KLUSBABES 2

Ik stond er nog op voor morgen, staat een beetje raar he vandaag ongie en bij morgen mn nod

xxxx

Hoi essy

Veel plezier en heeeeeel goed je best doen he meid .....

xxx happy

Happy: wat ontzettend jammer voor je dat je ongi bent geworden.Ik had zo gehoopt dat jij en linda in ieder geval zwnager zouden zijn.
Raar he dat je toch allerlei kwaaltjes voelt en het dan toch nog mis is.
Ik vind het echt rot voor je!
Heel veel succes vor de volgende ronde!!!!!!

Linda1: Als je nog wakker bent? ik wil je nog even ontzettend veel succes wensen voor morgenvroeg! Maak ons allemaal blij zou ik zeggen, en daar krijgen we dan weer hoop van.

Ik ben zelf nog steeds   niet ongi gelukkig, pppffff.
Heb vandaag mijn 29 ste dag gehad, maar ik ben pas echt gerust als ik de 35 dagen heb gehad hoor.Aangezien mijn vorige cuclus die dagen had.
Ik heb wel een zwangerschapstest besteld maar nog niet gedaan, misschien dat ik die morgenvroeg doe?
Ik weet het nog niet????
Durf niet zo goed denk ik
En aangezien hij niet eerder kan werken is het misschien ook nog wel wat te vroeg.
Nou ik kruip ook maar eens even mijn bedje in, gaaaaaappp.
Iedereen tot morgen en slaapse
kus kruimels

hoi Happy,
het is toch nog gelukt met de roze wolk.    
In ieder geval bedankt, ik kom binnenkort wel weer buurten.

Trouwens heeft iemand nog iets van Nadia vernomen, ik heb haar al een tijdje niet meer bij dit topic gezien.
liefs,
            sterretje

Hey kruimels,

Ja jammer he, ben zwaar voor de gek gehouden .... Als ik jou was zou ik morgen testen hoor, je bent dan 2 dagen overtijd dan zou ik het wel proberen. Ik hoor het wel he ..... Als je gaat testen   heeeel veel succes en slaap lekker voor nu

liefs happy

Hoi sterretje,

Zag het net ja ..... wel zo leuk he als je erop staat. Ik heb haar idd ook al een tijd niet gezien nee, geen idee dus

xxx happy

ik hoop dat het goed met haar gaat
trouwens veel plezier bij het etentje.
liefs,
 sterretje

Terug
Bovenaan