KLUSBABES 2

He meiden!
Na het lezen van al jullie berichtjes word ik zo kwaad op mijn gynaecoloog!!!
Had die niet even kunnen zeggen dat ik en moest stoppen met mijn voorbehoedsmiddelen en sex moet hebben met mijn partner!!! Studeren ze gvd 6 jaar voor! Ga het morgen tijdens mijn afspraak meteen melden..........pissig ben ik, heel erg pissig!!!!!
anyway, mannetje is voor een week naar kaapstad vertrokken dus ben een hele week alleen...........ga vannacht en morgennacht werken en moet dus als klap op de vuurpijl morgenmiddag naar de gyn om de uitslagen en de plannen te horen. Mijn gevoel zegt meer en meer dat ik grondig aan het ontpillen ben, en dat als ik geduld genoeg heb mijn cyclus zelf wel weer terugkomt............raar he? aAs ik morgen hormonen krijg om eisprong op te wekken moet ik daar dus nog eens stevig over na denken..........kijk, als het helpt om mij van mijn buikpijn en alle andere klachten af helpt doe ik het ogenblikkelijk, maar als ze dat niet zeker weten, weet ik het zo net nog niet?? !!! Moet wel lachen om mezelf maar weet echt niet wat ik er mee aan moet!
Waar blijven trouwens, buiten bieb om, al die zwangere meiden!!!!!????
Dikke kus Rimke

hoi meiden

ik ga er weer vantussen ga even tv kijken,

ik kom morgen weer even buurten

allemaal weltusten en tot morgen

xxxx linda

he ik ga ff die nieuwe serie kijken 'ugly betty

'kom staks nog ff buurten kijken og iemand al heb geoefend op de tandem zonder helm hihihih

xxx Bambi

Hey bambi,

Gooi ik dat boek het raam maar uit !!!!!!hihi. Heb je berichtje goed gelezen en heb besloten dat ik gewoon een koe in de gang zet, kan ie daar onder gaan hangen whahahaha

kus happy

Hoi happy

ik ga mijn best doen en ik heb besloten dat ik dan morgen ga testen maar ik weet nog niet hoe laat, als ik de test heb gedaan dan zet ik dat meteen op het forum

Rimke heel veel succes morgen bij de gyn, we horen wel hoe het is afgelopen,

nu ga ik echt stoppen ga lekker tegen me mannetje liggen en lekker tv kijken

xxxx linda

Hey rimke

Gezellie dat je er ook bent. Getsie zeg , een hele week alleen, ook niet echt gezellig he. Kan me voorstellen dat als je gevoel dat zegt, je over andere opties goed na wil denken. Heb je nu nog zo n buikpijn dan? In ieder geval succes morgen meid, zal aan je denken hoor....

hele dikke kus happy

Ha, tussen 19:30 en 20:30 is het druk op 't forum zeg!
Weer wat geleerd over moeders voor moeders. Je ziet altijd wel die reclame's op de ns stations hangen, maar wat het nou precies was.. Bedankt voor de uitleg mamaroos!
Ik ga  pc uitdoen  en lekker op de bank tv kijken, ugly betty lijkt  me wel leuk. Moet morgen overdag en 's avonds werken, dus zal  woensdag  na enkele blz. bijlezen weer te vinden zijn op t forum.  Klusze meiden!
Chris  

Hoi lin,

JIPPIEEEEEEE, morgen testen, pfffff scheelt toch weer een dag hihi. Gezellige avond met je mannetje en tot morgen

xxxxxxxxxxx happy

Terug
Bovenaan