Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Linda; vrouwelmantelthee? Zou dat ook iets voor de rest van de nog niet zwangeren zijn? dan ga ik dat ook halen. Althans, als mijn ongi doorbreekt natuurlijk ;-))

Hier nog niets, wacht ga eerst even plassen....momentje.....nee nog geen bloedspatje te zien....hoe hard ik ook veeg haha

Bambi; wat leuk zo een buik(jes)foto, ik zal er 5 weken bij denken haha

we willen de andere buikjes ook zien!

Morgen gaan we toch maar even naar een drukker om paar boeken te halen met trouwkaarten. Allemaal proefexemplaren schiet ook niet op

vanavond weer lekker tv kijken, net 5. 3 series achter elkaar, gost whisperer, hoe heet die andere en Lost.

Bieb; spannend spannend meid, ik ben helemaal zenuwachtig voor je,
en misschien is het voor alle niet zwangere een idee, vrouwenmantelthee drinken, ik heb het hier bij zo'n reformwinkel vandaan zo'n winkel die meer van dat soort dingen verkopen op homeopatische basis, en dit zijn dan theeblaadjes en die moet je dan in je beker doen 10 minuten in laten trekken en dan weer zeven om die blaadjes weg te halen of je moet die theeblaadjes in zo'n theebolletje doen met gaatjes erin

xxx linda

Hallo iedereen!

Mamoetje, gefeliciteerd met je verjaardag! Ook al vier je het niet vandaag, hoop dat je wel een beetje leuke dag hebt gehad maar met een versierde kamer en een beetje visite komt dat altijd wel goed!

April, wat grappig dat je bij dezelfde lijn kaartjes uitkomt. Zal de geboortekaartjes eens even bekijken uit die lijn. Hadden jullie al geboortekaartjes uitgezocht?

Jacqy, goed bezig geweest!

Linda, vrouwenmantelsthee? mmmm, ben benieuwd, ga zo even googelen.

Bieb, gossie wat een schatje dat poesje! Spannend hoor, hoe laat ga je testen en laat je het dan wel even weten hier?

Bieb, leuke buikfoto!

XX

meiden ik ben er vandoor, we gaan wegmisbruikers kijken, en dan daarna denk ik wie het eerst slaapt hahaha we zijn moe, ik kom een week slaap tekort haha

iedereen een fijne avond en morgenochtend lees ik alles weer bij

xxx linda

Anoeska en Phoebe, balen zeg voor jullie dat jullie ongesteld zijn geworden.

Anoeska morgen weer naar de ha, het zit allemaal niet mee zeg!!

Hier vandaag steken in m'n lies, niet normaal. Is dat een eisprong? Of zijn dat fabeltjes?

Morgenvroeg weer een folikelmeting. Volgens mij gaat ze dan ook inwendig onderzoek doen omdat ze ook baarmoederhalsslijm weggaat halen en die eendebek er dan toch al in zit hahaha. Lekker om kwart voor 8 's ochtends hahaha

Pip; dat zou best eens je eitje kunnen zijn ja. klussen maar! Succes morgen om kwart voor 8 met een eendenbek erin

Enne het was Bambi haar buik haha

Ik laat zeker nog wat weten als ik getest heb!

dames het is al half 9, serie al begonnen

groetjes en tot morgen!!

Terug
Bovenaan