KLUSBABES 2

thnx, kruimel. Ik zal voor je
happy, het is gelukt. Als dank een grote (koffie verkeerd, hihi)
liefs,
sterretje

ik durf trouwens haast niet die test van mat care te doen die ik besteld heb.
Nu ik al die rare verhalen hoor over vierkantjes haha.
en ik zit al helem aal niet te wachten op een zwnagerschap van een tweeling ofzo, haha jullie dan?
Ik denk af en toe ook wel eens aan hoe zo'n bevalling zou zijn, maar ja daar kun je jezelf wel heel bang over maken.
De een heeft een zware bevalling en de andere vloet hem er zo uit.
We zullen het allemaal wel overleven dames, als we nou eerst eens allemaal zorgen dat we zwnager worden, dan richten we dan een klubje op over, wakker liggen over je bevalling

Whahaha, kruimels je hebt helemaal gelijk.  Ik ben al bang voor prikken en ben al vaker flauwgevallen in het ziekenhuis (spanning). Ik denk nu: eerst maar eens zorgen dat het erin komt, dan zien we later wel hoe het eruit komt. Als ik daarover moet nadenken en die programma's ga bekijken, dan ben ik bang dat ik nooit meer durf te klussen. Zal mijn man niet zo leuk vinden.

happy:

ja het was super mooi daar.
Het feestje gisteravond duurde me allemaal net wat te lang, en kende er ook weinig, dus dan is het ook niet zo leuk.
Mijn vriendje had gedronken(niet eens zoveel), maar had voor het eerst vanochtend een beetje last, zo sneu.
We hadden ontbijtje op bed, dat was wel weer super mooi en gisteravond hebben we samen in de jacuzi gezeten, lekkere massage gegeven en gekregen
Hoe is het bij jou thuis?
nog romantische buien gehad?
Mijn vriendje is zo geinteresseert in mij, vraagt steeds of ik al ongesteld ben en of ik denk dat het weg blijft.
Het zou het aller mooiste van de hele wereld zijn als ik zwanger zou zijn.

ola,

Nou pip, ik heb ook echt een luie dag zeg. Heerlijk ja, straks lekker uiteten ....... Lekker bakkie hoor sterretje, is wel simpel he dat vergroten !!!!!! Ik heb de testen van sensitest, kruimel. Zijn wel leuk vind ik wat het aflees venster is een hartje. Waar let ik al niet op he ...... leuke testen om te zien whahaha. Ik heb ze toen besteld via internet en zijn ook niet zo duur als testen uit de winkel........

xxxxxxxxxxxx happy

Inderdaad sterretje denk er maar niet teveel bij na.
Alle nieuwe dingen in het leven zijn vaak eng en vallen achteraf altijd reuze mee.
Denk er maar eens bij na dat je na die tijd zo'n lief klein hummeltje in je armen kan houden, dan smelt je toch helemaal?

happy: ik heb ook de testen van sensi besteld via internet.
Zowel de ovulatietesten als de zwangerschapstesten, maar heb geen hartje.mm raar.
En die nieuwe testen heb ik nu van mat care, maar nog niet uitgeprobeert dus.
Ik denk dat ik zo even lekker een uurtje ga tukken op de bank, heerlijk.
Daar is de zondag ook een beetje voor he.
Moet morgen na een klein weekje vakantie weer aan de bak.
Nog drie weken heel erg druk en dan krijg ik eindelijk mijn gewone rooster weer terug, pppffffff eindelijk.
Ik heb besloten dat ik nooit meer wil gaan werken dan 24 uur en helmaal niet als ik eenmaal kindjes heb!!!

Terug
Bovenaan