Hallo iedereen!!
Lekker rustig vandaag hier.
Bieb, hoe was het vandaag?! En morgen ook een spannende dag! Tja, ik weet niet wat ik zou doen als ik jou was met de jurk. Ik had maar bij een jurk een gevoel zeg maar en dat is de jurk die het uiteindelijk is geworden. Hij was € 1.650,-....tja dat is duur maar voor de rest had ik geen hele dure dingen erbij. Ik had geen sluier, jaratels, diadeem/tiara of wat voor dure dingen erbij. Schoenen van € 55,- en that's it. Ik hoor vaker dat iemand een niet zo'n hele dure jurk heeft en dan voor een paar honder euro aan dingen erbij. Ik heb mijn jurk voor de helft zelf betaald maar zou hem ook gekocht hebben als ik hem alleen moest kopen. Als je geen andere jurk vindt waar je hetzelfde gevoel bij hebt als deze zou ik er toch voor gaan. Misschien dat je je moeder kan aanbieden zelf ook een gedeelte te betalen als je vindt dat je anders teveel geld van je moeder vraagt?
Linda, je bent al weg maar toch veel plezier dit weekend!
Oh ja, hier is de ongesteldheid echt begonnen. Gister bruin/donkerrood bloedverlies en vandaag rood!! Zondag ga ik dus beginnen met clomid! Kom maar eitjes, kom maar bij mama! hahaha
Kruimels, vind je het eigenlijk niet raar dat niemand weet dat je zwanger bent die je persoonlijk kent behalve ik. Oke, we hebben elkaar 1 keer gezien maar toch.
Jacqy, veel plezier bij de bios!
Sterretje, lekker geslapen? Ik heb vanacht half over jou gedroomd hahaha. Ik droomde dat je een bekende van me was (die ook zwanger is) en toen ik wakker werd dacht ik nog "daarom wil ze niet zeggen hoe ze echt heet op het forum" en bedacht me toen dat ik het gedroomd had hahaha. Maar degene die ik ken die zwanger is is eerder uitgerekend dan jij dus het kan ook helemaal niet.
Wie had er ook nog meer over een klusbabe gedroom vanacht? Ga even spieken...hahaha, het moet niet gekker worden: we dromen van elkaar!