Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

He meiden,

Zo, het eten was zalig! Lekker mijn vitamientjes en vezeltjes weer binnen gekregen!
Heb alles gelezen, maar ben alles ook weer vergeten.............schandalig!
Vraag me alleen af waar pipje is..............maar er zijn meer meiden die dat doen.........

Ga zo lekker van een avondje RTL4 genieten.........!!!!

ik denk niet dat t zin heeft om op die ene vacature te reageren die ik gevonden heb. Ze vragen exact, maar daar heb ik nooit mee gewerkt

Net wel paar andere vacatures gezien, maar even op gereageerd...

dames ik ga er vandoor, lekker series kijken

doeiiii

Meiden, even snel een berichtje van mij over zwangerschap verlof....

Dit haal ik van de site van postbus 51 vandaan.

Baby te laat geboren
U bent zes weken voor de
vermoedelijke bevallingsdatum gestopt met werken. Uw baby is twee weken
na deze datum geboren. U heeft dan recht op acht weken verlof voor de
bevalling en tien weken erna. In totaal heeft u dus achttien weken
verlof.

U bent vier weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum gestopt met
weken. Uw baby wordt twee weken na deze datum geboren. U heeft dan
recht op zes weken verlof voor uw bevalling en twaalf weken erna. In
totaal heeft u achttien weken verlof.
Kleine tip (van een collega van mij) 4 weken is erg kort, de laatste paar weken kom je haast niet meer vooruit en zit alles in de weg.
Die uk kan ook 3 weken te vroeg komen en dan ben je net een weekje thuis....
Logisch dat je zo lang mogelijk bij je uk wil blijven, maar dan kan je misschien beter na je verlof nog 1 of 2 weken vrij nemen, dan heb je hetzelfde als 12 weken ernaa (als je uk 2 weken te laat komt) en je heb tijd genoeg om jezelf voor te bereiden op de bevalling.

Zoww, speciaal voor alle zwangere hahaha
Oja, je moet je werkgever minimaal 3 weken voor je verlofdatum op de hoogte brengen.

Als je googled op postbus 51 en zwangerschapverlof staat hij boven aan.

Hebben jullie ook al nagedacht over eventueel ouderschap verlof??

Liefs Phoebe

he lieverds,

heb even snel alles bijgelezen. zag dat er nogal wat meiden niet lekker zijn. zou er dan toch een griepje heersen onder het klusbabesforum????
en jaq zo'n last heeft van haar ongi.
en joey steeds een soort ontstekingetjes in zijn oogjes heeft.

zag dat pip hier nog niet geweest is, nou ik kan jullie vertellen dat het er allemaal goed uitzag in het ziekenhuis! we hebben even gesmst saampjes.
tuinhof heeft gezegd dat het eitje gegroeid was en dat het waarschijnlijk aanstaande maandag gaat springen. dus pip moet nu echt aan de klus, haha.
en we gaan donderdag niet naar de film waarschijnlijk, want die film die ik graag wilde zien draait alleen nog maar 's middags en dan moet pipje werken.
ik ga wel zoiezo daar donderdagavond een bakkie thee doen, gezellig!

we hebben vandaag ons eerste babykaartje gehad, van mijn schoonmoeder.
een heel mooi kaartje met een houten ledikantje op de voorkant. en binnenin staat een mooi gedicht:

Het grootste wonder in dit leven,
Is toch het krijgen van een kind.
Dat jullie dit nu gaan beleven,
Is iets dat ik geweldig vind!
liefs ma.

wat een lieverd is het ook he,

ik voel me nog steeds erg goed, nog niet echt heel misselijk geweest.
wel erg moe met vlagen en merk dat m'n energie na een dagje werken echt op is.
het voelt ook alsof het daarbinnen de hele dag flink aan het werk is, steekjes hier steekjes daar en het rommelt allemaal behoorlijk.
en praat ook veel met die boef, haha.
had het vanavond koud toen ik thuis kwam, dus heb nu lekker de houtkachel aan gemaakt, mmm zo lekker warm!
en m'n bedje is ook al lekker voorverwarmd door de electrische deken.

trouwens rimke, ik las dat je een zonnebank kuurte wilde gaan doen, om weer een beetje kleur te krijgen.
maar wat ik me kan herinneren is dat absoluut niet goed, je hebt tijdens een zwangerschap veel last van pigment. en dan kan je erg gevlekt eronder weg komen.
dus informeer even van ter voren hoe dat zit.

pppfff roelof zit op ned 1 "missers" te kijken, dat gaat over medische blunders. nou daar word je ook niet vrolijk van.
ik zat net even eens stukje van scary movie te kijken, whaha zo grappig! wat een domme film, kennen jullie die?

even kijken of er nog iemand is....

Terug
Bovenaan