KLUSBABES 2

Op de boerderie Kruimels?? Waar ben ik geweest toen iedereen persoonlijke dingen vertelde? (eerst vroeg ik Linda al naar der werk vanavond en nu jij op de boerderie?). Ben je Boerin? Ik zou graag boerin willen worden maar heb geen boer aan de haak geslagen.

Ik ga nog even naar m'n knuffel kijken. Zit sinds een tijdje op naailes en "knuffelpop" is mijn volgende project.

X

hoi,

ik had dat de 1e maand niet zo erg, maar het lijkt de laatste weken elke dag te verdubbelen.hahaha. zie echt overal baby's gek wod ik ervan. hoop dat ik er snel bij hoor/

xx Bambi

ik zie ook iedere dag een baby....hahah! Flauw he! is een baby van 10 maanden, mijn bloed eigen zoon!

dat gaan jullie ook allemaal mee maken hoor! En het is echt geweldig! Zo geweldig dat ik nog eens wil...

Oeps heb beetje te veel borrels gedornken, geloof ik....nu kan het nog even...

tijdens zwangerschap niets gedornken, tijdens 8 maanden borstvoeding niet....
dus nu weer ff van genieten! Tot we weer druk aan de klus gaan...

Roos

ja pip, ik heb inderdaad een boer aan de haak geslagen, haha
En ik probeer zo af en toe ook boerinnetje te spelen,
Werk nog 24 uur in de week bij een ruitersportwinkel en kan dit moi combineren met mijn boeren levendje.
Pip kwam jij nou ook niet uit drenthe?of was dat 1 van de andere meiden?
De rest woonde volgens mij allemaal in het westen of zuiden van het land, ik voel me echt een eenzame noordeling haha.

Trouwens even een algemeen vraagje tussendoor, vooral bedoeld voor alle meiden die al moeder zijn:
Je kan als je zo'n 15 weken zwnager bent je baby toch nog niet voelen?
Een vriendin had het daarover, ik wist niet wat ik hoorde, dacht dat dat op een later tijdstip pas is.
Wie o wie weet hoe en wanneer je dit gaat voelen?

haha mama roos, ben je lekker aangeschoten  proost.
Ik drink eigenlijk zelden drank dus gelukkig valt het bij mij niet zo op als ik nu op een feestje geen alcohol meer drink, pppfffff.
Hoe heb jij de bevalling van je eerste eigenlijk ervaren, ben ik wel benieuwd naar?
Zit er wel een saan te denken als ik wel zwnager zou worden, hoe ik me dan zou voelen.
Laatst had ik een beetje angst gevoel, wat als ik dat allemaal niet kan....
raar he?
we hebben het hier al eens vaker over gehad op het forum, maar ik ben vast niet de enigste die hier wel eens aan denkt.
Misschien kan jij, mama roos of linda natuurlijk, ons over onze onzekerheden helpen door te vertellen dat er niks aan is, zoooooooo gebeurt haha.
nee geintje, maar ben wel nieuwschierig.
alvast bedankt he,
en welterusten
groetjes kruimel

Hey kruimels,

Iedereen ervaart de bevalling natuurlijk anders maar ik wil je wel vertellen hoe die van mij is verlopen, Mijn zoontje is met 39 weken gehaald omdat mijn bloeddruk toen de pan uitrees, ik had gel gehad op de hoop dat dat een beetje de weeen op zou wekken, maar dat was niet het geval, om 1 uur s'middags braken ze inhet ziekenhuis mijn vliezen en een kwartier later kreeg ik weeen en die kwamen om de 40 seconden erg snel achter elkaar, ik heb me een partij pijn geleden, want ik kon ze niet wegpuffen omdat het alleen maar van die pieken waren, maar ja een uurtje later om 14.20 uur was mijn zoontje geboren dus al met al heb ik een uurtje werk gehad waar een ander met een eerste kindje toch wel 12 uur of langer werk heeft,
Dus ja, het doet gewoon pijn, maar ja het kindje moet er toch uit en je vergeet erg snel die pijn hoor als de kleine er eenmaal is, En je vraag met 15 weken leven voelen, dat is naar mijn weten iets te vroeg, ik voelde met 19 weken erg veel leven,

xxxx linda

hey meiden

ik ga naar mijn werkje toe ben er vanmiddag weer
toedels werkse iedereen en anders een gezellige dag

xxxx linda

Ola

Jeetje zeg er is hier gisteren weer aardig wat gekletst zeg !!!!! Roos, jammer dat de rd s er zijn zeg ..... maar aan de andere kant ..... nu kun je ook weer verder he. Bambi, nog lekker 1 dagje werken he ...... heerlijk. Wat een vervelende situatie zeg met de op van je mannetje. Ik hoop dat hij opknapt en stabiel blijft zodat jij met een gerust hart van een welverdiende vakantie kan genieten !!!!!!! Rimke gaat het weer een beetje meid, dit is moeilijk te aanvaarden he. Kruimels, ben je een boerinnetje? Ik weet niet of je dit al geschreven had want anders had ik er net als pip overheen gelezen denk. Wat leuk joh ..... Nou meiden, ga straks aan de arbeid ..... misschien nog tot zo en anders tot vanavond. Spannend   KLUSBABES 3 .........

liefs happy

Terug
Bovenaan