen dus daarom hier gereageerd.

Ik ben oprecht blij voor je. Je hebt er lang op gewacht en nu is het eindelijk zo ver, heerlijk!

Je bedoelt de baby-dump bij jullie in de buurt? Oeh, leuk!

Ik kreeg stiekem wel een brok in m'n keel toen ik het las maar m'n man vroeg meteen of er nog nieuws op het forum stond dus heb hem heel blij verteld dat je zwanger bent. Die brok was absoluut niet uit jaloezie, integendeel, uit ontroering en blijdschap voor jou (jullie)!

nou kijk eens aan meid, dan word volgende maand het jouw maand!
en dan zit er maar een maandje verschil tussen ons, de ik het 2 weken later en jij 2 weken eerder en dan liggen we samen op de verloskamers, haha.
vind het heel fijn dat je blij voor me kunt zijn, ik weet hoe het voelt als het een ander wel overkomt en dat jezelf nog niet zover bent.

whahahahahaha krijg net je smsje, haha ja ik ben er ook.

1 had voor mij Januari gependeld en de ander Maart maar weet niet meer wie wat gependeld heeft, haha erg he.
en rimke weet dus nu van helemaal niks, lekker aan het skieen, erg bizar!

Terug
Bovenaan