Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Zo dames,
Het is vandaag 15 maart en ik heb sinds 2 uur geprobeerd te slapen. Echter rond 4.00 uur kreeg ik honger.  Drie kiwi's een joghurtje en 2 boterhammen en mok chocomelk verder ben ik maar weer online. Wachtende tot ik weer moe genoeg ben om te gaan slapen. Dit keer was de kat het schuld die rond 2 uur plots uit het niets begon te miauwen.

@pip: haha, pip had je over me gedroomd? Hoe zag ik er uit? Nee, ik ben echt geen bekende van je uit het verleden. Ik ben inderdaad voorzichtig met mijn gegevens, omdat ik veel mensen ken en op zo'n openbaar forum weet je toch nooit wie er allemaal meeleest. Maar op onze hyves-site  kunnen geloof ik alleen de klusbabes erop of niet?
@bieb: Er is een site: www. bruidsstudio. nl
Daar zijn een paar jurken die erop lijken, maar niet helemaal precies hetzelfde zijn. Ik zou zeggen kijk rond en als die jurk in je hoofd blijft moet je het doen. Je moet wel op een leuke manier op de dag terug denken.

Ik lees dat jacqy leuke avond in bios had. Bieb bij de arts geweest is en flink aan de klus mag. Daarnaast hebben we straks bijna dezelfde ring. En pip heeft florky in elkaar gezet, heeft flink wat energie en komt dadelijk bij mij poetsen als ze klaar is. Ongi is gekomen en met die tabletten? Verplicht met 28 dagen op de wolk!!!

@kruimels: denk je aan jezelf meid. Als je mannetje al zegt dat je er moe uitziet. Wel mooi dat jullie bij het graf zijn geweest. Klinkt misschien raar, maar ik denk wel eens dat de mensen die van ons heen zijn gegaan de nieuwe mensjes die nog geboren gaan worden al kennen vanuit de hemel. Trouwens nog niet misselijk of kwaaltjes in die richting?

Zo dames, genoeg gekletst. Even naar het toilet en poging 2 qua slaap. Als ik morgen laat online ben lig ik hopelijk nog te genieten onder de dekens.

Trouwens kwam rimke vandaag niet terug?

Goeiemorgen meiden,

Ik mis rimke en linda ook  ...........Zal blij zijn  als iedereen terug is haha ....eigenlijk erg he !! Netjes om half 1 thuis, ik leer het al normaal was het half vier. Vandaag maar tot 1 uur werken  wat een luxe he, en dan pas woensdag weer, heerlijk vooruitzicht. Vanmiddag naar een kinderverjaardag van iemand van de kroeg. Wel gezellig we gaan met zn tienen. Die kleine is 1 jaar geworden !!!! Tjonge wat gaat dat hard zeg ........Mn vriendin gaat ook met dr zoontje, die is nu 2,5 maand, lekker ding joh !!! Hoop dat ie flink wakker is vanmiddag !!!! Vanavond feyenoord kijken dus happy dr schema zit weer vol

Bieb, gelukkig dat alles goed was meid...........Klus je suf zou ik zeggen !!!! Succes vandaag met je jurk zoeken. Ben benieuwd, als die jurk echt DE jurk is krijg je hem niet meer uit je hoofd he .....We horen het wel he

Jacqy, leuke avond gehad he, das mooi. Hoe is het verder met je ? Gaat het een beetje?

Sterretje, Tjonge wat een tijd weer zeg dat je hier was !!!! Lekker ff wat gegeten ....Hoop dat je nog ff lekker door zal slapen nu. Ik denk daar trouwens ook zo over met kleine kinderen en overleden dierbare. Mensen vinden het vaak raar dat ik dat denk mar, mij geeft het ook een stukje rust !!!

PIp, joeheo op de wolk......Fijn he !!!!!! De kast staat he ...goed zo ben trots op je, jij houdt de naam klusbabes hoog !!!!! Fijne dag in zwolle ....

Kruimeltje, haha lekker met pipje over mij te kletsen he .....Ik lees ook wel eens oude topics van ons terug en dan zie ik zelf ook dat ik voorbij vlieg haha. Voel je je verder goed meisje ? Mooi ook zwart metallic zeg ......Pfff duurt dan zo lang voordat ik hem mag halen. Wil hem nu !!!!!!!!!!! haha

Meidne, ik ga foetsie, weet niet wanner ik hier weer ben. Probeer nog ff langs te wapperen. Vanmiddag weer ff met de neus op de feiten gedrukt op die verjaardag, er komen 14 kinderen......De oudste is 5 en er komen 2 zwangere......pfffffff. Ach, positief blijven he, ik zit nu in rustiger en positiever vaarwater, dus alleeeeees komt goed !!!!!!! Haha komt dat geloofwaardig over ?????????

O ja vergeet ik helemaal te vertellen. ijn andere vriendin heeft een dochter van 19 en die woont   nog thuis bij haar en die is nu zwanger  Was helemaal niet de bedoeling natuurlijk .....ben ik heeeeeeel gemeen als ik dat heeeeeeel oneerlijk vind. Wij hier bij de babes zijn er helemaal klaar voor en willen het stuk voor stuk zooooo graag ....waarom zij dan wel ........  ZO, dat is er ook weer uit .........Mijn vriendin weet het sinds maandag en ze is 24 juni uitgerekend. Verzin je toch niet .......In de kroeg is nu dus een soort van inzamelingsactie op touw gezet voor babyspullen. Mijn vriendin is alleen en die dochter heeft geen werk. Nou had mijn andere vriendin ( met die kleine van 2,5 maand ) ook gezegd dat ze wel wat kleertjes zou uitzoeken en die vroeg nu aan mij of ik eerst wou komen kijken want ze wou eigen lijk alles voor mij bewaren. Lief he ....Ik heb gezged dat ze het maar aan haar meot geven op 1 pakje na, vond ik zooooo schattig haha. Nou beetje warrig verhaal geworden denk ik....Meiden, durf het bijna niet te zeggen maar, happy moet weer vliegen  Fijne dag allemaal

Kussssss happy

Tjee, moest alweer uppen.
Ben alweer een uurtje op, maar heb na 5 uur niet rustig en diep kunnen slapen. Vanavond herhalen we het.

@happy: die gedachte geeft idd rust. Ik heb eens een discussie gehad met iemand die mijn mening wilde ombuigen. Toen heb ik ook aangegeven dat ik geen bewijs nodig had. Dat het rust biedt en dat hij dat niet onder me weg hoeft te schuiven.
Tjee, 2 verjaardagen. En dat met die vriendin met die dochter. Ging die meid nog naar school,  gezien ze niet werkt? Ik hoop dat jullie de spullen bij elkaar kunnen vinden. Ik snap echter niet waarom die meid zo lang haar mond heeft gehouden. Het komt niet zo verantwoordelijk over moet ik zeggen. En arme moeder, dit is volgens mij de nachtmerrie van elke moeder met dochter.
Hoe is het trouwens nog gegaan met die meid die gestalkt werd?

He meiden!

Jeetje ja mis Lin en Rimke ook zeg! T is veel stiller zonder hun!

Sterretje wat balen zeg dat je steeds zo slecht slaapt! En honger hihi, maar zo te lezen eet je wel aardig gezond!

Happy, jeetje dat is wat zeg met die vriendin haar dochter! Wel goed dat jullie haar helpen aan spulletjes. Met mij gaat het wel goed. Alles zijn gangetje. Met oma nog het zelfde. Ze hebben haar nu naar de zaal gebracht. Maar ze staat via een kastje nog in contact met de hartbewaking. Dus voor haar is dat wel veel gezelliger.
Zit nu op het wachtbankje, duurt nog een dikke week. Maar moet zeggen dat ik er deze klusperiode minder mee bezig ben geweest. Ach. We zien het allemaal wel!
Fijne verjaardagen vandaag!

Zo, de boodschappen zijn al gedaan. Strakjes even lekker naar de intratuin. Altijd gezellig!

Fijne dag meiden!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan