Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Goeiemorgen,

Linnie, daaaaaaaag  haha

Sterretje, hij is zilver metallic .......wel leuk want als de zon erop valt lijkt hij heeeeeel licht blauw. Mn mannetje zei dat hij in de zon babyblauw is dus dat ik vast snel zwanger ben en een jongen krijgen haha wat een theorie he .........

Jacqy, veel plezier vanavond meis

Bambi, showen die buik !!!!!!!! haha

Bieb, succes vandaag meisje......denk aan je ! Wat je jurk betreft, vind hem ook erg duur. Ik zou hetzelf niet doen, je draagt hem idd maar 1 keer. Moeilijk hoor ....iig veel plezier morgen !!!!

Meiden, de mazzel ....tot vanaaf !!! Ga lekker ook ff met de meiden weg en mn mannetje met de mannen haha. Fijne dag

Liefs happy

Hee meiden..

Kruimels; zo te zien ben je al een beetje aan het idee gewend.. Gelukkig maar.. dan kan je binnenkort lekker gaan genieten.. En maak je niet teveel zorgen heh..

Linda: Veel plezier in België, ik vind dat zo'n leuk land.. Alleen die taal al vind ik geweldig..

Happy: Nieuwe auto.. En nog in het babyblauw ook... Wel een leuke theorie van je mannetje.. hihi.. .. Je vader heeft geplast.. jippiej.. nou maar hopen dat het zo goed blijft gaan.. En wat die hechtingen betreft.. Meestal vallen ze er toch vanzelf uit.. Maar halen ze ze er eerder uit ivm ontstekingen enzo.. Teminste das mijn zusje verteld omdat haar chirurg aan de andere kant van het land zit.. en dan is het wel ver om even de hechtingen eruit te laten halen..

Sterretje: Je eerste nieuwe klusbabes.. hihi... Hoop echt dat het een heel vruchtbaar topic mag worden..

Jacy: Gedroomd over Phoebe.. haha.. geweldig.. was het wel een leuke verjaardag??

Klaasje en April: Allebei een begravenis gehad.. Hopelijk viel het mee.. Sterkte in ieder geval!!

Ik heb gisteren zo gelachen.. We hadden met de fanfare een optreden.. Nou wisten we al dat het voor een vriendengroep was waarvan er 1 50 werd.. Er werd ons van te voren verteld dat er EEN AANTAL vrienden een dansje hadden ingestudeerd op het nummer Venus.. Zonder te weten wat we moesten verwachten werd er gezegd laat het maar over je heen komen.. Wij staan opgesteld voor het huis.. blijken het ineens een stuk of 20/30 man te zijn.. Met zelf gemaakt ponpoms (van plastic tassen.. hihi)  We konden onze tamboer maitre niet eens meer zien.. die is al niet zo groot.. Ik was hem ineens kwijt.. Maar het was wel leuk bedacht dat wel..

Wat heb ik toch een geduldige vriend.. Nadat ik gisteren in stress mij aan het omkleden was in me band uniform belde hij op om  wat te vragen.. Degene  die als  eerste iets tegen mij zegt als ik  in de stress schiet krijgt altijd de volle lading.. dit keer was hij  het slachtoffer.. maar  hij was wel een goed slachtoffer.. Want hji liet me gewoon uitrazen.. hihi.. en toen ik hem later terug belde om wat te vragen (nog meer gestrest..)  nam die op met.. uit gestresT?? En toen kreeg die nog een lading.. En toen ik thuis kwam was die heel lief..  volgens mij durfde die niks te doen voor ie weer een uitbrander kreeg.. maar toen hij er achter kwam dat ik niet meer gestrest was  die nog liever.. en vroeg hoe het was enzo..  

xxx  mamoetje

Zo dames,
Ik ben zo weer weg. Ik ga vooraf nog ff een half uur liggen. Heb wel alles gelezen.

Misschien tot vanavond.

Hahaha, jacqy: jij was de vrogste vogel vandaag.

goh wat een rust hier vandaag. tja als linda weg is hahahah

jacqy veeel   plezier vanaaf in de bios.
bieb al nieuws ?
mamoetje leuk verhaal. als die mannen met pompons hihihi
happy moie kleur dat zilver metalic, daar val ik wel op.
kruimels niet te veel zorgen maken hoor. je kan net wat linda zegt een hele hoop eten eigelijk alles wat niet rauw is zeg maar. dus geen filet en carpaccio en rauwe biefstuk, maar that it.
heb je al pillen voor de zwangere vrouw. Ik slik gravitamon, daar zit ook het foliumzuur in wat je nu nog nodig heb en dat kan je gewoon derest van je zwangerschap blijven slikken ook als je BV wil geven.
emh nou rest al kwijt hahah of was dit het al hahah

zo eten, pannekoeken, maar heb niet zon trek, vanaaf bruiloft dus, ben vandaag ff op het stadhuis wezen kijken naar de jurk hahah, echt zo mooi, werd er helemaal emo van. zelden zon mooie bruid gezien. alle bruidejes stralen, maarja zei is al heel mooi van zich zelf en dit was echt een plaatje. nou me man komt eraan,
iedereen fijne avond en zal me man eens vragen om te helpen met de foto's dan hoop ik binnenkort me buik te showen, als ik durf dan he. hihihi

xxx bambi

Hallo iedereen!!

Lekker rustig vandaag hier.

Bieb, hoe was het vandaag?! En morgen ook een spannende dag! Tja, ik weet niet wat ik zou doen als ik jou was met de jurk. Ik had maar bij een jurk een gevoel zeg maar en dat is de jurk die het uiteindelijk is geworden. Hij was € 1.650,-....tja dat is duur maar voor de rest had ik geen hele dure dingen erbij. Ik had geen sluier, jaratels, diadeem/tiara of wat voor dure dingen erbij. Schoenen van € 55,- en that's it. Ik hoor vaker dat iemand een niet zo'n hele dure jurk heeft en dan voor een paar honder euro aan dingen erbij. Ik heb mijn jurk voor de helft zelf betaald maar zou hem ook gekocht hebben als ik hem alleen moest kopen. Als je geen andere jurk vindt waar je hetzelfde gevoel bij hebt als deze zou ik er toch voor gaan. Misschien dat je je moeder kan aanbieden zelf ook een gedeelte te betalen als je vindt dat je anders teveel geld van je moeder vraagt?

Linda, je bent al weg maar toch veel plezier dit weekend!

Oh ja, hier is de ongesteldheid echt begonnen. Gister bruin/donkerrood bloedverlies en vandaag rood!! Zondag ga ik dus beginnen met clomid! Kom maar eitjes, kom maar bij mama! hahaha

Kruimels, vind je het eigenlijk niet raar dat niemand weet dat je zwanger bent die je persoonlijk kent behalve ik. Oke, we hebben elkaar 1 keer gezien maar toch.

Jacqy, veel plezier bij de bios!

Sterretje, lekker geslapen? Ik heb vanacht half over jou gedroomd hahaha. Ik droomde dat je een bekende van me was (die ook zwanger is) en toen ik wakker werd dacht ik nog "daarom wil ze niet zeggen hoe ze echt heet op het forum" en bedacht me toen dat ik het gedroomd had hahaha. Maar degene die ik ken die zwanger is is eerder uitgerekend dan jij dus het kan ook helemaal niet.

Wie had er ook nog meer over een klusbabe gedroom vanacht? Ga even spieken...hahaha, het moet niet gekker worden: we dromen van elkaar!

Heb na m'n werk even de IKEA kast in elkaar gezet die m'n man gister had gehaald. Dat soort dingen doe ik altijd omdat m'n man daar te ongeduldig voor is en anders de kast binnen een kwartier het raam uit vliegt. moet hem alleen nog aan de muur bevestigen maar weet niet of ik dat kan....ach ga maar gewoon boren denk ik!

Terug
Bovenaan