Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

weltrusten Rimke: hopelijk heb je een beetje een goede nacht meid,
en dat boek van kluun heb ik ook gelezen van help ik heb me vrouw zwanger gemaakt, maar ik vond het een beetje tegenvallen,

xxx linda

Hallo allemaal,
@pip: Mooi hok en niet al te duur. Ik denk dat je konijn de overgang erg groot vind. Hij/zij zal snel zijn draai weer vinden.
@linda: joey is niet ziek schreef je? Volgens mij snap ik het niet meer. Heb je wel lekker kunnen slapen 's middags?
@april: waarom ga je niet naar de fysiotherapeut??? (whahahaha, grapje, grapje, ik weet precies wat je bedoelt.)
@rimke: gelukkig gaat het weer wat beter met je. Ik hoop dat het zo blijft. Goed dat je het zelf in de gaten hebt gehouden. De kleine is dus gek van boursin?? Hier wordt er steeds op de chocolade gereageerd.
@bieb: Nog een weekje voordat xena komt. Wel fijn idd dat je dan erbij kunt zijn in het weekend. Was de andere kat nou een poes of een kater?
@jacqy: Die ingreep die je oma krijgt, is dat om het bloedvat te verwijden, zodat ze minder kans heeft op een hartinfarct?
@kruimels: Niet helemaal lekker? Het hcg giert door je lijf zo te horen. Het wordt straks vanzelf minder. Soms helpt het als je vitamines slikt en bij anderen helpt het om af en toe iets kleins te eten.
@happy: lekker gereden, in de renault toch? Aha, een verassingsfeestje. Ik ben benieuwd wat je baas voor jullie in petto had. Lekker dansen, oh daar heb ik ook wel weer zin in.
@renee: hoe is het ermee meid? Lang niets meer gehoord.

Ik heb het idee dat ik de helft vergeet. Mocht dat zo zijn, sorry. Ik heb het uit mijn hoofd proberen te doen.

Zo dit was me het dagje wel weer.
pip je vroeg of we een leuke kaart hebben gevonden? Nee, we hebben een leuke kaart gemaakt. We hadden een idee en hebben dat uitgevoerd. Hiervoor moesten we wel de deur uit. Nu kunnen we dit ontwerp met tekst aan de drukker geven. Tekst moet ik echter nog even goed naar kijken. Ik had een paar teksten uitgezocht.
En de kraamcadeautjes zijn we ook voor geslaagd. Ik heb allemaal losse spullen, dus straks is het creatief aan de slag.

Goedemorgen iedereen!

Zo, ben weer eens lekker vroeg wakker, nu al helemaal de kluts kwijt omdat de klok is verzet. Heb sinds gisteravond megahoofdpijn, niet zo lekker geslapen. Gelukkig hadden we al vroeg geklust hahaha kon ik toen we naar bed gingen gewoon slapen.

Rimke, ik moest zo ontzetten lachen om jouw "run forest, run"! Heb meteen zin om die film (alweer) te kijken. Heb hem al 100x gezien ofzo haha. Nou ik heb m'n best gedaan hoor, vandaag en morgen ook nog joehoe!

Sterretje, ben erg benieuwd wat jullie met de geboortekaartjes gaat doen omdat je er zelf iets mee gaat doen en ze laat drukken?!?!

Klaasje, ik las dat je op 1 test een vaag streepje had.......ik zeg alvast voorzicht GEFELICITEERD!

Bieb, hoe is het met jou?!?!

Happy, helemaal blij met de auto. Gaaf man, de megane was het toch (die vind ik heeeeeeeeeeeeeeel mooi!).

Ga maar even een wasje aanzetten!

XXX

goeiemorgen meiden

zo joey komt net uit zijn bed vandaan, ook voor het eerst dat ie zo laat wakker is, en dan heb ik het nog over als ik kijk als het de oude tijd is hahaha
hij heeft gelukkig dehele nacht geslapen zonder te kotsten, pffff

pip: gelukkig dat jullie gisteren vroeg hebben geklust, is nu je hoofdpijn weer weg? en vandaag verplicht klussen hahaha

Sterretje; gaan jullie iedereeen die op kraamvisite komt een klein kadootje geven?

zo ik heb inmiddels weer een leegloop van me ongi, gisteren had ik een beetje een bruine prut dag om het maar zo te zeggen, maar die tel ik evengoed mee als ongi dag, en dan morgen weer aan de clomid, maar ik ga toch even voor de zekerheid de gyn bellen of ik evengoed vanaf gisteren kan tellen of vanaf vandaag want anders moet ik dinsdg beginnen

xxx linda

Hoi Linda!

Gelukkig heeft Joey de hele nacht doorgeslapen zonder te kotsen! en extra lang nog wel, lekker hoor!

Mijn arts heeft gezegd dat ik op de derde dag van ROOD bloedverlies moet beginnen en dat bruin (bloed)verlies niet meetelt. Zou idd voor de zekerheid maar even bellen of je morgen of dinsdag dient te beginnen met de "geliefde" pillen.

hey pip: ik ga morgenochtend ook gelijk even bellen, want ik ben daar toch altijd wel een beetje onzeker in,

ik ben er nu vandoor ik ga onder een kokend hete douche staan hahahaah

xxxx linda

sterretje; andere kat is een kater

Pipstip. joehoe aan de klus!!! Hoop voor je dat t nu lukt

Linda; is het misschien niet een buikgriepje wat Joey heeft???

Happy; dus de auto bevalt??? happy gaat niet aan de klus maar aan de tour hihi

Hier nog geen ongi te bekennen, temp hetzelfde als gister. Afscheiding heb ik wel, maar heb ik al hele week. heb ook niet getest, de ongi komt toch wel of niet. Maar vorige maand werd ik ook op zondagmiddag ongi, toen heb ik echt een uur met buikpijn in bed gelegen.

Vriendje vandaag eindelijk niet aan t werk. Ik vroeg al of hij mijn vriendin wilde helpen met verbouwing, maar hij is blij dat ie ook eens thuis is. En gelijk heeft hij natuurlijk.

Ik ga vandaag proefdrukken van verschillende kaarten aanvragen. Twijfel nog. Die ex-collaga/vriendin wil ik nu eigenlijk niet vragen meer, ze is nog met zw.verlof en wil haar niks opdringen. Ze had het erover t/m juni, duurt nog te lang (ja, dat krijg je als je veel overwerkt en je kan je dagen niet opmaken, dan kan je ze mooi nu verzilveren!).

Ben nu ook mooie bruidsboeketten en taarten aan het verzamelen, dan kan ik tenminste laten zien wat ik wil

Pff al 8 uur onee 9 uur. Was om 7 uur (8 uur dus) al klaarwakker.
Films waren goed!!! Geef mij maar enge films hoor! Meestal huren we 2 films, vriendje comedie of zoals fantastic   4 en ik lekkere enge thrillers of zombi films.!!!!

Terug
Bovenaan