Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Gedver!
Daar moet ik dus niet aan denken, zo'n kleuter die aan je tiet hangt...................GADVERDAMME...............
maar dat is mijn bescheiden mening..........hahahahahaha!!!

Rimke; Ha ha ja ik ken het, ben jij ook zo iemand die denkt dat alleen jij goed kunt schoonmaken?? Als mijn mannetje wat doet denk ik 'oh nee dat moet zo, of gebruik je hier dit en dat wel voor?'. Stelletje mutsen dat we zijn..............

Succes met de plee, de stofzuiger en je wasje he!

April

Rimke; Ja dat vind ik ook hoor! Er is ook een kindje die tegen zijn moeder zegt; Mama, mag ik een tietje...................... WAHAHAHAHA
en dan heeft ze twee kinderen, ieder krijgt een tiet!!

He meiden!

Ben al veels te lang niet geweest, zo verschrikkelijk druk!

Maar ben er even, jullie hebben veel te veel gekletst! Niet normaal meer!

Bieb, spannend word het joh! Ik duim heel erg hard voor je! Het is je zo gegund! En het poesje gaat het worden! Leuk hoor!

Klaasje, voor jou ook erg spannend. Ik duim hoor!

April, wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt. Niet leuk meer. En fisio helpt ook niet....

Rimke, ook weer in de lappe mand... schiet niet op he meid?! Hoop dat de kuur snel aan slaat!

Bambi, in haar nieuwe huisje en een emo hormonen bui gehad.... tja.. hormonen he?!

Meiden, verder weet ik het niet meer hoor!

Hier alles rustig! Ongie voorbij, gelukkig! Klussen!!!!

Met oma gaat het aardig. Is naar een ander ziekenhuis verplaatst tijdelijk (nog verder rijden jippy!!) voor cateterisatie en dotter en ballonnetje ingebracht. Gaat naar omstandigheden goed met haar. Maar blijft pappen en nathouden!

Fijne dag allemaal! Kom vandaag nog wel even buurten!

Liefs Jacqy

Jacqy;fijn dat t met je oma naar omstandigheden goed gaat!

Rimke en April zijn net 2 nijlpaardjes hihi

Helaas gaat morgen niet door. Het poesje moest nog 1 inenting krijgen. Ik heb liever dat hun dat doen, dus nu willen we a.s. vrijdag   heen. Dan hebben we tenminste t hele weekend om alles in de gaten te houden, is ook wel fijn. Vriend heeft wel dat weekend storingsdienst, dus kan elk moment opgeroepen worden. maar dan vraagt hij een collega of die even kan invallen. Zal wel druk worden vrijdagavond, maarja dan hebben we dat gehad tenminste.
Ik hoop dat t voor hun ook uitkomt.

Ben nog niet ongi. Wel raar gevoel in buik, zo een gevoel heb ik meestal in t begin van de ongi, als ik t al ben. Ach, ik hoop van niet, maar ik ga er maar vanuit dat ik t wordt

moet nu even verder met koken. Echt honger, alleen 2 boterhammen en stuk vlaai op, oja en 2 paaseitjes

En we hebben voor vanavond 2 dvd-tjes gehuurd, fantastic 4 en 28 weeks later (zo een zombie film...gaaf!!!)

dames misschien tot vanavond en anders tot morgen maar weer!

he bieb, spannend hoor! 28 weeks later is echt een goede film! een aanrader!
Jammer dat jullie nog een weekje op het poesje moeten wachten. Maar wel fijn dat jullie dan het hele weekend hebben om er op te letten! druk!!!!

Terug
Bovenaan