KLUSBABES 2

Wel lekker hoor bambi nog een paar daagjes en dan lekker op vakantie, en hopen dat je man zijn opa stabiel blijft zodat je niet ongerust op vakantie hoeft te gaan

xxx linda

Linda, wilde jou ook nog zeggenda t ik ook voor jou hoop dat je snel duidelijk hebt! Dat
wachten is maar niets...

En Rimke, je had het niet tegen kunnen houden...

Roos

wat een drama allemaal zeg, volgens mij is de augustus maand maar eentje die we gauw over moeten slaan.
Mijn collega/vriendin is gisteren bij haar vriend weggegaan,(zat er al wel aan te komen hoor, ze was erg ongelukkig, maar nog komt het als een donderslag bij heldere hemel.
Wat jammer vor je Roos, toch nog die rot rooie duivels, ik weet precies hoe je je voelt!
Heel veel sterkte en ontzettend veel succes in de volgende ronde.
Morgen lekker dagje vrij, heerlijk.
Voor iedereen die morgen ook vrij is, geniet ervan en de anderen werkse
groetjes kruimels

dat wachten is inderdaad vervelend roos. elke keer als ik naar de wc ga dan hoop ik dat ik dan in ieder geval een beetje bloed zie maar nee hoor, ach ik blijf wachten, ik kan toch niets anders doen hahha

xxx linda

rimke heel erg veel sterkte aan jou en je mannetje gewenst, dit is niet makkelijk.
Maar sommige mensen zien het leven gewoon niet meer zitten, ik weet niet waar jij in gelooft, maar ik weet zeker dat er voor iedereen nog een volgend leven is!
Misschien dat die vriend daar wel gelukkig kan zijn, maar voor de achterblijvers is het des te moeilijk. heeeel veeel sterkte
kruimels

wat een lastige situatie voor jou linda, ik snap er niks meer van.
Je test steeds negatief maar word ok niet ongi, wat voor gevoel heb je er zelf bij dan?
Denk je dat je lichaam gewoon in de war is of heb je nog steeds hoop op een zwnagerschap?

hey meiden,

ik ga even een broodje eten en nog even wat tv kijken , ik wens jullie allemaal een fijne avond en tot morgen, morgenochten voor ik naar mijn werk ga ga ik eerst even bijlezen hahaha

xxxx linda

hoi kruimels,

Als ik toevallig al bevrucht ben en mocht ik in sept. posie testen, dan wil ik aug. dus niet vergeten hoor. en denk voor sommige die nu ook in klusperiode zitten ook hopen bevrucht te zijn.

Oke dan vergeten we de rot dingen en focussen we ons op de bevruchting.
Hoe wil jij   je eitje schat hard of zacht gekookt ??? nou doe mij maar bevrucht hahahahaha.

xx Bambi

Terug
Bovenaan