Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

whahaha happy, lekker he gehakt ballen. jou prakkie klinkt ook lekker hoor. en een opruimmanie, heb ik ook weleens in de zoveel tijd. dan moet ook alles tegelijk en krijgt me man er een punt hoofd van.
heb echt geen idee wanneer me man tijd heb om die foto's op zijn pc te zetten en dan moet ie ze ook nog over zeten op de mijne, dus ik hoop van de week nog en anders pas na de verhuizing dat ik me buik show.
Jullie houden toch wel rekening met de de al eerder ontewikkelde vetlaag van mij he hahahah.
Ja daar was ik eerst ook niet zo blij mee, zei al tegen me man er blijft maar een deuk in me buik zitten waarom word ie niet rond, ik hou een vetrol zeg maar, maar die is nu gelukkig behoorlijk aan hetverdwijnen, alleen naakt heb is die hobbel nog een beetje, maar met kleren en het juiste ondergoed (lees tent en vrmeloze bh, zit wel erg lekker) heb ik me buik rond. joepieeee

rimke balen dat je hoofdpijn weer opsteekt. klinkt ook al zo lekker dat eten. en jij gaat jezelf dus op een aankom dieet zetten. joh volgende keer gewoon ff vragen aan je vk of het kwaad kan. groeit je buik wel. zie je het al duidelijk zeg maar. Sommige vrouwen schieten ineens door na de 25 wk pas. miss ben jij ook wel een laat aankomer zeg maar. hahah

ga weer ff naar het eten kijken.

xx Bambi

He meiden!

Linda! fijn dat je er weer bent! We hebben je echt gemist hoor! hihi
Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad. Wel balen van je been zeg! Zaten jullie dit weekend trouwens in de klusperiode? Hoop het voor je want veel baby's worden op vakantie verwekt! hihi
Ik ga komend weekend naar drente. Lekker een weekendje in een huisje, zwembad erbij, heerlijk!

Rimke, jeetje zeg, komt je hoofdpijn weer de hoek om! En een aankom dieet. Ik zou het toch volgende keer even aan de vk vragen hoor! Wanneer moet je weer?

Meiden fijne avond!

Liefs Jacqy

hey lieverds

Jacqy: drente is ook erg mooi vind ik, ik hou wel van de omgeving, en waar ik het heel erg mooi vind dat is de veluwe
Ik weet niet meer wanneer me ei was want me temp is heel erg raar, ik dacht dat ie vorige week vrijdag was omdat me temp toen 36,3 was maar nu was ie afgelopen donderdag, vrijdag en zaterdag ook 36,3 en gisteren 36,7 en nu weer 36,5 we hebben tot een zaterdag geklust en nu vind ik het goed hoor, pfff heb nu ongeveer 16 dagen achter elkaar geklust ik vind het nu wel welletjes, Morgen moet ik weer naar de gyn dus dan ga ik weer vragen waarom er niet naar me eitjes wordt gekeken

Happy: gelukkig is je hoofdpijn weer weg, maar je hebt het wel aan rimke doorgegeven las ik, haha je moest aan me denken toen je over volendam las, ja yolanthe komt bij ons wonen in volendam, maar ik wordt er niet warm of koud van hoor, het doet me niks want zij is ook gewoon maar een mens, en 29 maart kunnen jullie je auto halen las ik
Veel plezier met het schoonmaken van de voorraad kast hahaha

Rimke; lief dat je vanavodn nog even wilt pendelen, en hopelijk is je hoofdpijn weer wat gezakt, niet meer zeggen he dat je niet zo vaak hoofdpijn meer hebt haha,

Bambi; nog een paar daagjes meid dan gaan jullie over naar jullie nieuwe huis, en dan kan je daarna lekker rustig aan gaan doen

O ja ik ben vanmiddag nog eventjes met me enkeltje naar de ha geweest en hij zei dat me enkelbanden zijn verrekt en zwaargekneust en dat er waarschijnlijk nog een scheurtje in me enkelband zit die de zwelling veroorzaakt, me enkel is nu nog dikker dan gisteren, ik   moet met de pootje omhoog zitten en niet zoveel doen, en dat is heel moeilijk voor mij want ik kan niet stilzitten, dus jullie kennen me onderhand wel ik ben natuurlijk eigenwijs en loop natuurlijk wel af en toe, maar ja ik ga dan snel weer zitten watn dat doet heeeel zeer

xxx linda

hihi, lin, je moet echt even rustig aan gaan doen hoor! Anders maak je het alleen maar erger!
16 dagen achter elkaar klussen! dat is een end! Wat is je temp raar dan zeg!   Mijn temp was afgelopen week ook raar hoor! Ach ik wacht t maar weer af!
2e paasdag mijn nod. Ben benieuwd....

Liefs Jacqy

Lindaaaaa, weer terug! Welk mank maar toch leuk gehad. Sjemig ik zou echt een goede behandeling eisen morgen bij je gyn hoor....Blijf het raar vinden hoe jou gyn ermee om gaat.

Bieb, hoe was je echo vandaag?

Happy en Rimke hoofdpijn. Hier ook vandaag...brrrr...

Jacqy, leuk waar in Drenthe ga je dit weekend? Bij Kruimels en mij in de buurt?

Terug
Bovenaan