Rimke; welcome back!!! alleen buikgriep tijdens je vakantie, ja dat ik wel balen zeg. Verder wel alles goed met je zwangerschap??
Phoebe; ik ben denk diegene die t had over dat schrikdraad voor in de tuin. Weet niet of jullie die winkel ook hebben, maar wij hebben het gekocht bij Cranenbroek www.vancranenbroek.nl. Weet niet meer wat t kostte, zie t wel vaker in die folder in de aanbieding staan. Katten hebben nooit poging gedaan om te ontsnappen, het is ook speciaal draad voor dieren hoor, dus geen hoog voltage. Ik weet wel dat Ãe werkt, want iemand raakte die draad eens per ongeluk aan, en dat voel je wel. Je ziet er trouwens ook niet veel van,dus niet lelijk
Kruimels; nu al dikke buik haha. Zou natuurlijk best kunnen dat t wat opgezet is enzo. Ik had dat toen ook als ik in auto zat enzo, dan voelde ik t echt tegen broek drukken, knoopje moest dan wel open
Sterretje; ingebouwde wekker? geniet er maar van, over 16 jaar dan maken ze je midden in de nacht wakker haha
Heb je al de trouwring? ongeveer hetzelfde als ons? haha zou een bak zijn. O, je hebt zeker al ring gehad tijdens huwelijksaanzoek?
sorry, verder weet ik t even niet meer
Shit, moet even wasje ophangen. nouja, kan zo ook nog
Enne heb nu echt een jurk gekocht!!! Een heel andere jurk, in de winkel waar we gisteren waren. ben er erg blij mee. Heb wel foto;s, maar weet niet of ik die wil plaatsen.....gemeen he? ivoor kleur, strapless, soort gedrapeerde stof (geen tule eroverheen), en onderaan zit een stuk kant ertussen. Op de jurk een aantal rozen (zelfde kleur).Op borststuk zit stukje glinster ofzo, maar vindt ik niet zo leuk, dus die halen ze weg als dat lukt. En waarschijnlijk neem ik dus wel sluier. Was wel heel grappig, en niemand verwacht dat waarschijnlijk bij me. Jurk was ook een stuk goedkoper haha. (andere jurk scheen 1950 te kosten..!!) Maar goed, naar de prijs hadden we niet gekeken hoor. Heel mooie schoenen hadden ze daar, maar vond ik te duur 160,- Dan koop ik liever goedkopere, want je ziet ze toch amper. Heb ik stad wel paar mooie gezien, maar niet echt in goede kleur. Maar komt nog wel. deze jurk kan ook goed op evt zw.schap aangepast worden, omdat ie gedrapeerd is. Ik heb nu afgesproken dat ik eind van de maand bel of ik zwanger ben, want dan bestellen ze maatje groter, want dan zou ik 5 mnd zijn. Ik zei al, dan ben jij (dus de verkoopster) de 1e die t hoort, haha was wel grappig.
En verder hebben we flinkt geklust. Heb deze keer weer goede moed dat t deze maand wel eens raak kan zijn. Vorige maand had ik dat helemaal niet. Misschien omdat ik nu bij de fert. arts ben geweest, en alles er tot nu goed uit ziet. Ach het is gewoon afwachten. Morgen om 12.15 echo, dus ben benieuwd naar t eitje
vanmiddag weer babyborrel. Is in cafe, lekker makkelijk, thuis geen troep
Wilde vanmorgen rennen, maar beetje slecht weer!!!
Zo, ga zo maar eens douchen. Jaja nog steeds in joggingbroek, heerlijk. maar heb vanmorgen uitgeslapen (nouja 9 uur...). kattenbak verschoont, badkamer gepoetst, gegeten, beetje computeren krantje lezen. en nu is t alweer 13.10!!