Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Hahaha een koolraap   Geloof dat we hem niet zo leuk vinden he !!!!!!

Ach als hoofdpijn het enige is valt het nog mee he. Kan natuurlijk dan ook weer van je werk zijn ja ..............Het komt voor ons allemaal heel snel goed. Denk het echt dus, we houden allemaal onze kop op !!!!!! haha

Ik ben idd helemaal in mn uppie  Nee hoor gekheid, zit er niet zo mee. Weet niet beter. In moeilijke tijden vind ik het wl eens moeilijk dat alles dat alleen op mijn schouders komt ( ook mn moeder natuurlijk maar das anders )   Mijn ouders weten niet dat we bezig zijn en hebben denk ik ook helemaal geen vermoeden. Zijn wel altijd heel leif. Als mensen vragen of ze ook kleinkinderen hebben en ze zeggen van niet is de reakktie vaak; vinden jullie dat dan niet jammer ??? Zeggen ze altijd, ach het is hunleven en hun keuze, we zien het wel. Vind ik wel fijn ........

Ga de deur uit meisje......tot morgen !!!!

Fijne avond allemaal
Dikke kus happy

hallooooootjesss,

hier weer ff een bericht van mij, mannetje is niet thuis vanacht, en was zelf super laat klaar vandaag van 6 tot 5 gewerkt was kapot was weer de eerste volle dag nadat ik pfeiffer kreeg, heb lekker niet gekookt alleen een schnitzel gebakkken met brood ook lekker had er geen puf meer voor.

RIMKE: heb net zelf ook geprobeerd heel bizar als je dat prbeert dat pendelen bij mij twijfelde hij tussen mei en juni, vorige keer had je januari gependeld, het is gewoon grappig he om te doen kan je je iegen nog ergens aan vast houden ook al weet je wel dat het niet kan uitkomen, was vnog even op je hyves gewwest zag er gezellig uit je vakantie, en je haren krullen inderdaad wel leuk.... gaat het voor de rest weer helmaal goed met je na de buikgriep?

LINDA: nou wat een rare gyn. zeg als je dan hoort van pip en kruimels moet je denk ik misschien een andere aanvragen en zeggen dat je er geen vertrouwen in hebt in hem, en misschien ff google om te weten te komen precies hoe en wat er kan gebeuren met die chlomid. succes meid!!!! maar als het aan rimke ligt ook mei en een meisje is leuk samen met joey.

KRUIMELS: vind het toch zo leuk dat je zwanger bent heb het tegen al mijn collegas gezegt (ja bij mij weet iedereen dat ik bezig ben) dat je zwanger bent en dat jij er 11 maanden over gedaan hebt je hebt me echt hoop gegeven toch leuk...... voel je je eigen echt al zwanger....

BAMBI: jammer nog geen buik foto's mar dat komt snel denk ik wanneer ga je over??

BIEB: je eitje gesprongen zien ze dan oo gelijk of er nog 1 is blijven zitten? en waarom was jij ook alweer naar de gyn gegaan dat je dit nu allemaal krijgt?

STERRETJE: lekker dat je zoveel uren krijgt, mijn vriendin had ook  last van haar bekken en was bij fysio daarvoor heeft wel geholpen...

voor de rest weet ik het ff niet meer,,,,,

maar bij mij voelt het of ik al mijn eisprong heb gehad maar normaal krijg ik dan zere tieten maar dat heb ik nog niet, voor de rest alles rustig ben benieuwd......
morgen heb ik verjaardag dus ben ik er niet......
en het is ook al bijna 13 april want dan ga ik naar dirty dancing.... jippie.......

groetjes anoeska

He meiden!

Linnie, wat een k*t gyn heb jij zeg! Snap goed dat je boos en verdrietig was. Dit zijn geen dingen die je graag wil horen! Ik hoop zo voor je dat je deze maand toch een eisprong hebt gehad! En natuurlijk dat je snel in de volgende ronde zwanger word! Het is je gegund! En als je je hart wil luchten mag dat altijd bij ons hoor!

Sterretje, niet ziek worden hoor! Wel fijn dat je thuishulp kunt krijgen!

Pip, fijn dat je neit veel bijwerkingen hebt van de clomid! Houden zo, en hopen op een sprongetje!

Happy, fijn dat goed was in het ziekenhuis! En de cateter mag er donderdag uit! Goed hoor!

Meiden, ik ga er weer even vandoor!

Liefs Jacqy

Lieve schatten,

bedankt voor jullie hele lieve woorden, ik zit nu gewoon weer te janken,
Ik kan wel overstappen naar een ander ziekenhuis, maar dan ben ik heel afhankelijk van iemand die steeds moet rijden naar amsterdam, en nu kan ik hier in volendam naar het ziekenhuis en hoogstends naar purmerend, dit is voor mij beter te handelen enz. Die gyn zegt ook steeds dat ik er teveel mee bezig ben en ik zeg steeds van niet, en als ik kwaad ben dan maak ik het die man ook moeilijk hooor moet ik ook eerlijk zeggen, maar goed ik heb alle provera en clomid kuren weer in huis dus het is donderdag even afwachten op de uitslag van mijn bloed, ergens denk ik niet dat me eierstokken verstopt zitten ofzo want mij lijkt dan dat ik steeds heel veel pijn moet hebben en dat heb ik niet, maar genoeg over mij

Happy: wat heerlijk dat je pa een donderdag al naar het ziekenhuis mag om de catether eruit te halen, en dat alles weg is gehaald, dat is ontzettend goed nieuws, en hij moet ook rustig aan doen en vooral voor de ukkie voor over 9 maanden haha

pip: gelukkig heb je niet zoveel last van de clomid en de hoofdpijn kan er wel van komen hoor heb ik ook altijd,

sterretje: de thuiszorg is geregeld las ik. lekker meid, en je krijgt lekker veel uren hulp kan je lekker aansterken na de bevalling
heb je lekker een middagdutje gedaan? ben je alweer wat opgeknapt

xxx linda

anoeska; je hebt weer een lange dag achter de rug las ik , doe je wel nog een beetje rustig aan meis je moet wel nog even aan jezelf denken ook hoor, en wat een ontzettend lief plaatje wat je hebt neergezet

xxx linda

jeetje wat is er nog weer veel gekletst gisteravond en vandaag, pppfff.
doe een poging hoor.(heb zo weinig energie over, sorry)

bieb, wat ontzettend vervelend dat je zo'n last hebt. je hebt vandaag met dat kastje gelopen toch? kunnen ze nu gelijk zien hoe en wat?
in ieder geval op het goede moment geklust meid, duim duim duim!!!

zag dat rimke lekker aan de pendel is geweest voor iedereen.
pipje ook gauw zwanger wordt, haha dan kunnen we lekker samen babyspulletjes kopen, heerlijk.

pip, gelukkig heb je niet zoveel last van die rot pillen.
hoop zo voor je dat je eindelijk nu eens een goeie cyclus krijgt.

anoeska, wat lief dat je dat op je werk verteld hebt, kan het zelf soms nog niet geloven hoor. zie ik ineens weer mijn  poppetje staan op de roze wolk en dan krijg ik weer helemaal de kriebels.
ik voel me verder erg goed, alleen vreselijk moe bij vlagen.
hoe gaat het met jou meis?

linda, meisie, wat rot zeg dat je de weg even helemaal kwijt bent. kan me voorstellen hoor lieverd met z'n vreselijke gyn, dat is toch ook  niet normaal meer hoe hij doet!!!!
hou vol meisie, als je zwanger bent binnenkort dan ben je die stomme vent niet meer nodig!

ppfff ik heb dus alweer blackout, weet het even niet meer, haha.
oh ja happy krijgt volgende week de nieuwe auto, jippie. en dan kan ze lekker met haar paps rondkrossen, want die is weer fit genoeg om mee te mogen.

nou ja zeg, verteld helga van leur net op het nieuws dat we met de pasen misschien een wit laagje sneeuw krijgen, nou ja zeg.... ik wil zon!!!!!!!

even gtst kijken  
tot zo

even pauze bij gtst, wat weer een drama, whaha.

rimke, ik had nog even een vraag voor jou, nu ik zwanger ben.
zou je nog eens voor mij willen pendelen of ik een meisje of jongen krijg?
Janneke de rooij   12-07-1978

ben best zenuwachtig voor vrijdag, hoop zo ontzettend dat we vrijdag het hartje zien/horen.
dan heb ik er veel meer vertrouwen in dat het allemaal goed komt.

is het trouwens normaal dat je wat prut/afschieding hebt rond deze tijd. het is niet veel hoor en ook niet bloed of rood van kleur, gewoon blank/geel.
m'n darmen zijn ook goed op de hobbel, pppffff.
doe ontzettend m'n best om gezond te eten. 's ochtends ontbijten met volkoren brood.
probeer genoeg te drinken, m'n groenten te eten en zodra ik honger heb dan eet ik iets kleins, een volkoren koekje meestal.
vandaag hele zak wortels opgegeten, haha de poffertjes konden er haast niet meer bij in.

ik denk dat ik morgenmiddag even naar de babyzaak ga. wil nog iets leuks kopen om aan onze ouders te geven dit weekend als we het vertellen.
en gewoon even sfeer proeven, even kijken wat er allemaal is.
ben er zo weer.....

Terug
Bovenaan