Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Zo de kast is ook weer opgeruimd !!!!!!

Linnie, rustig aan he meisje ...snap dat dat heeeeeeel moeilijk voor je is haha

Mamoetje, ook een feyenoordfan !!! haha leuk. Die kroeg is niet vlakbij de kuip hoor, die is gewoon hier in schiedam ...........

Jacqy, lekker er ff tussenuit, heerlijk joh. Vlakbij pip en kruimels .....ik zou zeggen ....gluren whahaha

Anoes, tjonge klinkt wel heeeeel lekker wat jij allemaal op hebt zeg !!! Snap dat je nu heeeeeeel erg vol zit

Pip, ook al hoofdpijn, bah zeg ...bij mij was het gelukkig redelijk snel weg

KUs happy

Anoeska, gelukkig gaat het weer de goede kant op. mmmm, jammie je hebt wel lekker gegeten hoor! Zit nog vol van onze pasta (met roomsaus) maar zou er haast honger van krijgen.

Happy, lekker opgeruimd! Heb ik gister gedaan, lekker gevoel geeft dat altijd. Hier is de hoofdpijn ook al wel weer redelijk weg hoor. Komt denk ik door m'n werk vandaag. Maak me geloof ik te druk (omdat ik het erg druk heb en me aan allerlei dingen stoor).

ha meiden,

ja het was ook super lekker en vond het ook vooral leuk dat mijn mannetje thuis was met het eten want dat is echt zelden en dan eten we altijd apart, en het is gezelliger met zijn tweeen.

Pipje rustig aan he meisje......snap dat dat makkelijk gezegd is maar toch he .........Ben je nog wel bezig om een andere baan te vinden? KAn je anders geen gesprek ofzo aanvragen misschien lucht dat op ?

Zo lieve meisjes,

Komt ie dan, en nogmaals, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst he.................hihihihi!

Bieb: April 2008 een jongetje
Linda: Mei 2008 een meidje
Anoeska: Mei 2008 een jongetje
Phoebe: juni 2008 een jongetje
Happy: maart (?????) 2008 een meidje.........opschieten dus met dat eitje...............

Terug
Bovenaan