Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

WAAAT nu nog in bed? haha Vroeger (alsof ik al 50 ben) kon ik ook heeeeele dagen slapen. Nu sta ik max om 9 uur naast m'n bedje en dat is al laat dan hahaha. Gezellig hoor donderdag bij Happy buurten!

Happy, jij bent weer schoon? Dacht al wat ruik is...hihi Grapje hoor, denk dat ik mezelf ruik heb namelijk nog niet gedoucht vandaag. Ga ik zo maar even doen. Ben idd blij dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren. Kan ik ook eindelijk klussen met eitjes enzo. Hoop echt dat is eitjes krijg met clomid. Het enige wat me tegen staat is dat de kans op mk groter is met clomid dan wanneer je geen clomid gebruikt...mm.....NOU we gaan gewoon van het goede uit. Krijg gewoon eitjes en raak gewoon zwanger en krijg dan een beeb..hahaha

Fijn dat je nu ook weer mag klussen. Rimke had toch omstreeks deze periode voor jou gependeld? Zou echt TE goed zijn als ze het WEER goed heeft! (dan gaan wehaar opgeven voor het zesde zintuig haha)

Heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Ik heb nog steeds het gevoel dat het allemaal wel goedkomt  Stom he .....kijk het iig nog een maand of vier aan. Ben nu ook twaalf kilo kwijt en mn bloeddruk is nu goed dus wil het nog ff afwachten .........Heb het er wel met de ha over gehad omdat hij ernaar vroeg. Heb tegen hem gezged dat ik er nog niks voor voel om verder te gaan. Hij snapte me wel en zei dat als ik er anders over dacht ik het meost aangeven.........

Vind ik ook pipje, positief blijven hoor !!!! KOmt allemaal goed voor ons .......Nu zijn de babes aan de beurt he !!!!!! Wist ik trouwens niet dat de kans op een mk dan groter is....... Kan me voorstellen dat je blij bent dat je nu ook aand e klus kan. Vond het zooooo zonde die mannden dat ik niks mocht, voelde me heel nutteloos

Gek trouwens he dat je het gevoel hebt dat het wel goed komt. Heb ik nu op de een of andere manier ook. Ik denk ook dat het nu "onze" (= klusbabes) tijd is en dat Kruimels met haar zwangerschap het startschot voor een klusbabesbabyboom heeft gegeven en dat er de komende 2/3 maand veel zwanger zullen worden!

Ik heb hem wakker gemaakt..... is tie boos dat ik hem niet eerder geroepen heb... pfff mannen hahaha
Ga maar eens een boterhammetje smeren, wat dat ontbijtje wordt niet voor me gemaakt hahahaha

wahaha, heb nu toch even de bijsluiter van de clomid er bij gepakt...mmm...die bijwerkingen wil ik echt niet hahahaha Lees: gewichtstoename, depressie, vermoeidheid, slapeloosheid,   draaierig, hoofdpijn, wazig zien, opgeblazen gevoel, misselijkheid, huiduitslag, jeuk, matig haarverlies, toename plassen...hahahaha

nou ik durf meteen niet meer. Grapje hoor. Ik til er niet te zwaar aan

Terug
Bovenaan