Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Meiden ik ben inderdaad vandaag jarig.. Me moeder en me zusje zijn net weg en vanavond na het eten komt me beste vriendin, waarschijnlijk ook nog 2 lieve oud collega's van me vriend.. vier me verjaardag pas de 12e komt wat beter uit..
Kom vanacht na de ledenvergadering van de band waar ik op zit thus is de huiskamer versierd wat heb ik toch een lieve vriedn.. en vaochtend toen die me wakkermaakte (lees middag was rond 12 uuur) had ik ontbijt op bed..
Voel me helemaal niet jarig ofzo.. hihi.. heel gek..
ff snel beetje bijlezen dan eten maken en komt er alweer wat visite..
Linda: Gelukkig is joey niet meer aan het spugen.. misschien zat er gewoon iets dwars ofzo.. maar wel gek.. de kleine van me beste vriendin had dat ook een paar weken geleden.. maar konden toen niksaan hem ontdekken.. Vweel plezier bij je vader!!
Happy: Nou veel plezier had je niet bij Feyenoord.. Maar zoals ze al zongen.. always look on the bright sight of life!! hihi ik heb het niet echt gevolgt vandaag was te druk bezig.. maar toen mart ging opruimen tijdens de wedstrijd wist ik hoever het was hihi..
Leuk zo'n foute avond.. foute hapjes.. wat meot ik me darbij voorstellen?