klusbabes 19!!!!!!!

ik bedoelde niet de baydump, maar een hele leuke babyzaak in Hoogeveen.
zulke ontzettende leuke spullen!!!!
maar waar zit de babydump dan?

Volgens mij had Sharina voor ons tweeen januari gependeld en Rimke de rest...dus maart en april...

rimke moet voor mij ook maar weer eens pendelen hahaha

Kruimels; wat zal Rimke opkijken als ze dit van de week leest die gaat helemaal uit haar   dak van blijdschap, en ik trouwens ook hoor, en ook gefeliciteerd van me man

xxx linda

In Zwinderen zit de Baby-dump toch? Welke zaak in Hoogeveen bedoel je? Die ken ik niet!?

lin, wat lief dat je man mij ook feliciteert, dank hem er maar voor.

pip, eeehh ik weet niet meer precies hoe deze winkel heet, eeeehh babycorner geloof ik. zit op het industrieterrein vlakbij de mac. mjam mjam haha.
oh ja dat is ook zo babydump zit in geesbrug, dat wist ik achteraf ook wel.

oh ik vind het zo moeilijk om m'n mond te houden op m'n werk en tegen linda, (mijn vriendin linda in drenthe, haha) maar goed, geduld is een schone zaak.

pppfff zwinderen bedoel ik, hahahaah jeetje dat begint snel toe te slaan die zwangerschapsvergeetachtigheid, hhheeeelpp!

lin, rimke wil vast wel even voor je pendelen zodra ze terug is van vakantie.

bedenk me trouwens net dat ik ook niet meer op m'n paard kan rijden nu, dat risico neem ik niet.
we twijfelden of we haar bij de hengst zouden doen, nou dat gaat nu echt door!
kunnen we samen zwangeren, haha.

wahahah, nu al vergeetachtig! Volgens mij heet die winkel in Hoogeveen babypark (www.babypark.nl). het is iig een leuke site en je kan afhalen in hoogeveen.

Terug
Bovenaan