Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Meiden jullie krijgen allemaal de groeten van Bambi: ze zijn al begonnen met een beetje inruimen in hun nieuwe huis, en vanaf morgen wordt hun internet afgesloten en ze weet niet wanneer het weer is aangesloten,

xxx

he lin en april, lekker aan de klets saampjes, haha.

ik ben erweer van het shoppen maar heb niks gekocht.
kon niet echt iets vinden met opa en oma erop. wel ontzettend leuke dingen gezien hoor voor de kleine. heb nu ook een beetj een idee van de prijzen.
de babydump viel erg tegen, maar ben daarna doorgereden naar het babypark en die is veel groter en uitgebreider.
hoor trouwens net van m'n vriend dat we op tijd moeten eten, want hij moet vanavond nog weg. we eten vanavond makkelijk. hij babi pangang en ik poffertjes.
ik kom vast tstraks dan nog wel weer hier als ik alleen ben.
tot strakjes meiden,
kruimels

hey kruimels: jammer dat je niks kon vinden met oma en opa erop, haha maar je kan het allemaal zo duur maken als je zelf wilt hoor meid, ik vind het opzich allemaal nog wel meevallen, maar ik koop ook geen kleren voor joey voor 100 euro een broek en een shirtje,

eet smakelijk meid, mmmmm babi pangang en poffetjes lust ik alletwee haha

xxx linda

Hee meiden,

Linda; Wat vervelend van je gyn zeg.. Is er in volendam maar 1 gyn? Lijkt me dat er in de omstreken meer zitten.. misschien moet je is op www.telefoonboek.nl kijken.. gynecoloog intypen en volendam dan krijg je ook de gyn in de omgeving..

Kruimels: Lekker wezen shoppen vandaag.. hier in het winkel centrum hebben we een zaakje zitten die vanalles heeft.. ook t-shirts met ik wordt oma/opa erop enzo.. nitty gritty heet het(kan ook nitti gritti zijn.. ) misschien hebben ze een site en kan je het daar bestellen?!?

MOet ewer even bijlezen.. xxxx

April: Vervelend dat gedoe op je werk.. hopelijk kan het alsnog geregeld worden..

VOor de rest was er niet veel gebeurd volgens mij..

Alleen las ik dat Bieb der jurk had gekocht..

Meiden gisteren weer in het ziekenhuis geweest.. VOlgens deze arts(lopen nu in het erasmus eerst in   Ekazia)   valt het allemaal wel mee.. Viendje weer bloed geprikt en moet 1 april z'n bakje inleveren.. wordt weer opnieuw getest en daar krijgen we dan een week later de uitslag van.. Ook is er weer een echo gemaakt.. hij heeft een spatader in zijn bal.. dit moet niks uitmaken want hij is heel kklein..

Er zijn een aantal optie's

- Niks doen.. Als het inderdaad allemaal meevalt

- Kijken of er met medicijnen aan zijn kant wat gedaan kan worden..

- Kijkoperatie om te kijken of de ader toch weg moet

- verder de medische molen in.. dit gebeurd pas na 2 jaar.. Want meestal is de kans om spontaan zwanger te raken groter dan met IVF of dt soort dingen.

We gaan deze weg ook zo bewandelen.. omdat we al een half jaar bezig zijn gaan we over een aantal maanden over op stap 2.. dan zijn we bijna een jaar bezig..

Nou maar eerst zien wat de uitslag van deze onderzoeken is..

xxxx Mamoetje

jeeje mamoetje, dan is het voor jullie nu ook even wachten geblazen, ppfffff.
hopen dat het allemaal meevalt met je vriend!!!
wat zegt jouw gevoel zelf, zou je het liefst meteen door willen of gewoon eerst eens even afwachten en het op de natuurlijke manier een kans geven?

lin, ach we zien wel hoe duur het allemaal wordt.
ik ga in ieder geval geen tweede hands spullen kopen, daar heb ik geen goed gevoel over.
we kunnen het op het moment ook prima doen financieel, dus waarschijnlijk is het allemaal geen probleem.
hoop dat ik de spulletjes ooit nog weer voor een tweede kindje kan gebruiken.

is er nog iemand hier vanavond?

Terug
Bovenaan