Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

he Pip!

Ik ga naar Exloo, is dat bij jullie in de buurt?
Heb er echt zin in! Lekker er even tussen uit!
Hoe is het met jou pip? Merk je al iets van de clomid?

Liefs Jacqy

Linda: Wat lees ik nou, heb je een blessure opgelopen aan je enkel?!? Wat vervelend zeg.. kijk maar uit met je enkelbanden en echt niet teveel lopen.. dan duurdt het alleen maar langer en gaat het meer pijn doen.. Hopelijk was het verder wel leuk,

Rimke: Ga je voor iedereen pendelen.. Spannend.. Hoe was je vakantie??

Renee: Hoe is het met je meid.. kon zo snel niks vinden over hoe t met je vader gaat.. of misschien heb ik erover heen gelezen..

Kruimels: Hoe gaat het met jou? Nog steeds zo moe als voor het weekend..

Bambi: Als ik eht goed begrijp uit je verhaal ga je deze of volgende week verhuizen.. succes ermee.. EN we houden overal rekening mee..

Happy: Geniet lekker van je eten!! Hoest met je pa? Hoe heet die kroeg waar je altijd voetbal kijkt?? Is dat vlak bij feyenoord?

Even kijken wat ik nog gemist heb verder..

Ik ben erg weinig geweest afgelopen weekend. Had het dan ook erg druk..
Zaterdag lekker uitgeslapen en daarna naar de markt geweest.. Savonds lekker naar feyenoord geweest leuke wedstrijd..

Gister naar me vriend z'n fam in helevoetsluis geweest.. waren ook erg laat thuis..

Stonden nog bijna stil langs de A13 zaterdag.hihi.. de auto had vorige week APK gekeurd moeten zijn.. maar waren we vergeten.. Zeg vrijdag nou hoop ik niet dat er nu ineens allemaal lampjes gaan branden... En ja hoor zaterdag onderweg naar feyenoord gaan erineens een paar lampjes branden.. Paniek voor niks.. Koelvloeistof moest worden bijgevuld.. hihi.. Kom zo nog even gluren.. Schakel even over naar de laptop..

xxxx Mamoetje

halo meiden,

RIMKE: weer terug van vakantie het was eerste dagen leuk zag ik en daarna buikgriep, jammer zeg..... maar heb je het ondanks dat toch wel leuk gehad... zou je misschien voor mij ook nog even willen pendelen want de vorige was jan. maar dat is al voorbij mijn naam is anoeska van tuijl 13-09-1982 al vast bedankt.....

KRUIMELS: je vroeg naar de antibihotica ik had vrijdag de laatste en heb zondag denk ik mijn eissprong gehad, en je hebt wel gelijk dat je achteraf kunt denken waarom heb ik het toch gedaan maar de kans acht ik u groter dat het van de maand weer niet gelukt is ( hoop het natuurlijk wel maar ga er niet vanuit) en dan denk ik hoeveel vrouwen weten niet dat ze zwanger zijn en gebruiken van alles en daar gaat het ook goed.... weet ook n iet hoor...

LINDA: ook weer lekker terug en leuk gehad zag dat je je enkel gekneusd had kan goed zeer doen dus ook rustig aan.... en dat klussen 16 dagen achter elkaar nou dan zal het allemaal wel schraal zijn moet er niet aan denken... en vond ook dat je je gyn moet aanspreken mmar makkelijker gezegt dan gedaan ik denk ook altijd nu ga ik er wat van zeggen en dan durf ik het toch weer niet. erg he...

JACQY: ook nog lekker weg naar drente....

PIPSTIP: hoe voel jij je eigen met je behandling chlomid...

BIEB: hoe was de echo"?

voor de rest weet ik het ff niet meer,

heb vandaag weer lekker gewerkt wel rustig aan maar wel lekker en vandaag is er bij ons in hedel een aldi geopend dus heb net lekker daar spulletjes gehaald en heb lekker samen met mijn man parmaham met meloen en sla met ei erdoor en gerookte kip en rosti eigengemaakt en spareribs op zit bom en bom vol, ben niet eens zwanger en sta op springen....
voor de rest heb ik volgens mij zondag al mij eisprong gehad denk ik dus betekend dat ik deze maand waarschijnlijk weer 28 dg cycles heb... heb wel veel afscheiding maar dat schijnt een goed teken te zijn heb ik gehoord...
voor de rest ben ik vandaag nog naar me therapeut geweest en die dacht dat mijn lever weer redelijk in balans was ( is uit balans met ziekte van pfeiffer) hij voelde hem nog wel maar ging de goede kant op gelukkig....

wie heeft als eerste weer zijn nod?

groetjes anoeska

Hallo dames,
Even een paar berichten tegelijk.
@rimke: op aankomdieet, hahahaa. Die komen er uiteindelijk echt vanzelf aan. Zolang de verloskundige niks zegt. 16, 5 week, Foeh, dat gaat echt snel. Ik hoop dat bij jou de hoofdpijn snel weg is.
@bambi: lekker geshopt las ik.
@pip en bambi: ik zie de familie niet zo vaak en ze wonen wat verder weg. Het is dus niet zo dat we eerst wel dagelijks contact hadden. Maar zoals ik zei: ik heb dan in ieder geval geen gezeur. Mijn zusje woont wel in de buurt en heeft wel al allerlei dingen voor haar neefje/nichtje gehaald.
@happy: balen van je hoofdpijn. Ik hoop dat ie snel weg is.
@linda: En nog iets van de ha gehoord?

@linda: ik lees dat we jou vast moeten binden, hahaha. Ik moet ook altijd aan je denken als ik nick en simon hoor of jan smit en laatst kwam ik erachter dat die zangeres uit die band de tante van jan is.
@pip: dat zou wat zijn: je schoonmoeder met een klokje en nu mogen jullie, hahaha. Nee, gelijk heb je sommige dingen zijn te intiem om met je schoonmoeder te delen.
@jacqy: waar gaan jullie heen in Drenthe? Misschien kun je nog bij pip en kruimels langs? . Ik ben er jaren geleden ook regelmatig geweest en heb er veel leuke uitstapjes gedaan.

Terug
Bovenaan