KLUSBABES 2

alvast welterusten dan maar
 liefs,
              sterretje

hoi meiden,

jez*s minna 5 bladzijdes moes ik lezen 5 man, das echt heel veel voor 1 dag stelletje klets kousen. niet normaal meer.

Haapy meid, ik ben er helemaal van onderste boven jij ongie ?? hoop dat je al weer wat beter voel en dat de ergste schrik voorbij is.

Nieuwe meiden welkom hier.

Rimke leuk dat je ff kwam buurten, succes dinsdag bij de gin.

Linda heel veel succes morgen onee straks hahaha en kruimels als je gaat testen jij ook succes.

Alle klussers, ongie is voorbij dus we kunnen er tegen aan .hihihi

morgen ga ik naar het reisbureau, we hebben iets heel moois gezien op kreta, hoop dat het nog beschikbaar is.
Ik ga nu maar ff naar het mannetje want geloof dat ie al in coma is geraakt. hahaha.

xxx Bambi

nou hij ligt al in een coma, dus niks geen geklus. bummer

is er nog iemand wakker ????

xx Bambi

Hoi bambi,

Ja ik wa ser ff helemaal kapot van, had het gewoon echt niet verwacht. Nu gaat het wel weer hoor na een avond hier lullen hihi. Heb op de roze wolk gezien dat we allemaal met onze NOD aardig bij elkaar zitten. Wel leuk, kunnenwe elkaar die kl*te dagen door lullen. Hebben we hier geen moeite mee he whaha. Spannend ook morgen voor linda en misschien kruimels he ..... Het wordt hier al wel gezellig druk he pffff weet het af en toe niet meer hoor, ben blij met je roze wolk!!! Ik zal duimen dat dat op kreta nog niet vol is, dacht dat je vanavond al weg was gegaan haha. Tot morgen en slaap lekker. We gaan ervoor he in ronde drie ..... we zullen ze allemaal eens een poepie laten ruiken whahaha

liefs happy

Hoi,

juist gaan met die banaan. hahaha  We worden deze maand gewoon zwanger in een wip whahaha letterlijk. ja leuk allemaal lekker dicht bijelkaar met de NOD. hoop echt dat er deze maand meer zwangere op de lijst komen.
Vind het nog steeds een geslaagd idee met de lijst. hahaha EGO boost.
ga toch maar me bedje in nu, morgen weer veel te doen.

slaap lekker

xx Bambi

Ja ik ga ook mn mandje in, morgen weer werken

slaap lekker en tot morgen

xxxxxxxx

goeimorgen dames,

nou ik heb de test gedaan en  helaas negatief, maar ik voel me net alsof er een vrachtwagen over me heen heeft gereden zeg zo brak dus dan zal me ongi vandaag of morgen wel komen.
Ik vind het erg jammer maar iets in me zei steeds al dat het niet zo zou zijn
We gaan positief naar de volgende ronde en dat is ronde 6 maar dan moet natuurlijk wel eerst me rd komen haha.
voor iedereen die gaat werken werks en voor de rest een prettig weekend.
En happy gaat ie weer een beetje met je?
Bambi hebben jullie al een vakantie uitgezocht?

xxxxLinda

o sorry bambi lees net dat jullie voor kreta willen boeken, mijn vriendin is daar geweest en vond het er erg mooi

xxx linda

Terug
Bovenaan