Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

meiden ik heb nog een vraag aan jullie.

toen ik nog niet iedere ochtend mijn temp deed, was altijd mijn 1e dag van de menstruatie direct rood bloed, en was dat dus dag 1.

Nu ik temp doe ik het anders namelijk, bijvoorbeeld, dag 28 doe ik temp 36.5 en word diezelfde dag ongie. Maar die temp staat dan bij het temp lijstje als laatste dag oude cyclus, en de volgende dag start ik een nieuw temp lijst met dag 1.
Maar volgens mij moet ik die dag 28 als dag 1 zien of niet?
Snappen jullie mij? is een beetje een on samenhangend verhaal! hihi

Wie helpt mij???

Liefs Jacqy

meiden, het is veelste veel om bij te lezen hahaah
Ik moet ook een beetje opschieten, me oma is jarig, daar moeten we zo heen.

Anoeska..... Ik ben echt super benieuwd naar die test!
Ik hoor het graag.

Meiden, allemaal een fijne middag en misschien tot vanavond!

Liefs Phoebe

hoi meiden

mamoetje: van harte gefeliciteerd meid, en een hele fijne dag vandaag

phoebe; balen meid dat je ongi bent geworden, en je had weer een korte cyclus las ik, veel plezier vandaag op verjaardagvisite bij je oma

jacqy: als je s'ochtends temperatuurt en je wordt die dag in de middag ongi dan is gewoon de dag erna je eerste dag van je nieuwe cyclus zeg maar omdat je die ochtend voordat je het werd nog niet wist dat je het ging worden, snap je me nog hahaha, maar met het tellen voor je vruchtbare dagen kan je ook vanaf die dag rekenen toen je in de middag ongi werd zeg maar haha

Bieb; je bent boeketten en taarten aan het verzamelen hahah dan heb je wel een goede indruk van wat je hebben wilt
en morgen de uitslag ik ben heel erg benieuwd meid,
en je bent nog niet ongesteld, spannend hoe is het nou?? ga je morgen ook testen of vanavond???

happy; de foute avond ging wel las ik, je lag in ieder geval op een mooi tijdstip op bed hahaha, voor vanmiddag veel voetbal kijkplezier, en tufze in je nieiuwe auto haha

wij gaan zometeen even naar me vader, ik ben vanmiddag lekker gelijk met joey op bed gegaan en ik ben 2 uur van de wereld afgeweest heerlijk hahaha ik ben nu nog al moe

xxxx linda

Jacqy; snap t wel een beetje haha. Maar als je het gewoon elke maand hetzelfde aanhoudt, dus bijv de 1 ongi dag als laatste cyclus dag, dan blijft t aantal dagen toch elke keer hetzelfde, toch?

Anouska en Phoebe: balen zeg dat jullie ongi zijn geworden. Effe balen en dan met een diepe zucht weer verder.

Hier nog geen ongi. denk nog steeds dat t eraan komt, voel van alles in buikie. Heb nog goeie hoop, want bij vorige zw,schap had ik ook ongi klachten. Maar ga van t ergste uit.....

Ik had ook zoiets met zwart, dat t meer op rouwkaarten lijkt, maar met kaarten kijken kom ik daar toch elke keer op uit. Maar heb nu proefexemplaren aangevraagd, dus als t niks is, kunnen we altijd nog wat anders uitzoeken.

Zag net op de andere topics dat   er weer allemaal nieuwe zwangeren bij zijn...

anoeska; balen meid dat je ongi bent geworden meid, en morgen ga je weer naar de ha omdat die bobbels op je tenen groter worden, heel raar zeg
O ja in mijn geval dat ik ongi ben geworden wist ik dat nu wel omdat het zootje weer is opgewekt, want ik had met de clomid geen eisprong gehad dus vandaar, en dan gaan we weer vol goede moed verder met de volgende ronde

xxx linda

hey bieb

met joey gaat het gelukkig weer goed, hij heeft alleen weing honger maar goed dat maakt niet uit, zolang ie maar neit meer alles onder kotst vind ik het goed hahaha

spannend meid dat je morgenochtend wilt gaan testen ik hoop het zo voor je

ik moet stoppen want me man wil wat uitprinten en daarna gaan we naar me vader toe, ik ben er vananvond nog wel eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan