Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

STERRETJE: hoop dat je niet teveel van deze onderbroken nachten krijgt.
KRUIMELS: wat lief is je vriend maar jij ook voor hem toch, ik zou net zoveel vragen hebben als jou denk ik, zag dat je het op je werk verteld heb, heb je het nog aan meer mensen verteld, toch wel raar dat de klusbabes het eigenlijk als 2e weten na je man meestal na...... toch wel grappig.... nogmaal geniet ervan.
HAPPY: nieuwe auto, ook geweldig.... wij willen ook nog een nieuwe auto en een motor natuurlijk nu ook..... maar eerst nog ff sparen. heb je trouwens nog gestemd op keano??
LINDA: nog steeds weg....
RIMKE: ook nog steeds weg
MAMOETJE: fanfare gehad, ik moet eigenlijk zeggen dat ik bijna nooit uitbranders geef.... maar wel lief van je vriend dat hij het snapte.
BAMBI: hoe is het met jou en je huis al bijna klaar????
JACQY: ging beter met je oma...
RENEE: hoe is het met je vader.....
PHOEBE: ook lekker druk, had de site ook al gevonden van krabelaars echt leuk he....
APRIL: hoe verloopt jou zwangerschap?
BIEB: voel je nu beterder nu je ook word onderzocht denk het wel he voor je gevoel... en lekker je jurk gevonden en ringen top... moet je nog veel regelen...??

nou ik ben gister weer terug geweest bij de dokter en head zag er goed uit mag weer rustig aan beginnen met werken,.... had nog een klein beetje opgezette klieren maar voor de rest goed, en had natuurlijk  gevraagd of ik weer mocht kussen met mijn man maar gelukkig ben ik niet meer besmettelijk.... dus gister lekker sex gehad.. wat is dat dan toch heerlijk, moest het eigenlijk veilig doen van de dokter maar dat hebben we niet gedaan we doen het gewoon als we zin hebben maar ga door die anthibiotica niet met condoom doen we zien wel....

gister ook lekker motor helm wezen kopen en handschoenen en laarzen en de helm van me man opgehaald kon gewoon 1000,- euro afrekenen wat is dat duur zeg. maar heb wel een super mooie.

op het moment ben ik bij een vriendin hebben 2 keer amerikaans joker gedaan maar had geen zin meer want kan bijna mijn ogen niet meer open houden, maar hun wilde nog een potje doen dus ik dacht kan ik ff het forum bijlezen.....

voor de rest vanmiddag (ja het is al na middernacht bij een vriendin op visite dus ook weer gezellig..

ga nu maar weer stoppen, mischien tot straks (haha)

liefs anoeska

@anouska: dus de ontsteking is weg, maar je moet voor de zekerheid de antibiotica nog nemen? Zit je rond je ei, nu je die antibiotica neemt? Want je mag niet alle antibiotica nemen als je zwanger wilt worden.
Je mag weer werken met pfeiffer, maar moet je verder nog ergens op letten?

Hoi, ik heb vanacht gelukkig door kunnen slapen. Ik werd vandaag wakker gemaakt door de kleine. Plots één trap in mijn buik. Dat is wat je noemt een ingebouwde wekker. Vandaag nog de was doen en even naar een babyzaak hier in de buurt, want we moeten nog een paar kleine dingen halen, zoals een deken (we hadden er een, maar van polyester, dat werd ons afgeraden.) Verder nog een box en boxkleed.

WHIHAAAAAAAA!!!!!
Lief, lief kruimeldiefje van me! Wat een fantastisch nieuws!!!!
Wordt lekker een winterkindje, heerlijk!!! Hoop dat je lekker kunt gaan genieten!
En zo vroeg alweer een echo is heerlijk joh! Je kan echt al wel iets zien hoor, een klein vruchtzakje met een rijste korreltje erin............en een kloppend hartje bij ons!
Ben zo blij voor je!!!

Voor de rest heb ik alles gelezen maar een beetje vluchtig..............
Renee: ik lees bij jou slecht nieuws.............gedverdemme! Wat akelig voor jullie, kan me voorstellen dat je er een beetje door heen zit......sterkte en een dikke knuffel.

Nou, wij zijn gisteren terug gekomen van vakantie, waren om 22,15 thuis na een rit van twaalf uur......we hebben vreselijk in de file gestaan want de paasvakantie was begonnen in oostenrijk en duitsland..............nooit bij na gedacht.........
Heb zondag en maandag lekker geskied en was het ook mooi weer, op maandag avond heb ik buikgriep gekregen en dat heeft tot vrijdagavond geduurd............mijn vakantie was dus kut met peren............klinkt een beetje negatief maar zo voel ik het echt, was dan liever thuis gebleven...............

Anyway, ben heel blij dat ik weer thuis ben!!!!

Dikke kus en tot later, ik ga zo ongeveer de hele dag wasjes draaien en het huis doen..........en de poezen knuffelen.

WAAAAAH, RIMKE! Home Sweet Home. Jammer dat je vakantie niet zo was zoals je had gehoopt, shit zeg buikgriep. Maar je bent weer thuis (en weer beter?). Hoe gaat het verder met je en met je buik?

Anoeska, veel geld uitgegeven aan motorspullen en dan is er nog niet eens een motor haha. Ik ben ook wel benieuwd in welke periode van je cyclus je nu zit ivm de antibiotica...

Sterretje, lekker geslapen! Grappig dat die ukkepuk je wakker heeft gemaakt. Hier is ook veel open vandaag (koopzondag) zag ik maar ik blijf lekker thuis vandaag. Het regent zooooo hart hier. Gister was het inderdaad heerlijk! Voelde me al helemaal blij door het voorjaarsachtige weer.

Kruimels, ik vind het ook niet eng meer hoor om bij je shop naar binnen te gluren. Zou nu gewoon heel hard gaan zwaaien als ik je zag! Spannend hoor volgende week de echo en de ouders vertellen. Is me wel bijgebleven toen je vorige week zei dat je er tegen op zou zien als je ooit aan je moeder zou moeten vertellen dat je zwanger bent...nu is het bijna zo ver....

Maar goed, gelukkig gaan jullie het eerst aan je vader en z'n vriendin vertellen aan aan Roelofs moeder...geniet daar extra van!

Hier is vandaag de eerste dag met clomid. De fert.arts heeft mij geadviseerd om de pillen 's avonds voor het slapen gaanin te nemen. Tegen de tijd dat ik weer wakker ben zijn dan de meeste (eventuele) bijwerkingen weer weg zodat ik er hopelijk geen last van ga krijgen. Las op het "als zwanger worden langer duurt" forum dat er een paar echt depressief van werden. Nou ik ga er maar gewoon van uit dat het allemaal wel meevalt.

M'n menstruatie had ik trouwens veeel erger verwacht. Donderdag had ik erge buikpijn en is de menstruatie begonnen (nog geen helderrood verlies) vrijdag en zaterdag overdag gewoon ongesteld, niet heviger dan anders. Gisteravond helemaal niets meer dus was al bang dat het weer over was en ik een menstruatie van 2 dagen zou hebben maar vandaag weer ietsie buikpijn en beetje ongesteld. Ga er dus maar gewoon vanuit dat dit m'n derde dag is (is ook zo) en begin met clomid.

Op naar m'n (paas)eitje!

XX

Oh ja, ging ik vanochtend vroeg uit m'n bed om man weg te brengen naar het voetbalveld, zijn we daar...gaat het niet door....GRRRR....dus maar samen weer naar huis. Kan ik hem wel klusjes geven vandaag om te doen hahaha.

X

Goeiemorgen lieverds ....

Happy meld zich !!!!!!! Tjonge gisteren ff naar de kroeg om voetbal te kijken en kwam om half vier vanacht thuis  Raar he, dan verwacht je het helemaal niet endan is het opeens super gezellig !!! Lekker uitgeslapen ..........heeeeerlijk, vooral met dit weer, bah. Gisteren was het buiten juist zooooo lekker

Rimke, jippie, lekker weer thuis. Heb je gemist hier hoor !!!!! Wat balen zeg van die buikgriep .....lekker dat je dan weer thuis bent he ......Wat een wereld nieuws he va kruimeltje !!!!!!!!!

Pip, laten werken hoor die man vandaag !!!!!! haha. Balen dat je voor joker je mandje uit bent gegaan zeg.....Ik weet niet hoe het bij jullie is maar, hier is het echt een drama !!!!!!!!!! Regen, regen, regen .......

Reneetje, gaat het een beetje meisje........moet veel aan je denken omdat je zorgen voor mij nu heel herkenbaar zijn.

Phoebe, donderdag is goed hoor ( er is een heeeeeeele kleine kans dat ik moet werken maar denk het niet, laat ik dan nog wel weten ) Druk aan de klus al he ......Voor mij gaat het klusseizoen ook bijna weer van start. Fijn   dat ik nu gewoon weer mag haha

Anoes, tjonge wat een geld zeg ....dure hobby he dat motorrijden !!!!!

Sterretje, Leuk dat jij er ook zo over denkt met overledenen. Durf het daar meetal niet over te hebben omdat mensen dat vaak raar vinden en dan ben je opeens een zweverig type ofzo. Las dat kruimeltje er ook zo over dacht .......
Haha jij hebt dus een ingebouwde wekker, schop en wakkker worden

Jacqy, ohhhh leuk de intratuin !!!!!! Wat een leuke spullen daar he ........

Meiden de kinderverjaardag was druk pfffffff. Hahah ik wil geen groot gezin. Wel leuk met die kleine van mn vriendin erbij....10 weken is ie nu en hij is zoooooooo leuk !!!!! Zat hij heel de tijd te lachen, dan smelt je toch. Weet niet meer wie het vroeg maar, iemand vroeg hoe het met mn vriendin was die toen gestalkt werd .....nou dat is gelukkig opgehouden en het is haar dochter die nu zwanger is...ze valt echt in de prijzen he pfffffff. Kijk ze is 19 en dat vind ik dan ook het probleem niet maar, ze woont thuis en werkt niet ......Mijn vriendin heeft een drie kamer woning dus de baby kan ook geen eigen kamertje krijgen enzo.....vind het sneu en oneerlijk  Ach die kleine komt ook wel groot en krijgt een hoop moeders haha. Wij zijn altijd met 7 meiden en in de kroeg noemen ze ons de angels  dus die kleine krijgt een moeder en 7 angels ......komt dus allemaal goed hahahahaha

Liefs happy

Ach kruimeltje ...hoe kan ik jou nou vergeten  Gaat het goed met je ?????? Moet nog aan het idee wennen hoor haha. Leuk om het te gaan vertellen he......ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren !!! Over een poosje maar ff kijken of een keertje kunnen afspreken want zou het echt heeeeeeel leuk vinden om met phoebe jullie kant op te komen............Denk er maar ff over na he, als je het liever niet wil is het ook prima !!!! Leuk als het door zou gaan kan ik met phoebe gaan shoppen voor je ukkie  Hopelijk voor 2 ukkie s dan, ook die pipje !!!!!!!!

Kus happy

Meiden, rustig hier zeg....

Geen bankstel gevonden bij ikea helaas.... ja ze hadden 1 bank die we erg leuk vonden en lekker zat, maar die hadden ze alleen in van die rare kleuren.... we kijken gewoon nog ff verder, we hebben geen haast.

Gisteren avond was het gezellig bij die vrienden, we hebben zitten klaverjassen, altijd leuk, de dames tegen de heren hahaha

Meiden, volgens mij heb ik gisteren mij eitje al gevoelt (dag 10) ik heb de hele avond pijn in mijn onderbuik gehad aan de linker kant.... gelukkig hebben we nog ff geklust gisteren voordat we weg gingen....

Wat een rot weer he..., vandaag baan wat in huis gaan doen denk ik.

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan