Hallo allemaal,
@pip: Mooi hok en niet al te duur. Ik denk dat je konijn de overgang erg groot vind. Hij/zij zal snel zijn draai weer vinden.
@linda: joey is niet ziek schreef je? Volgens mij snap ik het niet meer. Heb je wel lekker kunnen slapen 's middags?
@april: waarom ga je niet naar de fysiotherapeut??? (whahahaha, grapje, grapje, ik weet precies wat je bedoelt.)
@rimke: gelukkig gaat het weer wat beter met je. Ik hoop dat het zo blijft. Goed dat je het zelf in de gaten hebt gehouden. De kleine is dus gek van boursin?? Hier wordt er steeds op de chocolade gereageerd.
@bieb: Nog een weekje voordat xena komt. Wel fijn idd dat je dan erbij kunt zijn in het weekend. Was de andere kat nou een poes of een kater?
@jacqy: Die ingreep die je oma krijgt, is dat om het bloedvat te verwijden, zodat ze minder kans heeft op een hartinfarct?
@kruimels: Niet helemaal lekker? Het hcg giert door je lijf zo te horen. Het wordt straks vanzelf minder. Soms helpt het als je vitamines slikt en bij anderen helpt het om af en toe iets kleins te eten.
@happy: lekker gereden, in de renault toch? Aha, een verassingsfeestje. Ik ben benieuwd wat je baas voor jullie in petto had. Lekker dansen, oh daar heb ik ook wel weer zin in.
@renee: hoe is het ermee meid? Lang niets meer gehoord.
Ik heb het idee dat ik de helft vergeet. Mocht dat zo zijn, sorry. Ik heb het uit mijn hoofd proberen te doen.
Zo dit was me het dagje wel weer.
pip je vroeg of we een leuke kaart hebben gevonden? Nee, we hebben een leuke kaart gemaakt. We hadden een idee en hebben dat uitgevoerd. Hiervoor moesten we wel de deur uit. Nu kunnen we dit ontwerp met tekst aan de drukker geven. Tekst moet ik echter nog even goed naar kijken. Ik had een paar teksten uitgezocht.
En de kraamcadeautjes zijn we ook voor geslaagd. Ik heb allemaal losse spullen, dus straks is het creatief aan de slag.