Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry bieb, ik doe dat altijd, bieb en bambi door elkaar halen. NOrmaal lees ik mijn berichtje na het typen even na en wijzig het dan maar nu niet gedaan, nogmaals sorry.

ben vrouwenmantelkruid even aan het googelen maar nog niet echt iets gevonden.

hier nog effe snel een reactie voordat ik echt ga stoppen haha

pip: voor morgen heel veel succes met de meting, en vanavond nog even goed klussen hahaah

bieb; jij ook succes morgen met testen, ik ben zo benieuwd,

nu ga ik echt stoppen

xxx linda

Zo goedenavond lieverds!
Familie is weer het huis uit, alles weer aan de kant...........!!! Lekker!

Bieb: lieverd wat spannend!!! En wat een lekker koppie, Xena, lief hoor!!!
Bambi: mooi buikje hoor, dat van mij is nog een schattig bolletje, zal kijken of ik hem binnenkort even kan plaatsen.
Mamoetje! gefeliciteerd meid!!! 19.....................jong dingetje nog!!!
Linda: vrouwenmantel thee??? Goh...........gaat het nou al wat beter met je kleintje???
Kruimeldiefje: dat was kort maar krachtig.........hihihihi!!
Pipperdepip: is broer konijn al gewend??

Hie rgaat het met de antibiotica veel beter, ben nu wel bekaf maar dat mag na zo'n dag toch??
Duiken er zo lekker in, nog even aan de klus..............is ook al weer een week of 1,5 geleden......................leuk he, zwangere vrouwen............................

Hey meiden,

Ga lekker mn mandje in, lekker lui, heerlijk

Buuf, verdorie lieverd, had zulke goede hoop voor jullie !!!!! Ff lekker vloeken he, lucht op en dan weer met frisse moed naar de nieuwe ronde pffffff

Pip, succes morgenochtend met die eendebek hihi. Zou idd goed je eitje kunnen zijn wat je voelt

Bieb, ach wat een schatje zeg, lekker ontdeugend bekkie !!!!!!

Bambi, tjonge vind echt dat je een mooie buik hebt hoor !!!!

Tot morgen meiden, slaap lekker
Kus happy

Hey meiden,

Hoe is het hier?
De ergste teleurstelling is weer gezakt..... maar blijft k*t...

Even een vraagje aan jullie.... wanneer ga je nou voor het eerst naar de huisarts... echt pas na een jaar of na 12 rondes?
Ik was van plan om pas echt na een jaar te gaan, maar op dit tempo zit ik dan in ronde 15... (dus ik heb nog wel even...)

Bieb, wat een verschikkelijk leuk katje zeg.... gaat gelijk weer kriebelen, maar we hebben al 4 van die mormels hahaha

Mamoetje, Gefeliciteerd met je verjaardag meid!

Anoeska..... en heeft je mannetje die test al gedaan? Ik ebn echt super benieuwd hahaha, ik hoop dat mijn mannetje hem uiteindelijk ook wil doen, want ik heb een vermoeden dat hij idd niet van die hele snelle zaadjes heeft, en als we dat weten met zo'n test kunnen we verder, en wordt het niet ronde op ronde een teleurstelling.

Linda, wat een nacht zeg met Joey.... pffff
Ik had trouwens nog een vraagje aan jou, waarschijnlijk heb je het wel al verteld hoor, maar ik ben natuurlijk een klusbabe die tussen door is komen aanwaaien.
Maar heeft het ook zo lang geduurt voordat je van Joey zwanger was, en heb je toen ook zoveel rondes Clomid gebruikt?

Nou meiden, het weekend zit er helaas weer op, morgen aan de bak.
Maar het wordt wel een leuke week, dinsdag avond paardrijden!!!!
Ik heb er echt super veel zin in weer.
Donderdag heb ik een cursus. We hebben in december een nieuw foto toestel gekocht, zo'n digitale spiegel reflexcamera. Gelijk een goede voor al er een kleintje kom. Maar het is echt moeilijk foto's maken met zo'n ding, dus donderdag een cursus zodat ik wat beter met dat ding over weg kan.
En zondag.......... naar de Backstreetboys samen met me moeder, jeugd sentiment hahaha, maar ik heb er echt super veel zin in....
En dan is de eerste week van me cyclus alweer voorbij hahaha!
dan nog een kleine 3 weken.... hahahaha

Liefs Phoebe

hoi hoi,
hier kruimeldiefje,

wat is er weer lekker geklets zeg, ppff niet bij te houden.
even korte samenvatting:

sterretje, zou leuk zijn als je dat lukt om een foto van een foto te kunnen maken, dan kunnen wij je dikke buik ook bewonderen.
ik ga verder nog niks kopen op het gebied van kruiken enzovoort hoor, daar wacht ik mee tot ik genoeg info heb. alleen wat kleertjes als ik echt iets leuks zie hangen.
en we willen ook op tijd de kinderkamer en de kinderwagen bestellen, om te voorkomen dat er dus vertraging kan optreden. wil daar geen stress over hebben.

bieb, tja waarde van 24 daar weet ik ook geen raad op, geen idee wat dat betekent.
even afwachten dus nog.....
wat een schattige poes krijgen jullie, super leuk!!!
nog even wachten tot vrijdag, ppfff.
hoop dat de uitslagen van je harttesten morgen allemaal in orde zijn meid!

bambi, wat een geweldige foto zeg van je dikke buik, super!!!!!!
en nu ben je alweer 5 weken verder dan op die foto te zien was, wat zal je nu lekker dik zijn, heerlijk toch!!!! zulke buiken zien we graag , haha.

happy, wat fijn meisje dat de nieuwe auto zo goed bevalt!!! heerlijk rijd dat he een nieuwe auto, mmmmm.
en je vader gaat 9 april voor het eerst naar de therapie, spannend!

pipje meis, JOEHOE een dikke tweede streep!!!!!!!
klussen meid, of je leven er vanaf hangt, haha.
las dat je gister al goed geklust had en je moest vanavond dus weer.
hoop zo dat het morgen allemaal goed gaat bij tuinhof!!!!!
zie je er erg tegenop? met z'n eendenbek is toch geen pretje!
balen dat het bloedprikken zo tegen viel, stom mens ook zo mis te prikken!
moet jou weer overkomen, gggrrrrr.
heb je er nu nog last van?
ik vond het ook erg gezellig hoor donderdag, grappig dat Niels dat ook vond.
je kreeg trouwens nog de groetjes van Roelof maar dat ben ik helemaal vergeten te zeggen, haha. bij deze dus.
ben je nog naar de film geweest gisteren?
dus je hebt 11 April je Nod? volgens mij heb je het niet helemaal goed ingevuld op de roze wolk, want daar stond je op de 14de. kijk maar even of dat klopt.
zou grappig zijn de 11de, want dan heb ik die "belangrijke"echo!!!!
ik ga toch proberen om die morgenvroeg op de donderdag te zetten, want dan ben ik vrij en vrijdags moet ik er weer speciaal vrij voor nemen.
maar dat hoor je dan nog wel even als dat verzet kan worden, spannend dan zou ik een dag eerder mogen, rrrrrrrr.
wat leuk dat je konijnenhok in elkaar staat meid!!! knap dat je dat zelf hebt gedaan!!!!!!
en dat konijn moet niet zo zeuren met zo'n fantastisch hok, whaha wat een verwend ding!!! met een paar dagen is ie vast gewend hoor.
meid, als je dit nog leest, heel erg veel succes morgenvroeg, ik denk aan je!!!!
heb je morgen ook de uitslag van je bloedtest?

anoeska, dat mag hoor meis, als je in de buurt bent dan kom je maar een abkkie halen, haha.
wat balen dat je nog steeds zulke uitslag hebt! ga idd maar eens even weer naar de HA!

bezig bijtje, jeetje wat ontzettend kloten voor jullie.
heel veel sterkte meis en laat het even weten als de uitslag bekent is!

april, geeft niks meid, dat je nog geen kleertjes hebt geshopt. je krijgt ook vast genoeg!!! en de een heeft er meer behoefte aan dan de ander.
ik word op het moment ook erg meegesleept door m'n schoonzusje, haha. die is helemaal door het dolle heen, hihi.
gelukkig dat het iets beter met je gaat!

linda, jeetje arme Joey en arme jij natuurlijk. wat een troepje zal dat geweest zijn bij jullie in huis. gelukkig dat het nu iets beter gaat zeg, geef hem maar een dikke kus van mij!
eindelijk ongi geworden meid, en morgen beginnen met je hogere dosis clomid, misschien kan je het inderdaad net als pip beter 's avonds gaan innemen, dat je er dan minder last van hebt.
leuk joh, yoga lessen, als je dat wil doen natuurlijk. kan nooit kwaad!
en aan de vrouwenmantelthee, gelukkig dat het niet vies is, en het is het proberen waard toch?!

klaasje, ben erg benieuwd meid, ik zag dat je hier nog niet weer was geweest, maar heb echt het gevoel dat je zwanger bent hoor meis!!!!
een tweede streepje is echt een tweede streepje!!!!! geloof mij maar!!!!!
laat het alsjeblieft hier weten als je duidelijkheid hebt, we zijn zo nieuwschierig!!!!

rimke, ach lieverd, ze moeten jou ook steeds hebben he, nu weer bijholte en voorhoofdsholt ontsteking, jeetje.
antibiotica en slaappillen, het kan geen kwaad voor je zwangerschap toch?
hoop dat je snel weer opknapt meis, beterschap!!!!!!

jaq, gelukkig dat het redelijk met je oma gaat!
ja meid, de dag dat je ongi word moet je gelijk tellen als je eerste temperatuurdag, ook als je pas later op de dag ongi bent geworden!
dus dan schrijf je gewoon de temperatuur van die ochtend op als eerste dag temperatuur.

phoebe, jeetje ongi geworden, wat k*t meid. jij bent ook al een flinke poos aan de gang. had het je zo gegunt!!!!!!
gelukkig kun je je er een beetje overheen zetten, en heel erg veel succes in de volgende ronde meid!
veel plezier zondag met je moeder naar de back street boys, leuk joh!!

mamoetje, Gefeliciteert meid!!!!!!
wat een jonkie nog he 19 jaar, allemachtig voel me nu erg oud worden hoor, word in July 30 jaar, ppfpffffff. haha.
hoop dat je het leuk gehad hebt vandaag, ondanks dat je het pas de 12de viert.
wat ontzettend lief van je mannetje dat hij de kamer had versiert en je ontbijt op bed heeft gegeven. wat een schat!!

nou ik heb nu een beetje bijgeschreven, hoop dat ik iedereen heb gehad, ppfffff.
erg lang zo'n lap tekst, haha.
nou, heb vandaag echt een goeie dag, dus heerlijk!!!!
gisteren echt bagger en vrijdag ook!!!!
ga nu s'ochtends wel gelijk eten als ik nog op bed lig, dat helpt toch wel heb ik het idee. al is het maar een crackertje.
m'n vriendje ligt alweer te maffen op de bank, haha.
ik ga zo naar boven, niet te laat naar bedje, want morgen moet ik de wekker weer zetten, om 9:30 komt moeders voor moeders hier.
dan gaat ze even een testje afnemen of ik genoeg hormoon heb en dan beginnen we vanaf morgen denk ik met flessen vol piesen, haha.
ben benieuwd hoe het bevalt!!!!
en als ik het niet volhoud en er mee wil stoppen, dan heb ik toch mijn best gedaan voor zolang het duurt. maar heb goeie moed! het is voor een goed doel!
ga nu lekker slapen,
welterusten allemaal, en tot morgen.
xxxx kruimels

Hallootjes,

nog steeds geen nieuws hier (sorry).Ook nog geen ongie te bekennen, ook geen ongiegevoelens. Wel steeds meer 'verschijnselen'. Gevoelige tepels, krampjes onderbuik en onrustige darmen..... zou het????
Morgenochtend weer testen (ben dan al 6 dagen overtijd!!)

Terug
Bovenaan