Goeiemorgen meiden,
Ik mis rimke en linda ook ...........Zal blij zijn als iedereen terug is haha ....eigenlijk erg he !! Netjes om half 1 thuis, ik leer het al normaal was het half vier. Vandaag maar tot 1 uur werken wat een luxe he, en dan pas woensdag weer, heerlijk vooruitzicht. Vanmiddag naar een kinderverjaardag van iemand van de kroeg. Wel gezellig we gaan met zn tienen. Die kleine is 1 jaar geworden !!!! Tjonge wat gaat dat hard zeg ........Mn vriendin gaat ook met dr zoontje, die is nu 2,5 maand, lekker ding joh !!! Hoop dat ie flink wakker is vanmiddag !!!! Vanavond feyenoord kijken dus happy dr schema zit weer vol
Bieb, gelukkig dat alles goed was meid...........Klus je suf zou ik zeggen !!!! Succes vandaag met je jurk zoeken. Ben benieuwd, als die jurk echt DE jurk is krijg je hem niet meer uit je hoofd he .....We horen het wel he
Jacqy, leuke avond gehad he, das mooi. Hoe is het verder met je ? Gaat het een beetje?
Sterretje, Tjonge wat een tijd weer zeg dat je hier was !!!! Lekker ff wat gegeten ....Hoop dat je nog ff lekker door zal slapen nu. Ik denk daar trouwens ook zo over met kleine kinderen en overleden dierbare. Mensen vinden het vaak raar dat ik dat denk mar, mij geeft het ook een stukje rust !!!
PIp, joeheo op de wolk......Fijn he !!!!!! De kast staat he ...goed zo ben trots op je, jij houdt de naam klusbabes hoog !!!!! Fijne dag in zwolle ....
Kruimeltje, haha lekker met pipje over mij te kletsen he .....Ik lees ook wel eens oude topics van ons terug en dan zie ik zelf ook dat ik voorbij vlieg haha. Voel je je verder goed meisje ? Mooi ook zwart metallic zeg ......Pfff duurt dan zo lang voordat ik hem mag halen. Wil hem nu !!!!!!!!!!! haha
Meidne, ik ga foetsie, weet niet wanner ik hier weer ben. Probeer nog ff langs te wapperen. Vanmiddag weer ff met de neus op de feiten gedrukt op die verjaardag, er komen 14 kinderen......De oudste is 5 en er komen 2 zwangere......pfffffff. Ach, positief blijven he, ik zit nu in rustiger en positiever vaarwater, dus alleeeeees komt goed !!!!!!! Haha komt dat geloofwaardig over ?????????
O ja vergeet ik helemaal te vertellen. ijn andere vriendin heeft een dochter van 19 en die woont nog thuis bij haar en die is nu zwanger Was helemaal niet de bedoeling natuurlijk .....ben ik heeeeeeel gemeen als ik dat heeeeeeel oneerlijk vind. Wij hier bij de babes zijn er helemaal klaar voor en willen het stuk voor stuk zooooo graag ....waarom zij dan wel ........ ZO, dat is er ook weer uit .........Mijn vriendin weet het sinds maandag en ze is 24 juni uitgerekend. Verzin je toch niet .......In de kroeg is nu dus een soort van inzamelingsactie op touw gezet voor babyspullen. Mijn vriendin is alleen en die dochter heeft geen werk. Nou had mijn andere vriendin ( met die kleine van 2,5 maand ) ook gezegd dat ze wel wat kleertjes zou uitzoeken en die vroeg nu aan mij of ik eerst wou komen kijken want ze wou eigen lijk alles voor mij bewaren. Lief he ....Ik heb gezged dat ze het maar aan haar meot geven op 1 pakje na, vond ik zooooo schattig haha. Nou beetje warrig verhaal geworden denk ik....Meiden, durf het bijna niet te zeggen maar, happy moet weer vliegen Fijne dag allemaal
Kussssss happy