KLUSBABES 2

Hey kruimels

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!!!! Hier weinig romantiek hoor, ben nog ongie en dan wil ik geen polonaise aan mn lijf hihi. Wij zijn ook al 3x naar een van der valk geweest, maar wel op een gewone kamer hoor. Vind het altijd wel heel leuk. In de zomermaanden is het ook niet zo duur joh ......2x overnachting, 2x ontbijt en 2x diner voor 99 euro, das nog eens leuk he ........Ik zal weer ff voor je duimen meid

liefs happy

Ik heb dan denk ik die iets duurdere, zijn geloof ik 1.79 per test. Heb ze toevallig net weer besteld, gelijk maar 12  whahahaha

xxxx

@ kruimel: precies, daar wil ik me ook op richten.    
@happy: ben blij dat de koffie smaakte. Ik ben er nu een beetje hyper van geworden, dus ik ga gebruik maken van mijn energie en de laatste taakjes doen.
liefs,
            sterretje

hoi meiden,

Zeker luie zondag, jullie kletsen wat af. Ben net lekker met het hondje naar het bos geweest, heb daar geloof ik 6 km gewandeld was heerlijk hoor.

Kruimels wat goed dat je nog steeds wacht met testen. Ik had ook de mat care testen de gewone die je evt. 4 dagen voor nod kan doen en ik heb nooit een 2e streepje of 4 kantje of wat dan ook gehad .hellaas dat wel. maar je moet maar kijken als je besluit ze te doen. wel lalten weten he.

jullie hebben lekker koffie gedronken op het forum hahah en we komen dus bij happy als ze moet bevallen. MMhh moeten we niet allemaal deze ronde zwanger raken want dan bevallen we tegelijk whahaha. dat word lastig. Dan toch maar alleen met je mannetje happy want ik denk dat we liever wel de volgende ronde allemaal zwnager willen zijn. Das zou wel leuk zijn. allemaal gelijk lopen en dan ook gelijk bevallen hahaha.
Zo te lezen was dat programma lekker bloederig hihih. komt dat elke zondag??? en wanneer nog meer ???

Wij hadden gisteren ook een avondje met zijn twee. filmpje gekeken met een lekker drankje ( nu kan het nog)   en daarna wwwoooohhhh. das was ff heftig  wil wel vaker zo hihihi.

xxx Bambi

ohja sterretje rot dat de RD toch gekomen zijn. Zit je dus lekker bij ons in het zelfde schuitje. Bij zijn ze geluk al weer verdwenen. meid voor je weet kan je weer aan de klus en vind die periode toch wel erg leuk hahhaha.

xxx Bambi

Dag dames,

't Is rustig hier.
Ik heb niet zo'n luie zondag gehad. Mijn vriendje en ik hebben de tuin leeggeschept. We wonen hier vanaf december en nog nooit iets aan de tuin gedaan. Net een oerwoud. Alles gaat eruit en dan opnieuw betegelen en een leuk boompje enzo erin.

Als het goed is heb ik vandaag of morgen mijn ei. Weet het nog niet zo goed, omdat ik net van de pil af ben. Ben in december ook al eens van de pil afgeweest i.v.m. wisselen van pil en werd toen wel gewoon na 28 dagen weer ongi. Ga er dus van uit dat het wel regelmatig zal zijn.

Dat klussen heeft idd wel iets Bambi. Mijn vriend weet niet wat 'm overkomt dat ie zo vaak mag! Nou, hij weet wel van de plannen hoor. Hij wil ook dolgraag een kleintje, maar vind dat ik soms al iets te veel doordraaf aangezien dit de eerste ronde nog maar is.

Maar ik denk zo: een goed begin is het halve werk!

Er is weer volop gekletst tijdens mijn bbq. we waren al vroeg begonnen en dus ook lekker vroeg weer thuis: was weer gezellig.

Iedereen heeft een lekker luie en kluszondag geloof ik: same here . Behalve degene die RD op bezoek hadden hebben geklust ook had had er (geloof ik) niemand een ei! hihi

Het voetbalseizoen is weer begonnen dus manlief hangt voor de buis en ik op de bank met de laptop: gezellige boel!

X Pip

Terug
Bovenaan