Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

@kruimels: De baby-dump was niet geslaagd? Je hebt grote en kleine filialen. In de kleine filialen valt het tegen. Je kunt anders op hun site kijken, daar zie je het hele assortiment.
@mammoet: spannend om te wachten op de uitslag.
@happy: wat lief dat jullie voor haar een feestje organiseren. Dat heeft ze wel verdiend.

@april: belachelijk van je werk. Als ze je zo als risico zien, mogen ze toch juist blij zijn dat je minder gaat werken?
@kruimels: Even gebruik maken van de delete-knop dan maar.
Op vakantie? ik zou wel willen, maar je kunt niet alles hebben.
@rimke: wat ik in het verlof ga doen? Tja, ik heb nog wat klusjes liggen, maar ik denk niet dat ik daar 6 weken mee gevuld krijg. Anderzijds vliegen 6 weken zo om. Ik denk dat ik dingen ga doen. Ik heb geen zin om te gaan wachten tot ik iets voel. Dan ga je er volgens mij te veel over denken.
@bieb: Wat het normaal aantal uren voor kraamzorg is. Ik dacht 49 uur.

Zo, nu heb ik echt alles bijgelezen. Ben nu ook weer moe.

Lieve sterretje,

Bedankt voor je bemoedigende woorden. Fons en ik zijn ruim twee jaar bij elkaar maar we hebben tien jaar geleden ook ooit eens iets gehad, al met al kennen we elkaar dus al eventjes. Tuurlijk heb je gelijk, fons heeft me met die miskraam ook zien pijnlijden en hij kijkt echt niet anders naar me................is ook compleet mijn eigen gevoel......en ik ben idd al bezig om een afspraak bij de haptonoom te maken en ik denk dat zij mij daar ook mee kan helpen.
En ik wil het ook wel kwijt bij de verloskundige want zij kan daar allicht rekening mee houden tijdens de bevalling, als het dan nog nodig is............ik heb al het vertrouwen dat het goed komt.
Probleem is dat ik het moeilijk vind om de touwtjes uit handen te geven en te vertrouwen op anderen...........niet in onze relatie maar wel met het maken van beslissingen enzo........hahahaha!!!

Lekker toch, dat je niet heel veel HOEFT tijdens je verlof..........alleen maar dingetjes doen waar je zin in hebt en alles op je geheel eigen tempo! Heerlijk!
Ben blij dat die ademtherapeut je wat heeft kunnen helpen! En dat je hem maar 1 keer nodig had. Het is vaak ook zo dat je het allemaal wel weet, maar dat je het op dat moment eventjes vergeet, en dan is het fijn dat je vriend ook je kan helpen....

Kruimel; jammer dat je een hartje hebt gehoord, maar verder was t dus goed?
Vanavond ga je t toch vertellen?
Spannend hoor, ben benieuwd naar iedereen's reactie

Rimke; Het enigste waar ik me zorgen over maak als ik moet bevallen, dat ik met mn tieten bloot lig haha. Dat zie je altijd op tv, dan liggen ze naakt te bevallen. Heb nl een hekel aan mn borsten, vindt ze te groot en slap haha

Vandaag ook, had ik die hartecho, dan moet je bh ook uit, moest op m'n zij liggen, hup die lappen hangen dan ook zo mooi haha, stomme dingen

Heb vandaag maar weer makkelijk gegeten, een pizza. Vriend nog aan t werk. Jaja,niet echt gezond, maar dat komt morgen wel weer.

Heb vanmiddag na t werk al fijn gestofd, gezuigd en gedweild, Morgen ga ik boodschapjes doen en beetje alleen shoppen, Vriend moet morgen ook werken, en met Pasen ook,. Lekker gezellig, maarja hij wil graag centjes verdienen. Kunnen we natuurlijk wel gebruiken met onze bruiloft.
Heb vandaag ook al bericht van onze belastingadv, hoeveel we terugkrijgen. Altijd mooi bedrag

Zo, eens even kijken of ik al foto;s van dat nestje katten heb gekregen

Oja, Linda. Had je weer een discussie aangezwengeld haha, zal t zo eens lezen

Nee, geen fotos

Ik heb trouwens zo raar geslapen vannacht. Ten 1e had ik het berekoud toen   ik naar bed ging. Had mijn joggingbroek maar aangedaan. Ik denk als ik fijn tegen mijn vriendje aan ga liggen heb ik t vast snel warm.Nou, niet hoor, bleef t koud houden. Uiteindelijk toch in slaap gevallen. Toen droomde ik over t werk, over een klant waar we wel een uur mee bezig zijn geweest om iets uit te zoeken, toen kwam kat weer eens knuffelen, en op een gegeven moment had ik zo een rugpijn, Na een poosje ook weer over, en toen was t weer tijd om op te staan.....

Heb hele dag al zo een gevoel alsof ik moet poepen (sorry hoor), heb dat trouwens al 3x gedaan. Heb nu raar gevoel in onderbuik. En heb t weer koud.
Zullen we t er maar ophouden dat dit evt. zw.schaps kwaaltjes zijn hihi

hey rimke: ik ben dus ook zo'n controlfreak, ik doe het ook allemaal liever zelf enz, maar ik ben niet perfectionistisch ofzo, en wat ik het ergste vond met dat bevallen enz, dat je met je benen wijd ligt met alle onderzoeken van de gyn vond ik dat ook altijd verschrikkelijk, en ik kon me daardoor neit ontspannen, haha ik ben aan het schreeuwen tegen de vk geweest tijdens de weeenstorm omdat me man er niet was hahahah, later heb ik wel me excuses aangeboden, haha ik zei dat ik krepeerde van de pijn van de weeen en zij zei dat ik geen weeen had, maar die zaten in me schaambot en de ctg gaf dat niet aan, ik had om de 45 sec, weeen en daarom heb ik dus ook maar een uur en 10 min, werk gehad, en 2 weken naweeen, maar ach het moet er toch uit hahaha,

sterretje; bij mij was dat ook zo dat iedereen horrorverhalen ging vertellen, voordat jij nog moet bevallen, ik luisterde daar niet naar, want elke bevalling is anders, en het lijkt er dan inderdaad op dat die mensen je op de 1 of andere manier bang willen maken en waarom snap ik niet   maar goed daar zullen ze wel een kick van krijgen meot je maar denken
Doe tijdens je verlof lekker rustig aan meid, en het slapen zal ook wel wat ellendiger worden naarmate het eind in zicht komt

bieb; hebben ze niks tegen je gezegd over die hartecho van vandaag?? of moet je echt tot 31 maart wachten voor de uitslag,
jij hebt ook steeds van die rare dromen hoor hahahah, en meestal komen ze uit ook nog bij je, en wel balen dat je man moet werken met pasen  maar over de andere kant net wat je zegt wel weer effe mooi meegenomen

Happy; waar ben je????????????????????????????????/

xxx linda

Terug
Bovenaan