KLUSBABES 2

Hey kruimels

Ik heb geen hoop meer op een zwangerschap. Voor ik zwanger was van mijn eerste heb ik in het ziekenhuis allerlei onderzoeken gehad waarom of ik niet ongi werd. Daar is nooit iets uitgekomen want alles was goed. Toen ben ik homeopatische druppels gaan innemen, en na een paar weken werd ik in ene ongi en nog elke maand harstikke op tijd een cyclus van 30 dagen, na een maand of 3 was ik zwanger. Nu ben ik in maart gestopt met de pil en weer hetzelfde gezeik weer niet ongi, heb weer die druppels genomen en werd weer ongi, maar nu denk ik dat ik gewoon zelf te hard van stapel ben gelopen, en dat het gewoon weer op gang moet komen, dus ik wacht nog tot midden september en anders neem ik weer contact op met de gyn, ik had zo gehoopt dat ik zwanger zou zijn maar helaas. Maar ik probeer positief te blijven
zo het is een heel verhaal geworden hhaha

xxx linda

valt het jullie allemaal ook zo op dat alles en iedereen zwanger is of met een babytje rondloopt.
Ik word er soms helemaal gek van, haha.
Ben ik in de stad met mijn vriendje, dan komt er weer een vrouw voorbij lopen met een dikke buik, kijkt mijn vriendje me echt zo aan van jah over een tijdje loop jij er ook zo bij, maar ik wil het Nu zo graag.
Als man is dat gevoel ook vast anders dan hoe ik dat voel.
Dat kleintje gaat in mijn buik groeien en niet in dat van mijn vriend.
Waarom word iedereen zwanger en ik niet,
sorry, moest er even uit.
hebben jullie ok wel eens last van dipjes?
groetjes kruimels

Ik zei toevallig ook laatst tegen mijn man dat iedereen wel zwanger lijkt en wij niet, maar daar reageert ie dan weer niet op

xxx linda

Nu ga ik echt een broodje eten. Ik kan moeilijk afscheid nemen van jullie hahaha
Morgenochtend denk ik dat ik wel naar de Klusbabes 3 moet zoeken hahah

xxxx linda

jeetje linda wat een verhaal, gelukkig dat je al een kindje hebt anders zou je vast nog gefrustreerder zijn.
Jammer dat je lichaam niet gewoon meewerkt zoals het hoort te zijn.
Dus als ik het goed begrijp dan is je huisarts op de hoogte van dit probleem?
Ik hoop voor je dat het allemaal snel weer goed op gang gaat komen, dat wachten is absoluut niet leuk.
veel succes
kruimels

Het lijkt idd wel alsof de hele wereld zwanger is behalve de klusbabes!!
Ook al zijn we nog helemaal niet lang bezig...als je iets wilt dan wil je het toch het liefst direct....

X

he grapjas bambi,
tuurlijk kan augustus nog heel goed uitpakken, bedoelde ok voor degene die iedere keer maar weer narigheid heeft.
En al die  poppetjes moeten neerzetten.
gggrrrr vandaag weer 1 erbij, waar moet dat heen met ons.
Nou blijven hopen en klussen hoor,
En vergeet niet dat er altijd nog liefde is, haha
doei
kruimels

ja raar is dat he pip, dat het je nu allemaal niet snel genoeg kan gaan.
Als er toch eens een knop bestond die we om konden zetten.
En ik baal helemaal omdat ik net ongi ben geweest en wel wil klussen, maar het nog niet echt zin heeft nu he. moet toch echt nog effe paar dagen wachten.
meiden ik ben weer effe weg,
vriendje heeft het druk op de boerderie en ik ga effe kijken.
daaaaggg

Terug
Bovenaan