klusbabes 19!!!!!!!

haha kruimels al last van zwangerschapdementie hahaha

pip: ga je solliciteren???,

meiden ik ben er vandoor, we gaan eventjes eten en ik heb net joey op bed gegooid, en vanavond nog eventjes klussen en dan maar weer kijken wat me temp morgen doet want ik denk dat me temp deze maand echt van slag is, ach we shall see,

meiden allemaal een hele fijne avond en morgen lees ik weer bij,
kruimels: droom maar fijn over je positieve zwangerschapstest

xxxx linda

lekker chocola, mjam mjam.
maar ik denk dat ik zo even wat gezond ga klaar maken, vers sinaasappelsapje denk ik.
beetje gaan denken om m'n vitamientjes nu he.

nog effe snel, kruimels: wat jij bedoelt met zo'n maxicosi noemen ze volgens mij een maxitaxi, maar ik ben ook liever van de gewone wandelwagens

ik ga er vandoor

xxxxx linda

Volgens mij zijn alles kinderwagens tegenwoordig uitgerust met een maxicosi. Volgens mij kan je dan de kinderwagenbak erop klikken, dan eens een keer de maxi cosi en als het kindje groter is de wandelwagen...of ben ik gek?

Gaat om verschillende afdelingen waar ze secretaresses zoeken. Ik heb er destijds stage gelopen en heb een erg leuke brief gemaakt dus wie weet haha.

dank je lin, klus se vanavond, veel plezier!
en een hele fijne avond en slaap lekker voor straks.
ik denk dat het eerste wat ik morgenvroeg doe is de test (asl die tenminste op " zwanger"blijft staan) erbij pakken, anders denk ik vast dat ik het gedroomd heb, haha.
dag lieverd.

oke meiden, nou dat is dan ook weer duidelijk, haha.
ach dat is nog ver weg, zulke dingetjes.
nou ja, de eerste romper is natuurlijk al in huis en heb ook een heel mooi boek gekocht vandaag waar je in kan bijhouden hoe je je voelt tijdens je zwangerschap, erg leuk.

pip, ik zou het er gewoon op wagen meid! klinkt erg leuk.
en wie weet kom je wel op de afdeling gynaecologie, haha

kruimels, Hartelijk gefeliciteerd meid, wat ontzettend fijn voor jullie!! een hele fijne zwangerschap gewenst en een prachtige beeb in november!! geniet ervan meis, het gaat zo snel, tis cliche maar zeer waar!!!

Ik lees alleen nog meest mee, ik reageer bijna niet meer...heb 3 MK achter de rug en ben der ff klaar mee...maar kon het niet laten om ff te reageren aangezien ik wel altijd met jullie meelees af en toe...

happy, fijn dat je pa terug is en veel beterschap ermee!! succes met klussen en duim voor je dat het deze maand juist gependelt is voor je hoor!! Ik lees het wel!!

liefs sweety

Ik ga het ook doen hoor, wie weet. Mocht ik al uitgenodigd worden dan ga ik wel eerlijk zeggen dat er kinderwens is dan ben ik ten minste eerlijk.

Kruimels, ik ben zoooo blij voor je!

Terug
Bovenaan