KLUSBABES 2

Hoi meiden,

Gut heb me verslapen hahah. kom gewoon om kwart voor 11 me bed uit rollen. echt erg.
we gaan zo eerst naar het reisbureau. kijken of we dat reisje kunnen boeken.

linda balen dat ie nega.was maar geen rood is hoop he.
Kruimels goed dat je nog niet getest heb
miekje winkelse
chris jij nog succes deze maand he.

kom straks nog ff buurten,moet vanmidaag echt ff stoffen en zuigen er liggen nu een beetje veel honden in huis en heb er toch echt maar 1 ra ra hoe kan dat. hahhaah

doei doei.

xx Bambi

hi meiden!!
Zo 1 dagje niet gekeken hebben we een nietuw topic en er is weer mega veel gekletst!!
Nog voor alle 'nieuwe' meiden welkom!! Kijk uit het is verslavend whahaha!

Happy hoe is het met je? Met mij alles goed hoor. Vandaag weer niks bruinigs (sorry) te bekennen. Gister was het echt heel weinig en ook maar 1 keer. Dus ik heb nog een beetje hoop. Het is jammer genoeg nog even afwachten.
Ga nu ff lekker shoppen voor de vakantie! Nog twee weekjes en dan lekker naar de zon, heerlijk! Moet ik jullie wel twee weekjes missen!

x suuz

Nou  nou dames, wat lullen jullie veel hahaha. Gisteravond voor t laatst gereageerd  en ondertussen al 100 berichtjes verder.

Enne dames voor wie negatief hebben getest maar nog geen rd-tjes hebben gezien. Het kan nog hoor, kijk maar naar mij. 1e test negatief, en daarna de 2e (en 3e...) positief!!!

verder heb ik niets interessants te melden. Alleen dat ik ongeduldig ben tot ik paar weken langer zwanger ben, dan ga ik t eindelijk eens vertellen!! Maandag verloskundige bellen, want die is nog met vakantie, Misschien kan ik eerder terecht dan de 12 weken bij de huisarts!!!

hallo hallo dames

bedankt voor jullie lieve berichtje. Ik blijf positief en ga volgende week nog 1 keertje testen en als het dan negatief is tja dan is het niet anders en dan gaan we weer lekker verder met klussen whahaha
 Kruimels veel plezier vandaag, maar dat zal zo te lezen wel lukken hahah

xxx linda

Hallo allemaal,
Wel een vermoeiende job hoor, dat klussen. haha!

@Linda vervelend meid, volgende keer raak! Afgesproken?

@Bambi. Kreta is leuk. Ben dol op Griekenland. Ben een paar jaar geleden naar Chersonissos geweest op Kreta. Als je daar bent moet je echt Pita Gyros gaan eten. Dat is HEERLIJK! En maar 2,50!

Ik ga vandaag ook schoonmaken. Daar is het weekend voor! Bah.
Fijne dag allemaal!

kus Essy

Dag stofzuigende, schoonmakende klusbabes!
Wat een ellende he, dat schoonmaken?! Ik heb het net af en heb de zaterdagboodschapjes ook al gedaan. Vanmiddag ga ik een vriendin helpen klussen (echt klussen dan he?) want ze heeft een huisje gekocht. Verfbak en kwast, here I come!
Nog tien dagen tot mijn NOD

Zo, ik heb de strijk ook weer gedaan en alles in huis opgeruimd. Gelukkig heb ik hier ook nog een lief mannetje die voor me gezogen heeft en boven nog heeft opgeruimd. Schiet het toch een stuk harder op. Van het weekend verder nergens meer tijd voor... dus moesten ff aanpoten. Betekend dus ook dat ik weer een paar dagen niks meer zal reageren, maar ga mijn best doen om morgenavond alles maar weer bij te lezen wat ik allemaal gemist heb.

He meiden!
Jeetje! Wat een lappe tekst allemaal!
@linda, jammer joh, negatief... Blijf voor je duimen dat de rd's weg blijven.
Voor de rest die nog aan het wachten is... succes en duim ook voor jullie!!
Ik ben nu echt zwaaaaar ongesteld.. echt balen...
hoop dat het snel weer klaar is!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan