KLUSBABES 2

Ben nog vanmiddag even lekker wezen winkelen met vriendin bij Intratuin. 70%%%% korting, mooi meegenomen dus. Even wat trutteldingen ingeslagen. Wilde het bijna vertellen aan vriendin (dat ik zwanger ben), maar vriendlief heeft t liever nog niet. Als ik t vertel kan er tenminste met iemand over lullen (behalve jullie dan), en stel dat t toch mis gaat, dan kan ik gelijk naar haar rennen. Maar oke, ik houdt me nog even paar weken in. Morgen verloskundige bellen, ben benieuwd!!

Kruimel, hopen dat de rd's niet verschijnen! Kan toch niet zo zijn dat ik de enigste klus babe ben die deze ronde zwanger is??!!!!

Misschien wat superzaad van vriendlief nodig??? hier komt nog wat #############
lekker fris haha. Straks allemaal kinderen die op elkaar lijken whhahaa

hoi pip,

maar goed ook dat je vroeg klaar was met bbq en, weet nit waar jij woont, maar hier komt het nu met bakken uit de lucht vallen, echt heel veel regen. En nu gaat de hond zeuren dat ie eruit wil. amehoela die kan lekker de pot op hahaha. Zou wel handig zijn als ie de pot letterlijk op ging. hoef ik er niet meer uit hihhihiih.

sorry beetje melig.

xx Bambi

hoi bieb,

lijkt me wel lastig hoor dat je het nog niemand heb verteld. Mij kan het echt niet schelen of ik nu een mand zwanger ben of 3 ik vertel het me familie gelijk en de rest van de vrienden enzo ook. Zal heel jammer zijn als het misgaat waar je ten 1e niet van uit gaat natuurlijk, ookal moet je dan al die mensen vertellen dat het is foutgegaan dan kunnen ze er ook voor je zijn.

Het is ook iets typisch nederlands, doen ze alleen maar hier met die achterlijke regels over de 3 maanden grens. belachelijk gewoon.
ja sorry niet voor jou natuurlijk. je moet doen waar je je lekker bij voelt, maar zo denk ik erover. moes ik ff kwijt.

xxx Bambi

In het mooie drenthe was heb tot een half uurtje geleden zonnig! lekker bbq weer dus!

Ik weet niet wat ik zou doen: gelijk vertellen of "geheim houden". Heb m'n man het al een keer gevraagd maar die wist het ook doen. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt lijkt mij.

Bambi: ga je lekker even de hond uitlaten  hihi

X Pip

ik denk daar ook wel eens over na als het raak zou zijn, wanneer je zoiets dan zou vertellen en aan wie.
Ik denk als je je echt niet goed voelt de eerste maanden dat je het ook haast niet kan verbergen, vooral op je werk niet.
Hoeveel mensen in jullie omgeving weten eigenlijk dat jullie gestopt zijn met de pil?
En deze vraag is natuurlijk bedoelt voor jullie allemaal.
Ik heb het op mijn werk in ieder geval wel verteld.
En mijn vader weet het ook zo ongeveer, denk ik haha.
Ik zou het ook het liefste meteen vertellen, maar ja die 3 maanden zijn er natuurlijk niet voor niks(dan is het allemaal nog zo onzeker)
een vriendin van mij is ook zwanger en die vertelde het met 6 weken al aan mij.
En toen ze in het ziekenhuis terecht kwam vanwege de zwangerschap, moest ze het iedereen wel vertellen omdat ze op de kraamafdeling kwam te liggen.
Tja dan heb je ook geen keus meer he.
Wie van jullie gelooft trouwens in de chinese horoscoop kalender over het geslacht van je kindje?
Als het bij ons deze keer raak zou zijn dan zou het een jongetje worden.
Bij mijn vriendin een meisje.
Het gaat om de datum dat je zwanger bent geworden en hoe oud de vrouw op dat moment was.
Laat eens horen wat jullie hier voor ervaringen mee hebben of hoe jullie hier over denken.
knuf kruimels

Hoi kruimels,

Ik heb het mijn ouders verteld en een goede vriendin dat we bezig zijn. Verder wilde het mannetje toch niet hahah. Ik kan slecht geheimpje bewaren en heb een goede band met mijn moeder dus vandaar. Maar zeker niet op me werk, ben niet gek. hahaha Werk er net 2 maanden, ookal zou het 100 x geen probleem zijn je weet het nooit  met werk he. En aangezien ik de laatste tijd alleen maar probleem banen heb gehad ben ik erg blij waar ik nu zit en wil er graag blijven zitten. Maar wat jij doet is natuurlijk jou keuze.

Volgens de chinese kalender heb ik deze maand nog kans op een meisje en dan word ik 25 in september dus dan word het de rest van het jaar een jongen. Ik weet niet of ik het moet geloven.
Maar volgend de naald krijg ik een meid en de 2e word een jongen en daar geloof ik namelijk wel in. want iedereen die ik ken ook van voreger bij me ouders en hun vrienden is het uitgekomen vandaar.

Ken je die methode.

je doet een naald of een trouwring (geen gewone, die werkt niet) aan een draatje.
je houd je    hand met de palm naar  beneden gericht. (maakt niet veel uit welke hand) je 'warmt 'de naald op door het touwtje langs je duim en vingers te bewegen op en neer.
Dan hou je de naald boven je hand. Heel stil houden. Dan gaat de naald of ring bewegen. Een rondje betekend een meisje een streepje (heen en weer) betkend een jongen. Om te kijken of je nog meer kinderen krijgen mag doe je hetzelfde nog een x. Eerst opwarmen en dan weer boven je hand houden enz. Hangt de naald, ring stil dan krijg je niks meer. Snap je het een beetje  is een heel verhaal geworden.

Voor degene die het niet kennen. succes is echt heel leuk.

xxx Bambi

ga ff doucen kom zo terug.

dus als ik het goed begrijp bambi doe je met de ene hand (1)  de het draadje heen en weer bewegen zodat de naald/ring gaat bewegen en de andere hand (2) houd je onder de naald/ring?

en dan houd je hand 2 met de palm naar beneden??

Hoeveel cm houd je ongeveer tussen de ring en hand 2?

x Pip

een goede avond dames

daar ben ik weer, we zijn even naar de kermis in hoorn geweest mijn zoontje is in de draaimolen geweest vond ie geweldig haha

Sterretje wat jammer dat de rd's zijn gekomen balen, laat je maar lekker vertroetelen door je mannetjej

Spannend kruimels en erg goed van je dat je nog niet hebt getest. Ik ben benieuwd en duim voor je.

Wij hebben aan niemand verteld dat we zijn gestopt met de pil, puur omdat we met de eerste al elke maand gek werden van de vraag (zo'n 1000x in de week ) en ben je al zwanger?? en dat wilde we nu niet meer. Maar het is wel moielijk hoor want ik wil het af en toe erg graag vertellen en dan denk ik weer oja ons kleine geheimpje haha

Terug
Bovenaan