Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Mamoetje, Gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier vanavond!

Linda en bieb, dank voor jullie advies. Ik snap t! hihi

Bieb, ben benieuwd hoe die proefdruk gaat worden! Wie weet is het wel helemaal mooi, en lijkt t helemaal niet op een rouwkaart! Gewoon doen wat jullie mooi vinden hoor!

Linda, lekker 2 uurtjes geslapen! heerlijk, je zal t vast nodig gehad hebben!

zo, net even mijn gordijnen ingekort. Moest nog steeds gebeuren, sinds 1 jaar .....

en wat kapotte kleding gemaakt, wat gaatjes en dergelijke.... dus lekker bezig geweest!

Meiden, ik ben er vanavond niet, maar voor iedereen een fijne avond!

Liefs Jacqy

hey meiden

Bambi; wat een mooi buik meid, heerlijk zo'n zwangere buik, ik kan niet wachten tot ik weer met zo'n buik rond mag lopen, geniet ervan meid

Jacqy: hahaah je gordijnen moesten al een jaar ingekort worden haha, ach beter laat dan nooit toch, je hebt een lekker dagje gehad zo te lezen

mamoetje: de 12de vier je echt je verjaardag maar je hebt wel visite gehad, en wat lief dat je vriend het huis had versiert en ontbijt op bed wat lief, evengoed nog veel plezier vanavond

Bieb; wat een ontzettend lief koppie zeg wat het xena heeft, heel erg lief, hoe is het nu?? nog steeds geen rd's ???

rimke; hoe gaat het nu met je??

april : haha toevallig dat je met je geboortekaartjes op dezelfde merk uitkwam als op pip haar trouwfotos

nou hier weinig gedaan vandaag, we zijn even bij me pa geweest, me oom en tante en een andere oom waren er we hebben wel effe gezellig gezeten en gelachen haha
Ik had gisteren die mevrouw aan de telefoon die de yoga geeft, en toen vertelde ik van dat ik bezig ben met zwanger worden, en toen vertelde ze me dat ik vrouwenmantelthee moest gaan drinken en dat kon geen kwaad met clomid enz, dus ik heb dat gisteren gelijk gehaald en vandaag aan begonnen, het is niet eens vies ofzo, ik moet 2 a 3 koppen op een dag drinken en dat is voor mij geen probleem want ik drink dat toch de hele dag

xxx linda

Terug
Bovenaan