KLUSBABES 2

Hoi lin,

He verdorie zeg, wat balen voor je ( en voor ons hihi ) maar het kan nog ..... zolang er nog geen rd s zijn. Mijn vriendin teste op dag zeven na nod nega en pas op dag negen positief dus, ik heb toch nog een klein beetje hoop ...... en anders met zn alle er flink tegen aan in de volgende ronde. We zitten dan aardig bij elkaar met onze nod, wel gezellie. Ben blij dat het wel een teleurstelling voor je is maar dat je er ook wel nuchter onder bent ( of lijkt dat zo )Je zei gisteren al dat je twijfelde, dan komt de klap iets minder hard aan he. Maar vind het rot voor je, had het je zooooo gegund !!!!!! Met mij gaat het wel weer hoor, jullie hebben me door mn dip heen gekletst !!!! Zou ook wel snel zijn he in de 2e ronde al .......... Heb mn nod nu weer op 14 sept. pffff dat klinkt nog ver he hihi     doei lieve lin en kop op he         als er iets veranderd horen we het wel he. Ik ben er tot 8.45 uur en ga dan lekker werken   anders tot vanavond

xxx happy

he happy,

bedankt voor je erge lieve woorden, ik ben op zich wel nuchter hoor maar vind het wel erg jammer, als ik me ook zo blijf voelen dan ga ik misschien volgende week nog een keertje testen en anders ga ik wacht tot mijn ongi komt,
Ik heb problemen om   ongi te worden, en daar had ik druppels voor en nu werd ikhet dus weer en had gehoopt dat mijn cyclus dus weer op gang was gekomen, en dat ik nu dus zwanger was, want bij mijn eerste was dat ook het geval, maar ja we wachten het allemaal maar weer rustig af.
werkse meid en tot vanavond

xxxx linda

Hoi lin,

Erg he     ons leven bestaat allen maar uit wachten ...... op je ei, op je ongie, pfffff. Ik hoop nog steeds op goed nieuws hoor van je ..... het kan nog steeds, ik blijf duimen. Ben ook benieuwd of kruimels nog ging testen !!!!! Het is echt heel raar zeg, ik ben nu ook niet misselijk. We hebben echt een heeeeeel raar lichaam hoor ..... Sterkte lin, ik vind het echt rot voor je ... had het graag anders gezien meid

liefs happy

hoi happy

wij hebben inderdaad een heel raar lichaam die ons gigantisch voor de gek kan houden,
(wat hebben mannen het maar makkelijk haha) mijn man zegt dat we vanmiddag als de kleine op bedje ligt maar extra goed gaan klussen whahaha,
Ik ben ook inderdaad benieuwd of kruimels nog gaat of heeft al getest, dus kruimels de hoop is op jouw gevestigd
Ik ga weer stoppen werkse happy ik ben blij dat het weer iets beter met je gaat, en tot vanavond

dikke  linda

Hey lin

Nou dan kan ik je aleen maar een heeeeeeeeele fijne middag toewensen whahaha   Tot vanavond

xxxxxxxxxxxxxx happy

Ik snap er echt helemaal niks meer van. Linda ook een negatieve testHet kan nog zijn dat je te vroeg hebt getest....laten we daar heeeeel hard op hopen!!

Bambi: waar op kreta heb je iets gezien? Wij zijn er vorig jaar geweest in Rethymon (?) was erg gezellig en leuk!

Vind dit wel een saaie periode voor mezelf (2 dagen na ongie), idd wachten op ei (als ie op tijd komt)....gelukkig gebeuren er hier veel spannende dingen!!

Meiden, ga werken ..... tot vanavond
Kruimels als je gaat testen heel veel succes

xxx happy

Terug
Bovenaan