Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, moet zeggen (besefte het mezelf net ook) dat ik me wel iets beter begin te voelen.
Heb net weer een antibiotica pil moeten nemen, en een uur of anderhalf terug ook een paracetamolletje tegen de koorts en voila! Nog wel een bonzend hoofd maar lang niet meer zo akelig als gister en vannacht! Hoera! We juichen niet te vroeg....................

Ach, die weegschaal................k.tdingen zijn het! Iedereen komt nou eenmaal aan tijdens de zwangerschap..............mijn beurt komt ook nog wel hoor! Heb bij tijd en wijlen al zo'n trek in de mac donalds dat ik Fons stuur voor een BigMAc...........oef, ook slecht!!! En vandaag heb ik dus al 6 broodjes met boursin op, moet nog aan mijn fruit beginnen maar ook mijn m&m's liggen me aan te staren........................hahahahaha!

Ik sta elke week even op de weegschaal, maar hang dus nog steeds tegen de 80 kilo aan...........dat doe ik al vanaf het begin..........(ben 1.80............voor het geval je denkt wat is die zwaar!!! hahahahahaha!!!).

Grappig, ik ben ook bijna 1.80 lang en weeg nu (lees: de laaste keer dat ik op de weegschaal ging; zo'n drie weken geleden) 83 kilo. Net voor de zwangerschap was dat 73kilo.

Oh maar m&m's mmmmmmmmmmmmmmmmmmm, lekker hoor, ik zie ze bijna door de computer heen, ha ha. Maar goed dat je het zegt ik zal eens een appel gaan eten, jakkie echt gezond.
Heb net toch maar even wat in huis gedaan. We hebben nu wel hulp, maar nu ik meer thuis ben wil ik ook een schoner huisje geloof ik......

Trouwens fijn dat het wat beter met je gaat, heb je nu eigenlijk speciale antibiotica ivm de zwangerschap?
April

AANSTELLER! DAN BEN JE TOCH NIET DIK!!!!!!!!
Wat een waanzin, bij 1.80 en 83 kilo (met dikke buik!!!!) ben je toch niet dik!
For god sakes.............jezusmina!
Eet meisje, eet! Ik kom je desnoods zelf m&ms brengen!!!
Whahahahahaha!!!

Ik krijg idd antibiotica die je gewoon mag tijdens de zwangerschap, amoxiciline.........ook het slaap middel wat ik krijg mag je gewoon slikken........niet te veel natuurlijk en ook niet vlak voor de bevalling, want het kindje kan er minder goed door ademen.........dus dat is geen  goed idee.

Ha ha nee oke ik ben ook nog een mini nijlpaard, maar echt ik vrees dat ik inmiddels wel 86 of meer weeg (dat weet ik dus niet he).
Ik vreet (lees; en doe bijna niks met die rug) namelijk sinds een week of drie echt pas steeds meer en sindsdien ben ik niet meer op de weegschaal gaan staan.
Maar ik noem mezelf al een nijlpaard omdat ik zo dus ga eindigen.....................
Kijk, die kleine gaat vanaf nu echt heel hard groeien, hij/zij verdriedubbeld nog wel qua gewicht....

Ik heb die antibiotica volgens mij ook in het begin van mijn zwangerschap gehad (ivm blaasontsteking).

April

hihihihi!
Loop allemaal best nog wel los denk ik!!!! Hoelang moet je ook al weer nog??
En na je bevalling ben je vast weer wat mobieler, je gaat lekker borstvoeding geven en binnen een klip klap zijn al die kilootjes er zo weer af joh! Let op mijn woorden!!!!

Ik moet echt even iets gaan doen in huis, ik heb het (niet zo slim als jij...........) uitgesteld maar er moet echt even een stofzuiger door het huis en ik moet nog even een wit wasje draaien, de vaatwasser uitruimen, de plee boenen en dat soor shit...........
Vrouwen kunnen niet ziek zijn, hoe lief fons me ook verzorgd, het huishouden schiet er altijd bij in................

Tot later meisje, en geniet van je chocola en appeltje!!!
Dikke kus!!!

Dit moet ik nog even kwijt hoor, in het tijdschrift LINDA staan vrouwen die hun kinderen erg lang bortsvoeding geven, zelfs tot het kind 5 jaar is! Er staat ook een foto bij, moet iedereen zelf weten hoor maar ziet er wel vreemd uit...........

Terug
Bovenaan