Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Mamoetje volgens mij ben je vandaag jarig??

GEFELICITEERD!!!

(als ik mij vergis, alvast gefeliciteerd dan!!)

Zo, net proefexemplaren aangevraagd van trouwkaartjes. je mag er max 3 aanvragen, heb 2 sites gevonden, dus 6 aangevraagd haha

Morgen uitslag harttesten, ben benieuwd. Denk niet echt dat er wat raars uitkomt, Heb er deze week niet zo een last van gehad, alleen soms in bed (krijg je met zo een lekkere vent naast me haha)

dames tot later! fijne zondag nog

Toch wel spannend hoor bieb dat je morgen de uitslagen krijgt. Ook al denk je en ga je er een beetje vanuit dat er niets ernstigs is, toch spannend. Leuk op welke site heb je trouwkaarten aangevraagd? Wij hadden vorig jaar via kaartmix.nl kaarten besteld. Erg goed en goede service. (onze kaart is van de collectie Typo, kaartnummer 18 voor de nieuwschierigen onder ons hahaha). Daar staan geloof ik ook leuke geboortekaartjes op!

XX

Nog geen ong. dus....spannend hoor....(lees: TESTEN TESTEN TESTEN)

Leuke kaart Pip. Maar ik kom toch elke keer weet uit op zwarte kaarten, vindt ik gewoon mooi en strak. Ik heb via Card Xl en huwelijkskaarten.nl
Heb van Card Xl een kortingskaartje van 10%, dus mooi genomen!

Nee ga nog niet testen haha
Denk toch wel dat mijn ongi eraan komt...afwachten...ik hou t nog even spannend haha

Morgenmiddag heeft mijn vriend ook vrij genomen, stel dat de uitslag toch niet zo goed is, wil ik er wel iemand bij hebben. En meestal vergeet ik de helft van wat er gezegd is haha.
14.15 uur heb ik de afspraak.

Oke, nu ben ik echt weg....we gaan zo even ontbijten

hallo meiden,

wat ontzettend gekletst hier...
nou ik ben weer ongesteld geworden, baal baal....
kan ook weer eens een keer die roze wolk niet kopieeren wat doe ik fout....

voor de rest niet echt goed bijgelezen:
BIEB: zag dat jij morgen naar het ziekenhuis moest succes en sterkte meisje, en vandaag ff je hoofd verzetten met trouwkaarten... persoonlijk hou ik niet van zwarte kaarten maar meer van romantisch vrienden van ons hadden ook een zwarte kaart en toen die binne kwam dacht ik er ligt een rouwkaart op de stoep, alleen hun hadden een dresscode dat ze geen zwart mogen dragen want ze waren zelf in het zwart.

KRUIMELS: las dat je niet helmaal lekker was, hopelijk gaat het nu wat beterder met je...

MAMOETJE: ik dacht ook dat je vandaag jarig was dus van harte gefeliciteerd.

LINDA: ook weer ongesteld kut kut kut.... nou samen dan maar naar de volgende ronde....

PHOEBE: we gaan vandaag de test doen je hoort het nog......mannetje vind het helemaal niet erg...

APRIL: dacht dat jou kinderkamertje te laat kwam oo niet leuk, brengt ook weer stress mee. dus bellen hoor iedere dag dat ze het komen brengen....

STERRETJE: nou voor jou duurt het niet lang meer.... gaat het allemaal   nog goed???

RIMKE: is de hoofspijn een beetje over?

BAMBI: hoe is het in je n ieuwe huis beetje gewend?

JACQY: sorry van jou weet ik het ff niet meer.

HAPPY: nog steeds aan het klussen?

PIP: eindelijk 2 strepen op de test fijn voor je meid, dus nu gericht klussen.. succes...

nou heb ik nu iedereen gehad???? allemaal zo uit het blote hoofd haha..

nou hier gaat het goed met de lijn gister visite gehad, toch wel 1 toastje brie op en een plakje worst... maar dat is te overzien he....
ja ben weer ongesteld geworden ga maandag het ziekenhuis bellen dat ik wil komen, alleen moet ik maandag ook eerst naar de dokter want die bulten op mijn benen worden steeds groter, en weet niet wat het is en denk wel dat eerst mijn lichaam ok moet zijn wil het gaan lukken....
vanmiddag op kraamvisite bij vrienden... ook weer leuk, kan daar gelukkig goed tegen denk nog steeds dat mijn tijd wel komt.... alleen duurt het wat langer...

nou ga weer stoppen,,,

fijne zondag iedereen

groetjes anoeska

Hey meiden,

Foute avond was niet veel bijzonders, wel heeeeeeele foute muziek enzo. Foute snacks e.d. ......al met al hebben we er zelf wel wat leuks van gemaakt en kwam ik nieuwe tijd half vijf thuis hihi. Nu zijn we alweer klaar om de deur uit te gaan want, we gaan feyenoord kijken, gezellie ....en dan nog ff lekker in de auto tuffen !!!!!

Pip, goed zo, aan de klus geweest en vandaag weer he !!!! Doe je best he meis......heb idd de megane ( met dat kontje ) heeeeeeerlijk joh. Ben er verliefd op hihi

Rimke, heb je een beetje geslapen meisje ??? Dat boek waar jij het over hebt begon toevallig mijn vriendin ook over gisteren ....

Linnie, wat fijn dat die kleine lekker heeft doorgeslapen en niet heeft gekotst he .......pfffff fijn he leegloop

Bieb, succes morgen meisje .........Kan je hier misschien een foto plaatsen van jullie nieuwe poesje ??? Ben heeeeeeel nieuwsgierig  Nog niet ongie, spannend !!!!

Anoes, wel ongie he, balen he. Ff lekker vloeken helpt bij mij altijd wel haha. &%$%$*#@%&

Mamoetje, ligt me idd ook ergens bij dat je bijna jarig bent of was. Weet ook niet precies wanneer dus bij deze ......gefeliciteerd meisje !!!

Phoebe, hoe is tie ermee .......Hoe is je temp ???????????? Verder alles goed ? X

Meiden, was me weer een waar genoegen haha. Fijne dag

Kus happy

Goedemorgen meiden,

Ik ga zo ff bijlezen, maar eerst ff melden dat is gisteravond ongesteld ben geworden, weer een korte cyclus, 24 dagen.... dus op naar ronde 11

Liefs Phoebe

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

maart;
12) Kruimels, 11de ronde  
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts, eerste echo
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26)
27)
28) Pip bloedprikken
29) Linda

ronde 12 ronde 4 met clomid 2de kindje

Phoebe 10de ronde 1ste kindje

30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31) Pip folikelmeting

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)

4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14) Pip, 10e maand, 1e ronde met clomid, 1e kindje
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25) Phoebe   ronde 11

26)
27)
28)
29)
30) Linda  ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om
je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl
V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze
zetten.

Goedemorgen meiden!

Gek he een uurtje korter slapen!

Phoebe, balen zeg dat je nu al ongie bent geworden! Jouw cyclus word steeds korter!

Sterretje, leuk dat je de kaartjes zelf ontworpen hebt! Gaat voor jou nu echt opschieten he meid! hoe gaat het slapen trouwens?
je vroeg over mijn oma, om de vaten wijder te maken, dat klopt. Dat doen ze nu als extra, omdat het niet het "hoofd" probleem is. Het grootste probleem is dat haar hart steeds zomaar stopt. Maar alle kleine beetjes zijn mooi meegenomen toch?

Happy, jammer dat de foute avond niet zo leuk was... bevalt de auto goed???

Bieb, spannend! En morgen alle uitslagen, ook spannend hoor, hoop voor je dat ze goed zijn.

Anouska ook ongie geworden, balen zeg!

Linda, gelukkig heeft joey niet mee gekotst! bah zeg! wel zielig voor m! Maar hij is verder niet ziek? je vroeg hoe oud mijn oma is, 71 jaar.

Pip, hoe is het in de klus periode?? gaat t goed?

Hier verder alles goed. Vandaag lekker nixen, en vanavond naar mijn vader, belasting doen!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan