Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
oja, ik had trouwens tegen arts gezegd dat ik paar maanden had getemp., maar was er nu mee gestopt. Hij zei al, stop er maar mee, dat zegt helemaal niets . Dan moet je echt kijken naar halve graden enzo, en dat werkt ook niet altijd
Dus dames, kappen ermee. Nouja, ik denk dat ik alleen ga temp in de week dat ik ongi moet worden, als ie zakt, dan weet ik al genoeg....
Hey bieb, gefeliciteerd met je jurk !!! Wat leuk dat het gelukt is en wat gemeen dat je die foto niet plaatst whahahaha nee hoor, moet je helemaal zelf weten. Druk aan de klus he ......doe je best. Ben benieuwd morgen ....
Bieb, bedankt! ik ga zo eens even kijken op die site.
Ik ben bang dat mijn katten we een poging zullen ondernemen om over de schutting heen te gaan, als ze ons nu soms te slim af zijn glippen ze ook gelijk door de heg heen, en komen ze echt niet zelf terug, ik moet ze echt gaan halen.
Super dat je je jurk heb gevonden, ik ben wle benieuwd hoor.....
Happy, dat is van radio rijnmond. Je gaat gewoon om 12.00 uur is de auto zitten, je zet de radio aan en dan de hints volgen die je krijg.
We doen nu 2 jaar mee, en ik heb die 2 jaren een ei gevonden.
Er liggen 25 eieren in de regio verstopt, je hoort de plaats waar een ei ligt en de rest krijg je met hints.
Vorig jaar lag hij op het rubensplein.
De eerste hint was iets in van ronde vrouwen (rubens dus) en de 2de was kijk uit met over steken, dus hij moest echt in het midden liggen, en ja hoor, in de bosjes zat een tasje met een ei. Als je een ie gevonden heb krijg je ook een prijs, vorig jaar hadden we een dvd recorder gewonnen, echt heel leuk!
maar mijn katten (nu dus 1) zijn altijd gewend geweest om alleen in tuin te blijven. 1x rende de kater naar buiten langs de voordeur, maar schrok zo van iemand die om de hoek kwam dat ie weer naar binnen rende. Poes rende ook een keer vanuit de tuin door poort die ik per ongeluk open had laten staan, maar was snel weer binnen. En verder hebben ze nooit geklommen op schutting. Enige kans die mijn kat nu heeft is over de poort, want daar zit net geen stukje draad.