Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Bieb, Goed om te weten dat je eitje onderweg is en dat hij er goed uitziet.
Stevig aan de klus dus dit weekend!
Hoe was het passen van je jurk?

Pip, eindelijk ongesteld! hoeveelste dag was het? Hopen dat je de volgens keer als zwanger op de wolk kan!

Jacqy, over mij gedroomd hahahaha, was het wel gezellig? Moet haast wel als alle klusbabes bij elkaar zijn, kan niet anders dan dat dat heeeeeeel gezellig moet zijn.

Kruimels, hoe is het meid? Ik vind het echt zo super leuk voor je. Ik denk dat ik volgende maand ook maar eens die testen van predictor ga kopen, misschien is het toeval dat je je ei heb gevonden en zwanger ben, maar ik wil ook kijken of die testen mij ei vinden.

Happy, gefeliciteerd met je nieuwe auto, en gelijk 1 die kinderwagen proof is hahaha. Trouwens donderdag is goed hoor, kunnen we het gelijk even over jou vriendin en mijn collega hebben, wat   ze allemaal weet van ons   enzo. Ik probeer jou naam echt te vermijden op het werk, ben veel te bang dat ik iets zeg wat ze niet weet of dat ik iets anders zeg dan jij hahahaha.

Bambi, lief dat je aan ons denk, hoest verder met jou? En met je huisje ( of heb ik daar overheen gelezen??)

Mamoetje, leuk verhaal zeg hahaha Lief van je vriendje dat hij zo reageer, soms maar goed dat onze mannetjes weten hoe we in elkaar zitten hahaha.

Meiden, jullie vroegen waar ik die plaatjes vandaan haal, die komen hier vandaan.
http://www.krabbelaars.nl/
Het is gemaakt voor hyves denk ik, maar ze werken hier ook.

Nog even een vraagje, een poosje geleden heeft 1 van julie het gehad over speciaal schrikdraad wat je om je tuin kan doen voor de katten.
De gemeente gaat van de zomer bij ons de tuinen en de straten ophogen en dan moeten we de tuin weer opnieuw opbouwen. We willen de tuin dan helemaal dicht maken met schuttingen ( nu staan er hebben) zodat de katten in de tuin kunnen.
Nou leek mijn dat schrikdraad wel handig, want ze hebben natuurlijk zo door hoe zo over de schutting heen kunnen. Maar hoe heet dat en waar kan je dat kopen?

Hier is verder alles goed, we zijn weer stevig aan het klussen. Vanmiddag gaan we even naar de ikea, ik wil even kijken voor een nieuw bankstel. Wil er niet al teveel geld aan uitgeven, met 4 katten gaat er soms nog wel eens wat kapot. Nou hebben ze bij ikea van die banken waar je neiuwe hoezen voor kan kopen, dan hoef ik over 2 jaar (als de kattener weer iets te wild op gespeeld hebben) alleen maar een nieuwe hoes te kopen ipv een hele nieuwe bank.
Vanavond naar vrienden toe, altijd gezellig!

voor iedereen...........

Liefs Phoebe

Jeetje meiden, het is niet normaal hoe rustig het hier is!

Phoebe het was heel gezellig in mijn droom! Ik had ook niet ander verwacht! hihi
Handig voor die bank! Wij hebben ook 2 poezen, en ze vergeten nog wel eens dat de bank geen krabpaal is. Dus die ziet er inderdaad niet zo heel mooi meer uit!

Zo, de intratuin was gezelli, Wat zaadjes gekocht voor tomaten plantje enzo...
Het is buiten echt lekker weer. Heel zacht!

Liefs Jacqy

HALLO!

Moet ons even uppen hoor....wat een stilte hier haha.

Happy, gaaf! een nieuwe auto! Stoer hoor een babyblauwe, als dat geen voorteken is hahaha. Fijn dat je deze maand weer mag klussen, is het klusseizoen al geopend voor jou?

Sterretje....ooohh...ik word al moe als ik het tijdstip van je berichtjes zie.... gelukkig heb je nog wel weer geslapen. En eh, dat was niet even een tussendoortje wat je hebt gegeten, een hele maaltijd haha!! De klusbabeshyves is trouwens heel veilig hoor. We heten nu klusdames (geloof ik) en niemand kan wat zien. Je mag best lid worden hoor als je dat wilt....

Jacqy, ik was ook bij de Intratuin vandaag, leuk!

Kruimels, ik liep nog voor je shop vandaag. Moest even de schoenen van de schoenmaker halen.

We zijn niet naar Zwolle gegaan. Man heeft hier in de stad schoenen gekocht, hele mooie! Daarna weer op stap geweest voor de tuin, even langs m'n nichtje geweest (de lieve schat), later op jacht naar een nieuw konijnenhok voor in de nieuwe tuin, nog even in de tuin gesloopt (was erg grappig) en ik zit nu als een spook achter de pc want ik heb een masker op hahaha. Vanavond gaan we even naar m'n ouders, gezellig! En oh ja, we hebben vandaag nog auto's gekeken. Denk dat het toch een Seat Altea wordt. In de megane station komt m'n man met z'n hooft tegen het dak, de laguna station is eigenlijk buiten het budget (is lease maar ik vind hem te duur haha) en de altea vind ik heel mooi en m'n man ook. Nog even goed over denken dus maar denk dat het de Altea wordt.

Gaat iemand nog iets leuks doen vanavond?!

sterretje, wat balen zeg meid dat je vanacht zo slecht geslapen hebt.
ppfff midden in de nacht van ellende maar hier op het forum kletsen, als ik het had geweten had ik even met je gekletst hoor, haha.
weet nu hoe je je moet voelen als je tijdens een zwangerschap ook nog eens slecht erbij slaapt. je bent je energie hard nodig!
ik denk ook dat overleden personen iets meer kunnen/weten dan wij denken.
en dat ze dingen kunnen zien van daar boven, ben ik van overtuigd!

happy, goed zo meis, dat je er op tijd weer was vanacht, kun je vast oefenen voor als er straks een kleine is, haha. lekker tot woensdag vrij, heerlijk!!!
was het leuk vanmiddag op de kinderverjaardag?
en vanavond veel plezier met feyenoord kijken, hopen dat ze winnen!

jaq, gelukkig dat je oma weer gewoon op zaal ligt, vast veel aangenamer voor haar.
lekker naar de intratuin geweest, mooie winkel is dat he, mag er graag even doorheen lopen!

phoebe, groot gelijk meid, ik weet ook niet of het toeval is geweest dat ik nu net deze maand zwanger ben geraakt, maar ik zou het ook proberen met die testen als ik jou was. dan weet je in ieder geval of en wanneer je een eisprong hebt.
succes daarmee!
leuk een nieuw bankstel, wij hebben al een poos zo'n hele grote waar je eigenlijk alleen maar op kunt liggen en niet zitten, iedereen klaagt er altijd over, haha maar wij vinden hem heerlijk!
veel plezier vanavond bij jullie vrienden!

pipje, haha vind het nou lang niet zo eng meer las je verteld dat je voor de winkel langs hebt gelopen. weet nu wie je bent, pppffff gelukkig maar.
ach ja waarom zou je ook naar zwolle gaan als er in emmen zoveel schoenenwinkels zijn, fijn dat niels mooie schoenen heeft gevonden.welke winkel zijn jullie geslaagd?
vandaag nog bij je nichtje geweest las is, gezellie joh!
en druk in de weer met de tuin, het was ook heerlijk weer vandaag ondanks dat ik er weinig van heb meegemaakt, omdat ik in dat stomme hok in emmen zat, whaha.
vanavond naar je paps en mams, leuk! fijne avond!!!!
ooohhh gaaf die seat altea vind ik ook zo ontzettend gaaf!!!!! hoop voor je dat het door gaat.
trouwens heb je een konijn dan?

meiden, ik mag eigenlijk absoluut niet klagen denk ik, voel me vrij goed!
ben wel ontzettend moe, en kan de dag amper volhouden, maar als ik dan weer even bedenk waarom ik zo moe ben ach dan heb ik het er graag voor over hoor!
mijn "baas" die ik het gisteren vertelde was vandaag ook zo lief, mocht vanochtend niet eens stofzuigen, whaha nou wel gewoon gedaan hoor, belachelijk natuurlijk!!!
was niet best als ik nu 9 maanden lang niet meer zou kunnen stofzuigen, werd het een mooie boel hier in huis, haha.
hij vroeg ook steeds of er wat was, en toen hij naar huis ging, zei hij nog: rustig aan he! wat een gekkie, vind het wel lief hoor dat hij zo met me mee leeft.
misschien verbeeld ik het mij, maar kan het al dat ik wat een buikje krijg?
dat kan toch helemaal nog niet met 4,5 week? of valt mij m''n (vet) buikje nu gewoon meer op omdat ik daar meer mee bezig ben?
heb soms wel het gevoel of m'n broek wat strak zit........????
ben erg benieuwd hoe sterretje, rimke, linda, bambi enzo... dit ervaren hebben op ruim 4 weken tijd.
echt misselijk ben ik niet, wel steeds honger, eet veel kleine beetjes.

ik ga nu weer even stoppen, neefje van mijn vriendje is nog bij ons.
kom vanavond nog wel weer effe langs en anders morgen.
we hebben trouwens besloten om vrijdagavond naar mijn vader en zijn vriendin te gaan om het te vertellen en zaterdagavond naar roelof zijn moeder, broertje en zusje. en dan zondag naar mijn moeder.
wat een enerverend weekend zal dat worden, ppff krijg helemaal de kriebels als ik eraan denk, haha.
maar eerst vrijdag maar eens naar de echo, rrrrrr als er maar een hartje klopt, dan vind ik alles goed. dan neemt de kans op een miskraam af naar 2 % , nou daar doe ik het voor. dan ben ik er niet zo bang meer voor!
toch heb ik absoluut niet het gevoel dat het mis zal gaan ofzo... heel gek misschien.
heb alle vertrouwen hierin!!!

meiden, ik ben weer vertrokken,
fijne avond allemaal!!!!
dikke kus kruimels

nou ik wilde nog even kijken wat er bijgekletst was, maar lijkt wel of iedereen er de brui aan heeft gegeven, haha waar zijn we zonder lin en rimke, haha.
god dat ze maar gauw weer thuis mogen komen, whaha.
nee grapje hoor, iedereen zal het wel druk hebben!
ik ga gewoon even lekker wat neuzen op het internet, even wat informatie opdoen, moet nog veel dingen leren denk ik, dus dat kan nooit kwaad.
slaap lekker allemaal, kom morgen vast nog wel effe weer.
dikke kus kruimels

Dag dames,
nou, lekker buiten geweest om te shoppen. wat een heerlijk weer was het. Was het bij jullie ook zo'n lekker weer pip? Ik heb de altea eens bekeken. ik ken deze helemaal niet. Ik heb een tijdje in de weekenden me een ibiza gereden. die reden wel fijn.

@phoebe: kun je de bank niet beter meteen met een extra hoes kopen? voor het geval ze dadelijk niet meer geleverd worden? Trouwens wel handig dat ze dat hebben bij ikea.

@jaqcy: Wel fijn dat je oma nu gezelschap heeft.

@kruimels: Wat het strak zitten van de kleding betreft verschilt dat van persoon tot persoon. Ik dacht dat rimke er ook snel last van had. ik kreeg dat eerst alleen bij kleding die al vrij strak zat.
Wat de slaap betreft: herkenbaar. Dat had ik in het begin ook. Nu ben ik best fit moet ik zeggen. maar na een drukke week merk ik het wel en als je net die nacht slecht slaapt. Wel goed dat je vaak kleine porties eet. Spannend een echo en dan  3 keer het nieuws vertellen.

Trouwens waar is iedereen? Bambi, april, anouska, en alle anderen. We zijn hier met een paar man steeds het forum aan t uppen.

Terug
Bovenaan