Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Tja, het gaat hier wel wat beter hoor, hoewel ik afgelopen nacht echt slecht heb geslapen van de pijn. Maar ja dat was gisteren ook, dan gaat het in de middag wel wat beter en dan doe je natuurlijk weer snel te veel en dan komt 's nachts de pijn.........

Linda; Tja als de motor alleen maar stilstaat is het inderdaad jammer. Heeft hij hem wel goed kunnen verkopen?

Rimke, gaat het al wat beter? Jammie een boterham met boursin, ik heb net weer chocolade eieren op, echt zo slecht!

April

hey april: balen meid dat het nog steeds niet top gaat, maar af en toe ben ik bang als ik het zo lees dat je het mag houden tot na de bevalling, het is niet te hopen want ik hoop echt voor je dat snel wat draagelijker mag worden alleen al zodat je wat kan slapen

ja me man heeft de vraagprijs voor zijn motor gekregen, hij was 14 jaar oud maar er mankeerde helemaal noppes aan, me man heeft altijd goed voor dat ding gezorgd haha

xxx linda

Linda; Ja ik had dit ook al voor de zwangerschap, dus zodra ik bevallen ben ga ik verder het medische traject in. Maar inderdaad dit zal zo wel blijven, met z'n ups en downs waarschijnlijk.

Ik word alleen doodmoe van al die mensen die nu net doen alsof dit door de zwangerschap komt. Ik had dit nl ook al van te voren en ook met pieken en dalen. Natuurlijk zal de zwnagerschap wel invloed hebben, maar het is echt niet zo dat zodra ik ben bevallen die versleten tussenwervel ineens weg is of zo. Maar ja, iedereen kent natuurlijk wel iemand met rugklachten tijdens de zwangerschap dus dan praten ze in termen als: "het zal goed zijn als je zwangerschap straks voor bij is"Nou ja zeg zo zie ik dat helemaal niet. Wat ik aan mijn rug heb komt niet door de zwangerschap, en ik vind het super gezellig die kleine in mijn buik.
Maar goed, genoeg 'geklaag', ik word alleen een beetje gek van al die mensen...............

April

april: daar kan ik helemaal inkomen dat je helemaal gek wordt van het gezeik van de mensen, en net wat je zegt een versleten tussenwervelschijf is niet na de bevalling weer goed, probeer het van je af te zetten meid, mensen weten toch altijd wat te zeuren en de mensen weten het altijd beter dan jezelf haha

ik ben er weer vandoor ik ga even joey wakker maken en dan eventjes een wandelingetje maken, ik ben er vanavond nog wel eventjes

xxx xlinda

Rimke; Ben je er nog, of ben je lekker van je boterhammen aan het genieten...... Ja thanks voor de tip. Ik heb inderdaad al wel vaker aan accupunctuur gedacht, ik weet alleen niet of dat tijdens een zwangerschap kan? Hoewel ik nog niet echt moet denken aan die naalden in mijn lijf (dat is toch met naalden)?

Das idd balen aprilmeisje, dat je je elke keer moet gaan verantwoorden enzo.
Een tussenwervel schijf die versleten is krijg je niet van een zwangerschap!
En wat een opmerking is dat, dat je wel blij zal zijn als de zwangerschap er op zit................nou ja!!!!! Je bent blij met je kindje, vind het getrappel gezellig, wil er van genieten en dan zo'n opmerking! Te zot voor woorden...................

Hoop dat er in ieder geval iets is wat het voor jou tot de bevalling dragelijk maakt en dat je daarna snel tot actie (operatie) over kunt gaan....................

Ik ga weer even twee broodjes klaar maken.................ben bezig met een inhaalslag.
Ben nog steeds geen kilo aangekomen...............maar dat zal ik tegen jou niet al te hard zeggen.................chocola etend nijlpaardje......................(hoewel ik denk dat dat vast wel meevalt.......................kus!!!!!!!)

Acupunctuur kan zeker tijdens de zwangerschap!
Je moet er wel duidelijk bij zeggen dat je zwanger bent.........maar dat is met jouw termijn wel duidelijk te zien........
Die naalden, ach die doen echt niet zeer! Je voelt het nauwelijks! Ik was er ook wat bang voor maar stelt niets voor!!!!!!
Je kunt het altijd eens proberen en als het niets is, dan weet je dat ook weer!

Oef, mijn kleintje wordt ook blij van de broodjes boursin, is me een hoop stampij aan het maken!!!

Ha ha Rimke, die kleine lijkt dus al op jou en is ook blij met je boursin!!!!!
Gaat het nu eigenlijk al wat beter met je?
En nee echt het valt niet mee hoor, ik snoep soms echt voor tien. Maar ja, wat maakt het uit..............
Ik heb nog nooit zoveel chocolade op als tijdens mijn zwwangerschap, er komt misschien wel een bruin kindje uit, wahahahaha..................

April
Ps ik ga gewoon niet meer op de weegschaal staan. Wij hebben zelf trouwens niet eens een weegschaal, ga soms bij mijn ouders wegen.

Terug
Bovenaan