KLUSBABES 2

Enne, veel plezier vanmiddag Linda!!!! Ben ik vanmiddag saai de was aan het vouwen en bedenk ik me opeens...ergens in nederland ligt ene Linda nu te klussen...wahahahaha het moet niet gekker worden!!

Jammer dat je negatief hebt getest, Linda. Maar zolang je nog niet ongi bent geworden kan het nog zo zijn... laten we het toch maar hopen.
De hoop is nu  nog gevestigd op Kruimels, Suuz, Sterretje en Roos. Laten we hopen dat die beter nieuws krijgen.  

ZOooo, ik ben welgeteld 2 dagen niet actief op internet en dan moet ik ineens 14 bladzijden lezen, EN naar een andere topic toe!
Jullie laten er geen gras over groeien! @happy: wat verschrikkelijk voor je dat je zo voor de gek gehouden bent! Maar gelukkig ga je weer positief de volgende ronde in, knap hoor! @Linda: houdt moed! Ik testte ook altijd te vroeg. Zonde van het geld achteraf (zit in mn 6e ronde).. @bambi: heb je al geboekt? Anders weet ik nog een leuk appartement op Tenerife te huur. Met klus-proof bed dat kan ik je verzekeren!  
Ik zag dat ik niet meer meegekopieerd  ben met de roze wolk, ga dat zo  ff rechtzetten goed?  

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2007 23:36:52'));

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2007 21:40:36'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18)
19) Suuz, 4de ronde
20)Sterretje
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)Chris, 6e ronde
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje  Linda_84, 2e ronde

SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)

14) happy, 3e ronde
         Jacqy84, 2e ronde
15)kleintje 3e ronde.
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

jezus mina wat hebben jullie veel geluld, moest echt kei veel lezen..
happy wat klote voor je dat je ongi bent geworden, dat had ik ook echt niet verwacht,, dat is echt een tegenvaller voor jullie!!
Ik zag wel dat je nu de dag voor mij je nod hebt, nou dat is dan natuurlijk wel weer gezellig,,een schrale troost!!whahah

enne bambi ben je er al uit met je vakantie??

linda wat vervelend van je negatieve test, maar je bent nog niet ongi geworden, dus er is nog hoop!! ik voor je!!!!!!!!!!!!

kruimels heb jij al getest of niet?? ben natuurlijk ook weer erg nieuwschierig!!

Rimke heel veel succes dinsdag bij de gyneacoloog, duim voor je !!!

voor degene die hun nod in zicht hebben heel veel succes en ik hoop dat het bij julie allen weg blijft en dat jullie allemaal positieve testen mogen vast houden!!!!!!!!!

Voor alle nieuwkomers HARTELIJK WELKOM op de gezelligste en meest gelulde topic die er is!!!!!!!!!!!!!!!
Het is soms niet bij te houden hoor!!

mijn ongi is gelukkig ook voorbij, dus we kunnen er weer tegenaan!!!

doei lieve meiden, tot straks!!
kleintje

Lieve meiden,
Gisteren een heel indringend gesprek gehad met een meid die ik via via kende. Nu blijkt ze 5 jaar lang geprobeerd te hebben voor een kindje en bijna aan onder doorgegaan.. Wat voelde ik me lullig om over 6e ronde te klagen!
Ze kreeg nog steeds tranen in dr ogen maar was verder zo positief: Ze heeft een prachtvent waar ze heel gelukkig mee is en niks te klagen verder.. Ze is geswitched van baan en werkt nu in de zorg. Kan ze toch "zorgen". Mooi he? Ze wenste me veel succes en ik moest de moed niet laten zakken, want 6 rondes bezig zijn is peanuts. Ze gaf één advies: Niet mee bezig zijn. Moeilijk!! Zeker met deze actieve forummers..
NOg iets om de moed erin te houden: "Van alle vrouwen die proberen om zwanger te worden, is 30 procent binnen drie maanden in verwachting, 70 procent binnen een halfjaar en ruim 80 procent na een jaar. Na twee jaar is 90 procent zwanger."Bron: zwangerstraks.nl

Sorry voor de zware kost, maar het houdt me toch al een poosje bezig zo. Wie heeft er nog luchtige verhalen a la WC halen tijdens winkeldagje??
Hee Kruimels, spannend! Weet je al iets?
Suuzje, nog even volhouden.
Kleintje: Moet je de roze wolk niet even updaten nu je de rd hebt gehad in augustus? Er staat nog een bij.. Enne: veel klusplezier nu het weer kan!

linda:

Je moet niet teleurgesteld zijn hoor!
Je bent nog steeds niet ongi en zoals zovelen al zeggen de test kan later best positief zijn, misschien ben je wat te vroeg met testen.
Pas als je ongi bent dan is het echt misse boel!

Dat is dus de reden dat ik me vanochtend heb kunnen beheersen en nog geen test heb gedaan, helemaal nu ik de uitslag van jouw zag.
Als je te vroeg test dan kun je onbedoeld zo teleurgesteld worden terwijl het misschien helemaal niet nodig is.
Ik wacht in ieder geval (denk ik, haha) tot ik 35 dagen ben en dan ga ik wel eens even testen.
Ik vind het wel moeilijk hor, maar ja ik kan die testen ook niet meer zien, word er helemaal gek van.
Ik heb tot nu toe wel rare gevoelens hoor, niet misselijk maar ja ik weet het ook niet precies, wil het gewoon zo graag dat ik misschien wel dingen ga zien die er niet zijn.
Ik heb in de eerste maanden dat we het geprobeerd hebben ook vreselijk last gehad van misselijkheid en bleek achteraf dat het allemaal tussen je oren zit, raar toch dat je jezelf zoiets aan kunt praten.
Ik hoop voor iedereen die nog kansen maakt deze maand heel veel succes wensen met wachten en eventueel testen en allen die aan hun nieuwe periode beginnen ongelofelijk veel plezier met klussen
Mijn vriend en ik hebben vanavond een feest van iemand die 12,5 jaar getrouwd is en blijven dan  ( als verrassing van mij) in een van der valk hotel slapen.
Ik heb een mooie kamer geboekt met jacuzzi, lief he haha.
We gaan vanmiddag al weg, dus meiden ik ben er tot morgen zoiezo even niet.
Idereen een heel fijn weekend en tot laters.
kruimels

Wat moest ik een hoop bijlezen na één dag!!!!

Happy balen he? Had het echt niet verwacht. Raar hoor dat lichaam van ons af en toe.
Mijn ongi weer  voorbij dus kan weer aan de klus!

Rimke heel veel succes dinsdag!

Voor degene die voor hun NOD zitten, ik duim voor jullie, ik heb zoveel gelezen kan het niet zo goed meer onthouden (ben ook al bijna 31! ha ha).

Ga zometeen lekker naar Apeldoorn winkelen, is alleen niet zo'n vruchtbare grond las ik hier op het topic! Ga toch maar even kijken....

xxx Miekje

Terug
Bovenaan