Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

meiden ik ben er weer vandoor, ik ga even verder met het eten, en daarna eventjs in de bank naar gtst kijken, vanmiddag ben ik er weer eventjes want ik ga er vandaag niet meer uit met dit weertje alleen evenjts boodschappen nog doen maar dat is het dan wel voor vandaag hahahaha

xxx xlinda

nee medien nog niet besproken met me werkgever. hij heeft er gek genoeg nog niet naar gevraagd. moet ik daar persee zelf over beginnen dan, hij is toch mewerkgever, vind dat een beetje zijn taak hoor. tuurlijk als ie er zelf niet mee komt dan doe ik het wel op tijd hoor.
ik wil graag 4 weken van te voren met verlof en daar voor een week vantie uren. dus eigelijk 5 weken maar dat ik er wel 12 daarna heb.
weet iemand eigelijk hoe dat zit als ik nu 2 weken te laat beval dan heb ik dus 6 i.p.v 4 weken van te voren gehad heb ik dan evenwel recht op 12 weken ernaar of gewoon 10 wk.

me contract verloopt 4 juni en me verlof zal een week later ingaan. wat ik voor mezelf heb uitgestippeld heb dan he.

Bambi: ik heb dat toen ook zelf met me werkgever besproken, maar bij ons in het bedrijf gaat alles vrij makkelijk, ik moest in oktober weer beginnen met werken maar omdat joey 24 uur op een dag krijste ben ik een maand later begonnen met werken, maar ik zou het in ieder geval wel zelf even ter sprake brengen want het moet ook allemaal geregeld worden, ik weet niet hoe het zit met je verlof als je 2weken te laat bevalt, volegens mij maakt dat niet zo erg veel uit, maar ook dat kan je even navragen of aan de vk vragen

xxx linda

Goedemiddag allemaal,

Bambi: als je later bevalt heb je naar mijn weten gewoon nog recht op 12 weken verlof, die verschuift gewoon mee............maar dat is wat ik gehoord heb, moet er ook eens achteraan........
Fijn dat alles een beetje zijn plekje gevonden heeft in jullie nieuwe paleisje!
Pipje: hoe was het???
April: kut dat je zo'n pijn hebt meisje, echt heel akelig....
Lin: nog zo'n oorpijn? Of wordt het minder??

Nou, ik ben nog helemaal niet lekker, ben gelukkig vrij dus kan lekker uitzieken maar mijn werkgever begint weer te mauwen dat ik zoveel ziek ben..........tja, kan er echt niets aan doen, eet gezond, probeer genoeg te slapen, maar ja, die zwangerschap zorgt ervoor dat ik niet slaap en mijn weerstand 0 is................ik wordt er een beetje boos van........doe het toch ook niet expres? Ben echt niet lekker, overal snot, zere oren, zere holtes, hoesten en niezen doet zeer aan mijn buikbanden...............kortom, echt een pretje is het voor mij ook niet!

Nouja, ik laat me lekker vertroetelen..........
Tot later!
Kus Rimke

Hey rimke.
Ja irritant he die werkgevers, alsof je ervoor kiest om ziek te zijn! Wanneer moet je weer werken?
Ik heb net een behoorlijke tijd in bad gelegen, maar het gaat niet echt beter. Ik kan bijna niet op mijn linkerbeen staan vd pijn, mooi balen dus.

April

Bambi; Ja volgens mij schuift je verlof ook gewoon op als je later bevalt, maar ik weet het ook niet 100% zeker. Het is in ieder geval wel zo als je 10 weken na je bevalling hebt, die blijven gewoon staan, dus het lijkt me bij 12 weken ook zo.

Terug
Bovenaan