klusbabes 19!!!!!!!

jaaaaaaaaaaa dat is hem, babypark, haha. er is tenminste nog 1 helder hier, haha.
zou zo naar je toe willen komen hoor meid, haha.
zit toch maar alleen thuis.

Haahaha, da's niet veilig als jij nu gaat autorijden, vergeetachtig en helemaal in de war van vandaag en dan ook nog in het donker rijden hahaha. Maar je moet zeker snel een keertje bij me komen. Mijn man is vaak op vrijdagavond weg dus misschien een keertje op een vrijdag (zit hij er ook niet als een oud wijf bij haha).

Ooooh, word helemaal verliefd op al die babykamers op die site. en de kinderwagens die ik zoooo mooi vind zijn daar mega in de uitverkoop! Leuke site hoor!

allemachtig, ik heb de gouden kooi erop staan, nou ik ben eruit hoor!
HUUB IS ECHT GESTOORD!
wat een engerd zeg, rrrrr kan me er gewoon kwaad om maken!

was ook maar een grapje hoor pip, ik kom binnenkort echt eens bij jou langs.
volgend weekend heb ik een lang weekend vrij, dus misschien dat ik dan wel kan komen op de vrijdagavond.....

ik ga ook even kijken naar die kinderwagens, lijkt me lachen als we daar ook dezelfde smaak in hebben.. hahaha

Uhm, ik heb nog nooit de Gouden Kooi gezien eigenlijk..

Ik eet lekker chocola...jammie!

Ik ben trouwens bezig met een sollicitatiebrief voor het ziekenhuis hier. Ze zoeken secretaresses en ik heb de opleiding medisch secretaresse gedaan....hihi, ben ik gek?

de kinderwagen die ik zo mooi vind staat er niet tussen, of is dat erg vreemd met zoveel keus, haha.
ik vind zo'n driewieler of vierwieler met zo'n soort maxicosi erop heel erg mooi.
ik weet alleen niet of dit ook goed is voor de baby?
heb wel eens gehoord dat een echte kinderwagen, waar ze plat in kunnen liggen beter is.
maar ja , ik moet alles nog leren hoor, haha

wat ontzettend leuk, tuurlijk niet stom!!!!! gewoon doen. nee heb je ja kun je krijgen, toch?!
om welke afdeling gaat het?

Nou krijgen we net volgende week vrijdag een loge (dat jongentje dat regelmatig bij ons komt logeren) haha. Maar maandag a.s. kan ook hoor dan moet manlief voetballen.

Kijk maar eens of je de Quinny Zapp mooi vindt op de site..

en de babykamers die er op staan....oooohhh...moooiii!!

Terug
Bovenaan