Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen zonneschijntjes!

Zo April, jij was er weer vroeg bij. Dat was vast niet voor je lol? Ik had gister een lichte streep op m'n ovulatietest, hoop vandaag een vette streep te krijgen!

Linda, wat een nacht zeg! pfffff, gelukkig is Joey niet ziek maar toch, wel sneu dat ie zo vaak moet overgeven. En je bent ongesteld! JOEHOE, dat is toch weer op naar de volgende ronde. Misschien is het echt een idee hoor om 's avonds de pillen in te nemen omdat je dan gaat slapen en je dan misschien al eventuele bijwerkingen krijgt in je slaap. Ik heb dat ook gedaan en had bijna geen last van die pillen (op een stuk of 3 opvliegers na haha). Hoop voor je dat het deze ronde raak is, wordt nu wel een keertje tijd.

Bieb, ineens bang dat je ongesteld zal worden? Nog heeeel even afwachten!

Ik ben ineens bang dat ik toch geen eisprong ga krijgen hahaha. Haal van alles in m'n hoofd haha. Nou ja, we zien het wel. Ga vanmiddag weer een ovulatietest doen en morgen en maandag natuurlijk weer een echo.

Nou ik ga beginnen aan m'n nieuwe konijnenhok. Is gister afgeleverd en nu moet ie in elkaar! Ga vast alles bij elkaar zoeken e.d.!

XXX

Goeiemorgen meisjes !!!!

ZOoooooo, happy is weer wakker haha. Zo de auto halen, 10.30 uur, vind dat toch altijd weer spannend. Heb het gevoel of ik examen moet doen ofzo, van die kriebels

Linnie, tjonge jij hebt idd al wat achter de rug zeg pffffff. Moet er wel om lachen, ff kotsen en weer verder eten hihi. Gelukkig dat ie verder niet beroerd is he .........ook weer ongie geworden he bah, ben benieuwd hoe je gaat reageren op die hogere dosis !!!!

Bieb, hopen dat ze thuis zijn zondag ....leuk leuk leuk. Las dat je dacht dat je ongie eran kwam. Nou ik hoop het niet, zit me gewoon nog suf te duimen hier hoor !!!!!!

Klaasje, hoe is het met je, al rd s ?????? Spannend ........

Anoes, tjonge jij hebt het er ook maar druk mee he. Gisterenavond ff lekker met je mannetje tv zitten kijken, heerlijk is dat dan he als je het zo druk hebt !!!!

Rimke, hoe is tie met je hoofdpijn meisje? Gaat het allemaal een beetje?

Kruimeltje, ach wat lief, slofjes van pip !!!!! Fijn dat het weer zo gezellig was he !!!!

Pipje, nou als ik zwanger ben kom ik ook jouw kant op hoor, krijg ik ook een kadootje haha nee hoor grapje. Vind het wel heeeeeeel lief van je !!!!! Lichte streep op je test, doe je best he lieverd !!!!!!!

Bezig bijtje, jeetje meis dat is heeeeeel vervelend zeg !!! Sterkte allebei .......

April, hoe is het met je. Heb er misschien overheen gelezen maar, gaat het al iets beter ?????

Meiden, weet het niet meer. Hahaha voel me   nu iig niet meer zo schuldig, heb nu op aardig wat mensen gegreageerd .......Tot later en een fijne dag. Wat een luxe voor mij zeg, ben nooit vrij op zaterdag ....heeeeeerlijk !!!!!!!

Dikke kus happy

Haha pipje, jij bent echt een klusbabe he....kasten in elkaar zetten, nu weer een konijnenhok !!!!!

Natuurlijk heb jij wel een eisprong, al moet ik dat eitje komen helpen !!!!!!!!!!

Kussssssssssss

Jeetje april je was idd wel vroeg he pfffff

Buuf, hoe voel je je ???? Vlakbij je nod he, spannend. Vind het wel bijzonder dat je er een goed gevoel bij hebt....misschien een goed teken .....hoop het gaan we lekker shoppen !!!!!!!!!!   Was maar goed dat sher vrij was vrijdag, haha ouwe zuipschuit !!!!

xxxxxxxxxxxxxxx

Ach vergeet reneetje helemaal, hoe is het meisje? Vond het van de week fijn om het positieve verhaal over je vader te lezen !!!! Geeft ook weer een beetje rust he.......

Bambi, hoe is het met jou???? Fijn dat het goed voelt in je nieuwe huisje he .....Jij hebt toch over een week of drie ??? Je pretecho.........leuk leuk leuk !!!!!!

Sterretje, tja ik denk ook dat jij een jongetje krijgt. Ben benieuwd hoor haha. We horen het hier toch wel als je bevallen bent? Leer je mannetje ff hoe het hier werkt haha. Heb ik al tegen mijn mannetje gezegd dat ie dat dan moet doen....pfffff eerst maar een s zwanger worden he haha

Kussssss

pip: natuurlijk komt jouw eitje op visite, en maandag wordt er weer gemeten bij je dus niet je eigen druk maken meid, alles komt goed, en je gaat het konijnenhok in elkaar zetten succes

happy: zometeen jullie auto halen heel erg leuk dat is ook alitjd een leuke bezigheid,haha beter dan kotsruimen hahahaha, heel veel plezier meid vandaag

Ik had gisteren een mailtje gestuurd naar een mevrouw die yogalessen geeft, en nu ga ik haar straks opbellen of ik een proefles mag nemen, iedereen zegt dat ik dat moet gaan doen omdat ik gewoon vaak een zenuwpees ben haha

xxx linda

Linnie, kunnen we dat reiki niet op 1 dag plannen met die yoga ???? Kan ook wel wat rust gebruiken haha. Komen we met de babes je kant wel ff op.......

Heb je wel eens eerder yoga gedaan ??????

Liefs happy

Terug
Bovenaan