Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Hoi dames,

Ga lekker met de meiden weg ..... !!!!!!

Pip, ongi, jippie, das goed nieuws.....jiju bent trouwens zo te lezen wel een echte klusbabe he haha

Jacqy, hihi gedroomd over phoebe !!!!!!

Mamoetje, gisteren dus een leuke avond gehad en flink gelachen he ......

Bieb, hoe is het vandaag gegaan??????

Bambi, gezellige avond ....showen met die buik he !!!!!!

Meiden, ga foetsie....wat een rust hiet trouwens zeg

Liefs happy

Grrr heb er wel een half uur over gedaan om op dit forum te komen

Oke als 1e:

Pipstip ongi; joehoe. Kom maar op met die eitjes!!!
Jij had dus ook niet 1 van de goedkoopste jurken haha. Ik neem er verder ook niets speciaals bij, althans denk t niet, wil denk gewoon bloemetjes in mijn haar, niet 1 of andere sluier van 10 mtr lang. Schoenen moeten gewoon lekker zitten. ben al niet zo een hakjes mens, dus het liefst een klein hakje. En t kan me niet schelen of die van schoenenreus is of van een dure winkel

Bambi: veel plezier vanavond!! en showen die buik zou ik zeggen!!! Ik hoop dat mensen ook van mij zeggen dat ik een mooie bruid ben...dat is nog even afwachten haha

Morgen hoop ik dat ik in andere zaak ook DE jurk vindt, en stuk goedkoper haha. Het zit eigenlijk niet meer in mijn budget om een gedeelte bij te betalen

Oke, nu even over het bezoekje bij de fertiliteitsarts!!!
Zoals die vriendin van mij al zei, het is een jong broekie, maar wel heel aardig. Gesprekje gehad. Daarna ging hij uitstrijkje maken en kweekje. Ik zei al tegen hem dat ik dacht dat mijn ei eraan kwam (had ook nacht ervoor gesext). En aan slijm kon hij zien dat ik waarschijnlijk ook wel gelijk had. Hij vroeg dus ook of we nog gesext hadden, want dat ging hij dat slijm eruit zuigen. Helaas kon hij daar niet veel aan zien, zag er wel goed uit, maar kon geen zaadjes meer zien. Maar was al ong 12 uur geleden en dan is het meestal al te laat om te zien. Dus dan zou ik in principe de andere x weer seks moeten hebben, en dan binnen die 12 uur terug moeten komen.
Daarna kreeg ik inwendige echo, En ja hoor, mijn eitje was er. Heel grappig, je ziet ook meerdere eicellen zitten. verder zag alles er goed uit, In mijn baarmoeder zat een soort van sliert (volgens mij  bedoelde  hij  baarmoederslijm?) en dat zag er goed dik uit. Mijn eisprong is dus nu aan de rechterkant, Links zag alles er rustig uit.
Maandag moet ik dus weer terug voor inwendige echo en dan gaat hij kijken of mijn eitje gesprongen is. We mogen in principe sexen wanneer we willen. Het mooist zou zijn 1x in 1,5 dag, maar maakte niet zo heel veel uit. Mijn vriend blij, joehoe we mogen weer sexen haha.maar goed dat ik gisteravond nog gesext had, want wilde in principe vanaf zondag er weer flink tegenaan. ben er nu op tijd bij
Mits ik natuurlijk niet zwanger raak, moet ik bij mijn volgende ongi op de 3e dag van mijn cyclus terug om bloed te prikken voor diverse dingen, dan kunnen ze ook iets zijn aan mijn hormonen. Vriendje moet ook dan voor div dingen bloed prikken. Tevens heeft hij potje meegekregen voor zaadjes, hoeft niet nu gelijk, maar binnen 6-8 weken. Mag maar een uur oud zijn, dus nog racen ook naar t ziekenhuis hihi.

Ik vroeg ook ivm endometriose. Hij zei al, als je bij 100 vrouwen test op endo, dan kan het zien dat 80 vrouwen dat hebben. De 1 heeft er geen last van de ander wel. In principe onderzoeken ze dat pas als t echt niet lukt, en meestal met een kijkoperatie. Maar zover zag alles er goed uit. Nog geen reden om verder te onderzoeken

Dus nu dames, een kwestie van testen enzo afwachten. Binnen 5-10 dagen is de kweek en uitstrijk getest, als ik niks hoor is alles goed. En maandag natuurlijk nog die echo

Hehe dat hebben we ook gehad.

En verder drukke dag gehad. Daarna even wat gegeten, pak gekeken voor vriendje. Heel mooi pak gezien, maar nog niets gekocht.
Daarna boodschappen gedaan, even na schoonma, en en en en....we hebben onze ringen besteld!! eindelijk beslissing gemaakt. Hele mooie simpele ringen, witgoud, mat met een randje glans. geen briljantje, want daar hou ik niet van. Ergens eind april zijn ze binnen.
En 24 april gaan we in ondertrouw! had ik volgens mij ook nog niet verteld. Gemeente belde me zelf voor afspraak. Die ambtenaar had in juni vakantie en wilde graag voor die tijd nog gesprek met ons, dan had ze ook genoeg tijd voor haar speech enzo.

En morgen dus weer jurk kijken!! ben beniewd. had net al moeder gebeld dat ik die ene jurk toch ook wel duur vindt, en misschien maar gewoon moet afbellen (had voor zekerheid s middags daar ook nog afspraak gemaakt). Maar we kijken morgen wel hoe t gaat, als ik nog niet zeker ben, dan bellen we gewoon af

Zo eerst maar even bericht kopieeren voor ik plaats, volgens mij werkt t forum niet helemaal zoals t moet

JOEHOE! Alles was dus goed biebje! Gelukkig maar. En je ei onderweg, leuk om te zien he!
Veel plezier morgen met jurken kijken/kopen!

Haaaai Happy, doei Happy...hahaha, snelle jelle! Sorry had trouwens nog helemaal niet gereageeerd dat je papa naar het toilet was geweest! JOEHOE! Ben blij voor je dat het zo goed met hem gaat!

Ga nu even de kast soppen en de boeken er in smijten!

X

Terug
Bovenaan