jeetje wat is het hier rustig geweest vandaag, ongelofelijk.
volgens mij missen we allemaal rimke en linda erg,
eerst even reageren op jullie belevenissen:
jaq, drukke dag gehad vandaag meid, gewerkt en toen lekker naar de bios met een vriendin, las dat het leuk is geweest. naar welke film ben je geweest?
ik wil binnenkort ook nog weer een keer naar de bios, zal eens kijken wat voor films er allemaal draaien op het moment, heb echt geen idee, haha.
lin, oohhh we missen je nu al hoor. je leest dit niet meer, maar veel heeel veel plezier in belgie!!!!! geniet ervan!!!!
bieb, oh gelukkig meid dat alles goed was vandaag bij de fertiliteitsarts, wat een opluchting zal dit voor je zijn!
het lijkt dus allemaal goed, je eitje is er en het zag er verder ook allemaal goed uit, super!!!!
nu dus klussen voor je leven en maandag kijken of het eitje z'n werk gedaan heeft.
dat sperma testje steld echt weinig voor hoor, m'n vriend vond het reuze meevallen!
wonen jullie ver weg van het ziekenhuis, dat je snel moet zijn met wegbrengen?
wat een dag voor jou ook zeg, ook nog trouwringen gekocht en 24 april in ondertrouw, jullie leventje staat ook niet stil zeg, haha. heerlijk ervan genieten he meid!
hopen dat je geen bericht krijgt van dat uitstrijkje, dan zal het allemaal goed zijn.
happy, leuke kleur hoor metallic grijs!!! die van ons is metallic zwart.
lekker vanavond een avondje met de meiden weg en je vriend met zijn vrienden.
en dan vanacht lekker dicht tegen elkaar aankruipen, haha.
pip en ik hebben het ook nog even over je gehad dinsdagavond, dat we altijd zo om je moeten lachen, dat je altijd zo'n haast hebt en vaak even snel voorbij komt vliegen op het forum, whaha. gezellig toch!
mamoetje, wat een schat is jouw vriendje zeg, dat hij zoveel geduld met je heeft.
hij kent je vast erg goed en weet dat hij je op zo'n moment even moet laten uitrazen, haha. hoop dat je nu je rust weer hebt gevonden.
wat een leuk verhaal dat van de band, haha echt bizar!
bambi, ik slik nog steeds multivitaminen voor zwangeren, waar genoeg folium in zit.
weet niet of ik nog extra dingen moet gaan slikken, dat zal ik vrijdag ook eens aan dokter tuinhof vragen.
ik hou nu wel erg rekening met m'n eten, gezond en voedingrijk.
granen, fruit en groente!!!
gezellig vanavond een trouwfeest, ik kan ook altijd zo genieten van een nmooi bruidspaar, vind de meeste bruidjes ook altijd erg mooi. gek he.
dat moet je doen hoor meid, een foto van je buik hier plaasten, leuk leuk leuk!!!!
pip, ooohhh gelukkig meis dat de ongi echt goed doorgebroken is nu!
nou kun je tenminste verder en heb je gewoon eerlijke kansen om zwanger te worden.
en JOEPIE!!!! je staat op de roze wolk, haha. wat leuk!!
ik heb erg veel moeite om m'n mond te houden over m'n zwangerschap! is echt het moeilijkste wat ik ooit gedaan heb!
ik heb het vandaag wel aan m'n "baas" verteld, die hamerde er zo op door, volgens mij had hij het vermoeden al. maar hij houd zijn mond!
volgend weekend voor pasen gaan we het aan mijn vader en vriendin vertellen, en aan m'n moeder en roelof z'n moeder en broertje en zusje.
we zijn woensdag nog even naar de begraafplaats gereden, om het denkbeeldig aan roelof zijn vader te vertellen. was wel een mooi moment dat zijn vader het als eerste hoorde.
haha wat grappig dat je over sterretje hebt gedroomd. wie is de volgende van de klusbabes waar je over gaat dromen, whaha.
super knap dat je zelf die kast in elkaar hebt gezet, ach ja mannen hebben daar ook geen geduld voor he, haha.
erg druk op het werk las ik, ppffff ja soms fijn want de dagen zijn dan zo voorbij, maar beetje waardering voor je grote inzet is niet verkeerd natuurlijk!
hoop voor je dat het wat wordt met die sollicitatie,
het is inmiddels alweer laat, en was vandaag en gisteren echt moe, vriendje zei dat net ook nog een keer. dat ik er moe uitzag.
ga maar braaf slapen zo, moet morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik weekend, jippie!!!!!
morgenavond ben ik weer van de partij.
iedereen een fijne nachtrust, slaap lekker en tot morgen,
xxxx kruimels