Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Zo het konijn zit in z'n hok. Helemaal boos dat ie een nieuw hok heeft, verwend ding haha. Vanmiddag even in de tuin gewerkt (lees gesloopt omdat we straks alles nieuw krijgen in de tuin) en m'n lieve nichtje was nog even langsgeweest. Heerlijk zaterdag!!

En.....2 strepen op m'n ovulatietest!!!!! Ik vond de ene nog iets lichter dan de ander maar m'n man vond ze alletwee gelijk!! Morgen nog 1x testen om te kijken of ie dan donkerder is.

Gezellig boel hier vanmiddag zeg! Kwamen allemaal nijlpaarden rondwaggelen...hahaha grapje hoor lieve Rimke en April! Tijdens een zwangerschap maakt het niet uit hoeveel je weegt als je maar gezond en genoeg eet voor je kindje! Wanneer krijgen we hier een buikfoto van iemand te zien????

Vanavond dus klussen en morgen verplicht na 10 uur 's avonds haha maandagochtend gaat de fert.arts dan kijken of mijn lichaam de zaadjes van m'n man accepteert.

Wat voor films heb je voor vanavond bieb?

XXX

he pip!

Raar konijn heb jij! ik zou blij zijn met zo'n mooi nieuw huisje! hihi
Klussen voor jou meid! Heel erg hard! Eindelijk doe je weer "echt" mee!!
Leuk he die foto's van hyves? Was er heel erg blij mee! En ga weer met een frisse start de nieuwe cyclus in! Want als we naar kruimel kijken, het kan allemaal nog!!

Liefs Jacqy

Whahahaha, nou wordt 'ie lekker fraai! Ben ik ook inenen een nijlpaard.................

BEN NOG GEEN KILO AANGEKOMEN!!!!!!!
Hoewel, na vandaag zou het zo maar kunnen, heb na mijn 6 broodjes boursin nog 3 grote koeken soldaat gemaakt en zojuist een pizza besteld..............heb al mijn fruit al gegeten en gisteren (hoe ziek ik ook was) een grote bak met sla gegeten, en morgen eten we ook gezond en de hele afgelopen week ook al..................dus excuses genoeg om lekker een 4 kazen pizza en brownies te bestellen.......................OEI!!!!! LEKKER!!!!!!

Bieb: hoop houden meisje, ik heb nog steeds ongi krampjes....................
Pipperdepip: hij vind zijn huis dus niet mooi..................verwend nest is het!!!!
Jacq: is je oma naar Alkmaar overgeplaatst? Is idd nog verder weg, maar misschien wel beter bereikbaar voor jullie! Immer gerade aus vanaf de A9............
Heb jaren in Alkmaar gewoond..............

Fons is dus niet thuis dus ga lekker een avondje bankhangen en eten en tv kijken en computeren..............

Klopt helemaal hoor Jacqy, het is eigenlijk helemaal niet raar om er wat langer over te doen om zwanger te raken, Kruimels bewijst dat maar geloof dat April er ook een ronde of 10 over heeft gedaan. Als je cyclus goed is en regelmatig klust dan moet het gewoon een keer raak zijn.

Ik ben echt ontzettend blij dat ik nu eindelijk kan klussen. Vind het jammer dat nu pas de eerste ronde echt gericht klussen is maar ben ook blij dat ik al na een half jaar na het stoppen met de pil naar de dokter ben gegaan omdat ik toen pas 2/3 een menstruatie had gehad. Nu kan ik eindelijk echt klussen JOEHOE!

Ga even eten, m'n man heeft lekker gekookt!

X

Pip Stip; Jippie, twee strepen, super hoor!!! en nu maar klussen voor jullie leven, ha ha.

Jacqy; Hopelijk kunnen ze in dit ziekenhuis iets doen voor je oma!

Rimke; ha ha lekker hoor pizza.

Terug
Bovenaan