Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Spannend trouwens bieb, morgen weer een echo. Ben benieuwd hoe het met je eitje gaat.

Ik moet de dag na pasen voor een echo (zit dan op dag 13 van m'n cyclus, dag 12 als je rood bloedverlies als 1e dag mensturatie neemt). Moet die week nog wel een keer terugkomen voor echo's, ligt aan hoe het met m'n eitje staat!

Alles goed hier! Ben lekker aan het opruimen, man aan het werk gezet haha. Zijn nu wel klaar voor vandaag (het is tenslotte zondag). Vandaag begin ik met clomid....ga er vanuit dat het meevalt.

Hoe is het daar? Deze week weer buurten met Happy las ik, gezellig!

Buuf, het is echt leuk, als je 2de paasdag niks te doen heb (bevalva dan dat ene eitje zoeken) moet je eigenlijk gewoon meedoen. Het kost niks en het is echt heel erg leuk.

Pip, jou mannetje is actiever dan de mijne, die ligt nog te stinken in bed... dat wordt wel wat als er ooit een kleine is, dan zal hij niet meer zo kunnen genieten van zijn favoriete hobby..... slapen hahaha
Als het goed is ga ik donderdag een keertje bij happy kijken, wel gezellig weer.

O pip, begin je vandaag !!! Bij lin valt het toch ook wel mee he ....alleen een beetje humeurig he haha .........wel fijn dat er nu stappen worden ondernomen he........

Het klinkt idd heeeeeel leuk maar, als het goed is zijn wij die dag met vrienden weg. Je weet het druk, druk ,druk hihi..........Wel een leuke prijs die je verleden jaar gewonnen hebt.....
Schop hem zn bed uit joh, hoogste tijd haha. Ik kreeg vanmorgen een lekker ontbijtje, wat een luxe weer he

Terug
Bovenaan